Ковбасенко, Ю. І. Слово на захист слова. Соціокультурні функції художньої літератури та літературної освіти в Україні [Текст] / Ю.І. Ковбасенко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 1. - С. 53-58 Рубрики: Теорія літератури Літературна освіта Соціокультурні процеси--Художня література |
Лісовський, А. Літературна освіта має бути наріжним каменем усього гуманного розвитку людини [Текст] : чи визначилась наша школа у цьому питанні? / А. Лісовський> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2006. - № 2. - С. 32-33. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Літературна освіта |
Ситченко, А. Ефективність засвоєння художнього матеріалу може забезпечити лише вчитель-технолог [Текст] : погляд на майбутнє шкільної літературної освіти / А. Ситченко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2006. - № 2. - С. 34-36. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Літературна освіта Література--Методика викладання Педагогічні технології |
Лімборський, І. Чи може бути літератури лабораторією "людинотворення"? Дещо про сучасну освіту за умов постсучасного світу [Текст] / І. Лімборський> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2006. - № 2. - С. 36-37 Рубрики: Літературна освіта |
Ненько, Ігор. Якою має бути літературна освіта - знаннєцентричною чи компетентнісно спрямованою / Ігор Ненько> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2009. - № 3. - С. 12-15 Рубрики: Літературна освіта Анотація: Ця публікація сприятиме осмисленню проблеми, напрацювання концепції копетентісно орієнтованої літературної освіти та впровадження її в педагогічну практику. |
Шалагінов, Борис. До проблеми літературного мейнстріму ХХІ століття [Текст] / Борис Шалагінов> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 4. - С. 6-9 Рубрики: Літературна освіта Анотація: В статті йде мова про проблеми літературної освіти на сучасному етапі. |