Ковбасенко, Ю. І.
    Слово на захист слова. Соціокультурні функції художньої літератури та літературної освіти в Україні [Текст] / Ю.І. Ковбасенко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 1. - С. 53-58
Рубрики: Теорія літератури
   Літературна освіта

   Соціокультурні процеси--Художня література






    Лісовський, А.
    Літературна освіта має бути наріжним каменем усього гуманного розвитку людини [Текст] : чи визначилась наша школа у цьому питанні? / А. Лісовський // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2006. - № 2. - С. 32-33. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Літературна освіта





    Ситченко, А.
    Ефективність засвоєння художнього матеріалу може забезпечити лише вчитель-технолог [Текст] : погляд на майбутнє шкільної літературної освіти / А. Ситченко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2006. - № 2. - С. 34-36. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Літературна освіта
   Література--Методика викладання

   Педагогічні технології






    Лімборський, І.
    Чи може бути літератури лабораторією "людинотворення"? Дещо про сучасну освіту за умов постсучасного світу [Текст] / І. Лімборський // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2006. - № 2. - С. 36-37
Рубрики: Літературна освіта





    Ненько, Ігор.
    Якою має бути літературна освіта - знаннєцентричною чи компетентнісно спрямованою / Ігор Ненько // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2009. - № 3. - С. 12-15
Рубрики: Літературна освіта
Анотація: Ця публікація сприятиме осмисленню проблеми, напрацювання концепції копетентісно орієнтованої літературної освіти та впровадження її в педагогічну практику.





    Шалагінов, Борис.
    До проблеми літературного мейнстріму ХХІ століття [Текст] / Борис Шалагінов // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 4. - С. 6-9
Рубрики: Літературна освіта
Анотація: В статті йде мова про проблеми літературної освіти на сучасному етапі.