Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових [Текст] / С. В. Ткачук [та ін.] // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 3. - С. 87-95. - Бібліогр. с. 94-95 (10 назв)
Рубрики: Маркетинг--Послуги
Анотація: Предмет дослідження - складові системи маркетингу сфери нематеріального виробництва, їхня специфіка та взаємозв'язок. ??Метою написання статті є конкретизація складових успішності кожного із запропонованих на даний момент видів маркетингу нематеріальної сфери, а також дослідження системи взаємодії між ними. Запропонований системний підхід до розуміння внутрішнього маркетингу підприємства, згідно з яким внутрішній маркетинг являє собою систему елементів, які враховують цілі підприємства з одного боку та потреби персоналу з іншого. Сформульований алгоритм функціонування внутрішнього маркетингу, досліджений взаємозв'язок внутрішнього та зовнішнього маркетингу з інтерактивним. Виокремлені основні складові кожного виду маркетингу.


Дод.точки доступу:
Ткачук, С.В.; Стеценко, В.А.; Стахурська, С.А.; Стахурський, В.О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)