Шпакова, Валентина. Про основні зміни у програмі з математики для початкових класів [Текст] / В. Шпакова> // Початкова школа. - 2006. - № 8. - С. 28-31. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): зміст освіти, учбова програма,математика Дескриптори: ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ -- МАТЕМАТИКА -- МЕТОДИКА МАТЕМАТИКИ -- ДИДАКТИКА (МАТЕМАТИКА) -- УЧБОВІ ПЛАНИ І ПРОГРАМИ (МАТЕМАТИКА) Анотація: Про створення єдиної базової програми з математики для початкової школи Є примірники у відділах: (15.08.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Дудко, Л. Розв'язування задач з пропорційними величинами [Текст] / Л. Дудко, В. Московченко> // Початкова школа. - 2006. - № 11 . - С. 14-17. ; Початкова школа. - 2007. - № 2. - С. 20-24 Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): задачі на вивчення величин Анотація: Деякі особливості вивчення величин у початкових класах. Величини як відображення властивостей реального світу. Вимірювання величин. Дод.точки доступу: Московченко, В. Є примірники у відділах: (13.02.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Ізотова, Л. Формування і розвиток прийому порівняння на уроках математики [Текст] / Л. Ізотова> // Початкова школа. - 2007. - № 3. - С. 29-30. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): Розумова культура школярів Анотація: Прийом порівняння в математиці Є примірники у відділах: (15.03.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
С91 Сухіна, Л. Використання методу різнокольорових капелюхів Едвара де Боно під час вивчення величин [Текст] / Л. Сухіна, О. Малеєва> // Початкова школа. - 2007. - № 3. - С. 30-31. Рубрики: Психологія--Метод Едварда де Боно Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): кольорові капелюхи -- математичні величини Дод.точки доступу: Малеєва, О. Є примірники у відділах: (15.03.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
М59 Микитюк, С. Діагностично- корекційна робота щодо формування обчислювальних умінь учнів початкової школи [Текст] / С. Микитюк, О. Саган> // Початкова школа. - 2007. - № 3. - С. 34-36. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): діагностика -- корекція Анотація: Мета статті - проаналізувати найпоширеніші помилки учнів, причини слабкої сформованості обчислювальних навичок, озброїти вчителів методами іх діагностики та корекції. Дод.точки доступу: Саган, О. Є примірники у відділах: (15.03.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Г70 Городецька, І. Розвиток логічного мислення молодших школярів на уроках математики [Текст] / І. Городецька> // Початкова школа. - 2007. - № 7. - С. 41-42. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): дроби -- бліц-турнір -- кросворд Анотація: Розробка теми "Задачі на дроби" Є примірники у відділах: (11.07.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
З53 Землянська, В. Технологічний підхід до вивчення освітньої галузі "Математика" у початкових класах [Текст] / В. Землянська> // Початкова школа. - 2007. - № 10. - С. 54-57. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): педагогічні технології Анотація: Аналіз технологічного підходу до вивчення "Математики" дозволив зосередити увагу на розгляді педагогічних технологій, експерементальна перевірка яких пройшла апробацію в багатьох регіонах України і дала в початкових класах позитивні результати. |
Д81 Дудко, Л. Розв'язування задач з пропорційними величинами [Текст] / Л. Дудко, В. Московченко> // Початкова школа. - 2008. - № 2. - С. 17-21. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): Методичні прийоми роботи над різними видами складених задач з пропорційними величинами Анотація: розв'язання задач пропорційні величини Дод.точки доступу: Московченко, В. |
Л67 Лишенко, Григорій. Використання тестів під час навчання учнів розв'язувати задачі в 1 класі [Текст] / Г. Лишенко, К. Лишенко> // Початкова школа. - 2008. - № 3. - С. 24-30. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): розв'язування задач -- тести Анотація: Тести з математики для 1 класу Дод.точки доступу: Лишенко, Катерина |
С16 Салюк, Анна. Дидактичні ігри у 1 класі [Текст] / А. Салюк> // Початкова школа. - 2008. - № 3. - С. 30-33. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): нумерація чисел -- додавання -- віднімання Анотація: Математичні дидактичні ігри в 1 класі |
Шапошникова, І. Сучасний урок математики: роздуми після Всеукраїнського конкурсу "Учитель року 2008" [Текст] / І. Шапошникова, Л. Коваль> // Початкова школа. - 2008. - № 8. - С. 27-31. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): "Учитель року 2008" -- технологія навчання Анотація: Основні проблеми сучасного уроку математики Дод.точки доступу: Коваль, Л. Є примірники у відділах: (13.08.2008р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Шиш, О. Використання сарбонок для формування обчислювальних навичок на уроках математики [Текст] / О. Шиш> // Початкова школа. - 2008. - № 11. - С. 63-64. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): ділення -- сарбонка Анотація: Розробка уроку з математики Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Митник, О. Навчально-творча діяльність молодшого школяра на уроках математики та української мови [Текст] / О. Митник> // Початкова школа. - 2008. - № 12. - С. 46-52. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): логіка -- творчий процес -- поняття Анотація: Розкрито зміст поняття навчально-творчої діяльності молодшого школяра, методику її організації та реалізації на уроках математики та української мови Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Митник, О. Методика роботи над завданнями комбінованого характеру на уроках математики та української мови [Текст] / О. Митник> // Початкова школа. - 2009. - № 1. - С. 44-49. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): комбіновані уроки -- текстові арифметичні задачі -- властивості арифметичних дій Анотація: Пропонуються завдання комбінованого характеру, які поділяються на чотири блоки. В кінці кожного блоку подаються методичні рекомендації щодо розв'язування цих завдань. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Чухліч, С. Зміст роботи з обдарованими дітьми у звичайному класі [Текст] / С. Чухліч> // Початкова школа. - 2010. - № 4. - С. 77. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): диференційоване навчання -- завдання з математики Анотація: Розглянуто деякі аспекти змісту роботи з обдарованими дітьми у початковій школі (на матеріалі математики). Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Ілінов, Б. Про вивчення у початковій школі залежності результату арифметичних дій від зміни одного із компонентів [Текст] / Б. Ілінов> // Початкова школа. - 2010. - № 6. - С. 24-30. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): розв'язування нерівностей Анотація: В статті розглядається питання вивчення залежності результату арифметичних дій від зміни одного із компонентів на уроках математики у 3-4 класах. Наведено ряд вправ. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Жаркова, В. Розвиток логічного мислення молодших школярів на уроках математики [Текст] / В. Жаркова> // Початкова школа. - 2010. - № 7. - С. 7-9. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): задачі на розташування предметів -- задачі на визначення та порівняння віку -- арифметичні задачі Анотація: Подана добірка задач з математики, які розв'язуються різними способами з метою розвитку логічного мислення. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Логачевська, С. Творче використання спадщини В. О. Сухомлинського (Система диференційованих завдань за посібниками: С.Логачевська. Вчимося розв'язувати задачі для 1, 2, 3, 4 класів. - К.: Початкова школа) [Текст] / С. Логачевська> // Початкова школа. - 2010. - № 9. - С. 24-29. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): складені задачі Анотація: Наведено авторську розробку системи диференційованих завдань, які є доповненням до підручників з математики для початкових класів. Дана система базується на педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Гуцалюк, Т. Подорож країною Геометрією : розробки занять з розвитку просторової уяви [Текст] / Т. Гуцалюк> // Початкова школа. - 2010. - № 9. - С. 36-39. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): точка -- пряма -- відрізок -- промінь -- кут Анотація: Запропоновано розробки занять з геометрії для початкових класів, які можна використати на уроках математики. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Логачевська, С. Творче використання спадщини В. О. Сухомлинського (Система диференційованих завдань за посібниками: С.Логачевська. Вчимося розв'язувати задачі для 1, 2, 3, 4 класів. - К.: Початкова школа) [Текст] / С. Логачевська> // Початкова школа. - 2010. - № 9. - С. 24-29. ; Початкова школа. - 2010. - № 10. - С. 23-27. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): складені задачі -- задачі на ділення суми на число -- задачі з буквеними компонентами Анотація: Наведено авторську розробку системи диференційованих завдань, які є доповненням до підручників з математики для початкових класів. Дана система базується на педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |