Верхогляд, Г. Нестандартний урок-сюрприз з математики у 2 класі з елементами інтерактивних технологій [Текст] / Галина Верхогляд> // Початкова школа. - 2011. - № 12. - С. 22-23. Рубрики: Математика--Урок--2 клас Кл.слова (ненормовані): урок математики -- урок з елементами інтерактивних технологій Анотація: Запропоновано план-конспект уроку з математики за темою "Закріплення обчислень виду 40 - 8. Порівняння виразу і числа", мета якого закріплювати обчислювальні навички учнів, формувати уміння порівнювати вираз і число. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Скоробреха, Л. Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках математики, 2 клас [Текст] / Лариса Скоробреха> // Початкова школа. - 2012. - № 3. - С. 42-43. Рубрики: Математика--Урок--2 клас Кл.слова (ненормовані): урок-подорож з математики -- інтерактивні методи навчання Анотація: Запропоновано план-конспект уроку-подорожі з математики з використанням інтерактивних методів навчання за темою "Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, які двічі містять відношення "на ... більше" ("менше"). Поняття "довжина" і "ширина" прямокутника". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Якубова, Т. Розвиток пізнавальної активності учнів під час навчання [Текст] / Тетяна Якубова> // Початкова школа. - 2012. - № 6. - С. 52-54. Рубрики: Математика--Урок--2 клас Кл.слова (ненормовані): групові технології навчання -- групова робота на уроці -- різновиди групових технологій -- групове опитування -- громадський огляд знань -- урок математики -- додавання і віднімання чисел з переходом через десяток Анотація: В статті йдеться про досвід впровадження в навчально-виховний процес групових технологій; наведено розробку уроку математики. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |