Комарова, Олена. Формування в учнів межпредметного вміння формалізації під час розв'язування екологічних задач [Текст] / О. Комарова> // Біологія і хімія в школі. - 2008. - № 5/6. - С. 55-57. - Бібліогр. : с. 57 (6 назв.) Рубрики: Методика викладання екології--Екологічні задачі Методика викладання біології--Міжпредметні зв'язки--Екологія Анотація: Мета статті полягає у висвітленні деяких питань методики формування міжпредметного вміння формалізації в учнів 11 класу при розв'язуванні ними екологічних задач. |
Рудишин, Сергій. Пізнавальні задачі з екології [Текст] / С. Рудишин> // Біологія і хімія в школі. - 2008. - № 5/6. - С. 57-59. - . - Бібліогр. : с. 59 (4 назв.) Рубрики: Методика викладання екології--Екологічні задачі Методика викладання біології--Міжпредметні зв'язки--Екологія Анотація: Автор наводить приклади пізнавальних екологічних задач (з відповідями-обговореннями), зміст яких сприятиме перетворенню біологічних знань у конкретні екологічні переконання та вчинки. |
Дерев'янко, Юлія. Тема уроку : "Рефлекторна природа діяльності нервової системи" [Текст] / Юлія Дерев'янко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 6. - С. 27-31. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання біології--Міжпредметні зв'язки--Екологія Анотація: У статті подано розробку уроку з біології на тему "Рефлекторна природа діяльності нервової системи", мета якого дати дітям базові поняття і терміни: рефлекс, рефлекторна дуга, рецептор, чутливий нейрон, вставний нейрон, руховий нейрон, робочий орган, нервовий імпульс, безумовні і умовні рефлекси. |