Острогляд, Ніна.
    Урок з теми: "Життєвий цикл тварин і рослин" (11 клас) [Текст] / Н. Острогляд, К. Онопрієнко // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №2. - С. 22-23. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Методика викладання біології--Розробка уроку
Анотація: Розробка уроку, мета якого конкретизувати та продовжити формувати в учнів поняття про життєві цикли тварин і рослин; ознайомити з простими та складними життєвими циклами; сформувати поняття про комбінативну мінливість, яка забезпечує здатність виду до умов існування; формувати науковий світогляд.


Дод.точки доступу:
Онопрієнко, Катерина




    Грищенко, Василь.
    Урок з теми: "Різноманітність пасльонових" (6 клас) [Текст] / В. Грищенко // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №3. - С. 34-35.
Рубрики: Методика викладання біології--Розробка уроку
   Урок--Подорож--Біологія

Анотація: Розробка уроку, мета якого поглибити та закріпити знання морфологічних особливостей рослин даної родини, звернути увагу на походження, історію введення в культуру та значення цих рослин; продовжити формувати уміння розпізнавати рослини вивченої родини, розвивати вміння порівнювати властивості; формувати в учнів бережливе ставлення до рослин цієї родини як цінних лікарських та господарських культур.





    Макарійчук, Наталія.
    Урок загальної біології [Текст] / Н. Макарійчук // Біологія і хімія в школі. - 2005. - № 5. - С. 17-19. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Методика викладання біології--Розробка уроку
   Екологія в школі--Методика викладання

Анотація: Розробка уроку на тему: "Застосування екологічних знань у практичній діяльності людини. Охорона видового різноманіття організмів. Природоохоронне законодавство України". Тип уроку: засвоєння нових знань.





    Кісілюк, Ганна.
    З досвіду роботи з обдарованими учнями [Текст] / Г. Кісілюк // Біологія і хімія в школі. - 2006. - № 1. - C. 38-41. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Методика викладання біології--Розробка уроку
   Обдаровані діти--Методи навчання

Анотація: Працюючи з обдарованими дітьми, автор дійшла висновку, що навіть у звичайній загальноосвітній школі є багато дітей, у котрих біологія викликає поглиблений інтерес. При вивченні ботаніки, зоології, біології людини автор використовує проблемні запитання, які розвивають логічне мислення учнів. В статті пропонуються прийоми і методи для розвитку логічного мислення та подано розробку сучасного уроку біології.





    Симоненко, Світлана.
    Урок на тему: "Хімічні властивості основ" [Текст] / С. Симоненко // Біологія і хімія в школі. - 2006. - № 1. - C. 41-42.
Рубрики: Методика викладання біології--Розробка уроку
Анотація: Автор пропонує розробку уроку-подорожі, мета якого вивчити властивості основ, спираючись на їх склад та будову; закріпити навички складання формул за валентністю і рівнянь хімічних перетворень; навички хімічного експерименту; формувати вміння здійснювати самоконтроль, взаємоконтроль.





    Красножон, Віта.
    Урок на тему: "Порушення діяльності серцево-судинної системи", 8 клас [Текст] / В. Красножон // Біологія і хімія в школі. - 2006. - № 2. - С. 24-27. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики: Методика викладання біології--Розробка уроку
Анотація: В статті подано розробку уроку, мета якого ознайомити учнів з основними захворюваннями серця, аретрій і вен, їх причинами та профілактикою. Довести, що здоровий спосіб життя допомагає уникнути захворювань серцево-судинної системи. Ознайомити з досягненнями медичної науки в галузі хірургії серця.





    Дерекіт, Марія.
    Урок на тему "Загальна характеристика сенсорних систем" (9 клас) [Текст] / М. Дерекіт, О. Селіванова // Біологія і хімія в школі. - 2008. - № 1. - С. 26-28. ; № 2. - С. 43-45 ; № 3. - С. 37-39
Рубрики: Методика викладання біології--Розробка уроку
Кл.слова (ненормовані):
довкілля -- біологічна інформація -- здоров'я людини
Анотація: Дана розробка уроку на тему "Сенсорні системи". Мета уроку: виховати дбайливе ставлення до свого здоров'я, ознайомити з поняттям "сенсорні системи". Розроблені план, хід уроку. Для кращого сприймання та засвоення учнями нового матеріалу пропонуються завдання для самостійной роботи, розроблені схеми, які учні повинні заповнити.


Дод.точки доступу:
Селіванова, Оксана






    Боднар, Наталія.
    Урок на тему: "Хімічний склад і молекулярна організація клітинних мембран" [Текст] / Н. Боднар // Біологія і хімія в школі. - 2008. - № 5/6. - С. 42-46.
Рубрики: Методика викладання біології--Розробка уроку
Анотація: Мета уроку: ознайомити учнів з особливостями будови клітинної мембрани, її хімічним складом та молекулярною оганізацією; сформувати поняття поверхневий апарат клітин; розвивати знання учнів про будову клітин еукаріотів; розкрити взаємозв'язок будови та функцій мембрани і поверхневого апарата клітин.





    Бойко, Наталія.
    Узагальнення знань учнів з теми: "Вищі спорові рослини" [Текст] / Н. Бойко // Біологія і хімія в школі. - 2008. - № 5/6. - С. 46-48. - Бібліогр. : с. 48 (6 назв.)
Рубрики: Методика викладання біології--Розробка уроку
   Біологія--Вивчення і викладання--Методи навчання

Анотація: Розробка уроку-гри, мета якого перевірити і закріпити знання учнів; розвивати вміння логічно мислити і робити висновки; працювати в групах і колективно розв'язувати проблему.





    Постнікова, Марина.
    Наркоманія, нікотинова залежність: хвороби чи засоби від проблем? Урок біології [Текст] / Марина Постнікова // Біологія і хімія в школі. - 2009. - № 6. - С. 16-17. - Бібліогр. : с. 17.
Рубрики: Розробка уроку--Біологія
   Методика викладання біології--Розробка уроку

Анотація: В статті подана розробка уроку з біології на тему: Нарокоманія, нікотинова залежність: хвороби чи засоби від проблем? Урок проводить у формі рольової гри.





    Блага, Любов.
    Урок біології на тему: "Визначення типу тепрераменту", 9 клас [Текст] / Любов Блага // Біологія і хімія в школі. - 2010. - № 5. - С. 18-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання біології--Розробка уроку
Анотація: Подано розробку уроку, метою якого є сформувати поняття про особливості, біологічні основи психічної індивідуальності людини; ознайомити з основними типами вищої нервової діяльності, темпераменту; допомогти учням дослідити індивідуальний тип темпераменту.





    Боднар, Наталія.
    Конспект уроку біології з використанням мультимедійної системи, 11 клас [Текст] / Наталія Боднар // Біологія і хімія в школі. - 2010. - № 5. - С. 22-24.
Рубрики: Методика викладання біології--Розробка уроку
   Медіаосвіта--Мультимедійні технології

Анотація: Подано розробку комбінованого уроку, метою якого є вивчити періоди онтогенезу; розглянути етапи ембріогенезу на прикладі хордових; порівняти розвиток різних організмів.





    Бойко, Наталія.
    Узагальнювальний урок з теми "Тип Членистоногі" [Текст] / Наталія Бойко // Біологія і хімія в школі. - 2010. - № 5. - С. 24-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання біології--Розробка уроку
Анотація: Мета даного уроку: узагальнити в ігровій формі знання учнів про будову і різноманітність представників типу Членистоногі; систематизувати знання про будову органів, функції та їхній взаємозв'язок; розвивати вміння узагальнювати, логічно мислити, робити висновки і т. д.





    Кулініч, Любов.
    "Біологічна регата" : Урок-естафета [Текст] / Любов Кулініч // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 33-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання біології--Розробка уроку
Анотація: У статті подається розробка уроку на тему : "Надклас Риби". Мета якого перевірити рівень знань учнів з теми, вдосконалювати уміння учнів застосовувати здобуті знання, продовжити формування екологічних понять, сприяти розвиткові інтересу до предмету.





    Харченко, Лідія.
    Урок на тему : "Загальна характеристика вищих спорових рослин", 7 клас [Текст] / Лідія Харченко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - № 3. - С. 30-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання біології--Розробка уроку
Анотація: У статті подано розробку уроку з біології. Мета уроку створити умови для формування уявлення про вищі спорові рослини, передумови виникнення життя на суходолі.





    Плетена, Тетяна.
    Урок на тему "Біосинтез білка" [Текст] / Тетяна Плетена // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - № 4. - С. 34-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання біології--Розробка уроку
Анотація: У статті подано розробку уроку з біології в 10 класі на тему "Біосинтез білка".





    Гах, Ірина.
    З досвіду професійно спрямованого навчання біології [Текст] / Ірина Гах // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - № 6. - С. 26-30
Рубрики: Методика викладання біології--Розробка уроку
Анотація: У статті подано розробку уроку з біології в 10 класі на тему "Неклітинні форми життя".





    Мільченко, Світлана.
    Дидактичні ігри на уроках біології [Текст] / Світлана Мільченко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 6. - С. 20-26 ; Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 1. - С. 29-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання біології--Розробка уроку
Анотація: У статті наведено методики проведення авторських дидактичних ігор з біології.






    Сергієнко, Світлана.
    Тема уроку : "Внутрішня будова стебла" [Текст] / Світлана Сергієнко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 6. - С. 32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання біології--Розробка уроку
Анотація: У статті наведено методика проведення уроку з біології на тему "Внутрішня будова стебла", мета якого звернути увагу на спеціалізацію різних частин стебла, що виконують різні функції.