Варакута, О. Урок засвоєння нових знань згеографії [Текст] : (теоретико-методичні рекомендації) / О. Варакута> // Рідна школа. - 2004. - № 12. - С. 23-26 Рубрики: Методика викладання географії |
Корнєєв, В. Складові методики навчання шкільної географії [Текст] / В. Корнєєв> // Рідна школа. - 2005. - № 7. - С. 32-34. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Методика викладання географії Анотація: Основні складові методики навчання географії в навчальному закладі. |
Покась, Л. Методичні особливості проведення семінарських занять з фізичної географії в умовах групової навчальної діяльності учнів [Текст] / Л. Покась> // Рідна школа. - 2005. - № 6. - С. 58-60 Рубрики: Методика викладання географії Анотація: Для кращого вивчення фізичної географії сучасна загальноосвітня школа використовує ефективні технології навчання. |
Бедлінський, О. І. Формування стратегії аналогізування (на матеріалі географії). Програма спецкурсу для 6-8 класів. [Текст] / О.І. Бедлінський> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 10. - С. 53-57 : табл. - Бібліогр. : 10 назв. Рубрики: Методика викладання географії Програми ЗОШ--6- 8 класи--Географія Анотація: В статті описано програму 7 класу, яка може бути використана для занять з учнями 6-8 класів. Метою даної програми є формування стратегії аналізування і мотивації до вивчення географії. Основою програми є гра "Аналогія". |
Мальцева, Л. Геолого-геоморфологічні поняття в системі шкільної географічної освіти [Текст] / Л. Мальцева> // Рідна школа. - 2005. - № 12. - С. 31-32. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Методика викладання географії Анотація: в останні роки серед пріоритетних цілей шкільної освіти на першому місці - розвиток особистості учнів. В їх реалізації значну роль повинен відіграти процес формування природничо-наукових знань, які дають змогу учням пізнати взаємозв'язки природних обє'ктів та явищ , адаптуватися до навколишнього природного та соціального середовища, набути знання в природно-соціальному просторі. |
Топузов, О. Реалізація проблемного підходу на уроках географії [Текст] / О. Топузов> // Рідна школа. - 2006. - № 12. - С. 28-30. - Бібліогрр.: 8 назв. Рубрики: Методика викладання географії Анотація: Навчання географії в школі спрямовується на формування в учнів системи знань, умінь і навичок. Педагогічна практика довела. що найбільш придатними для оволодіння необхідними знаннями з географії були пояснювально--ілюстративні та інформаційно-ілюстративні способи навчання. |
Левада, О. Про складові картографічної грамотності в шкільному курсі географії [Текст] / О. Левада, О. Левада> // Рідна школа. - 2006. - № 1. - С. 51-52. - Бібліограф. Рубрики: Методика викладання географії Анотація: Географічні карти є найбільш поширеною і використовуваною моделлю Землі. Вивчення засобів і прийомів картографічного методу дослідження і методичних особливостей його застосування в процесі вивчення географії є одним з актуальних моментів організації шкільної географічної освіти. |
Топузов, О. Методика формування проблемності на уроках географії [Текст] / О. Топузов> // Рідна школа. - 2006. - № 3. - С. 35-36. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Методика викладання географії Анотація: Застосовуючи багатий арсенал методичних прийомів у навчальному процесі, вчитель географії в кінцевому результаті повенен добиватися глибоких знань учнів. |
Топузов, О. Підготовка майбутніх учителів географії до реалізації проблемного навчання [Текст] / О. Топузов> // Рідна школа. - 2006. - № 4. - С. 31-33 Рубрики: Методика викладання географії Анотація: Організація процесу навчання з географії. |
Покась, Л. Реалізація завдань програмних практичних робіт із фізичної географії у складі навчальних груп учнів [Текст] / Л. Покась> // Рідна школа. - 2006. - № 4. - С. 33-36 : табл. Рубрики: Методика викладання географії Анотація: Фізична географія як шкільний предмет передбачає не тільки засвоєння теоретичної основи знань учнів, а й формування практичних прийомів у роботі з географічним матеріалом |
Топузов, О. Формування проблеми та процес розв'язання навчальної задачі на уроках географії [Текст] / О. Топузов> // Рідна школа. - 2006. - № 9. - С. 42-44 : табл. - Бібліогр. Рубрики: Методика викладання географії Анотація: Постановка географічної проблеми починається з правильного та чіткого формулювання, Процес формулювання означає. що учень уже розуміє поставлену перед ним задачу і певним чином бачить або прогнозує шляхи її розв'язання, тобто складає план. а далі здійснює задуману ним операцію з одержанням результатів. |
Топузов, О. Розвиток розумових здібностей школяра на уроках географії [Текст] / О. Топузов> // Рідна школа. - 2007. - № 1. - С. 60-63. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Методика викладання географії Кл.слова (ненормовані): МИСЛЕННЯ -- ПАМ’ЯТЬ -- СПРИЙНЯТТЯ Анотація: Розвиток розумових здібностей і самостійність мислення лежать в основі розумової діяльності школяра. |
Топузов, О. Сутність, основні положення та поняття проблемного навчання географії [Текст] / О. Топузов> // Рідна школа. - 2007. - № 3. - С. 6-9. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Методика викладання географії Анотація: Проблемне навчання в умовах шкільної освіти передбачає застосування таких прийомів та методів викладання , які б призвели до виненкнення проблемних ситуацій на уроці. Створення системи проблемних ситуацій та самостійне розвязання проблеми складатимуть сутність процесу навчання географії. |
Топузов, О. Організація проблемного навчання на уроках географії в середній школі [Текст] / О. Топузов> // Рідна школа. - 2007. - № 5. - С. 43-46. - Бібліогр.: * назв. Рубрики: Методика викладання географії Анотація: Проблемне навчання у викладанні географії в школі. |
Топузов, О. Навчальні моделі - основа організації пізнавальної діяльності учнів на уроках географії [Текст] / О. Топузов> // Рідна школа. - 2007. - № 9. - С. 47-49. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Методика викладання географії Анотація: Навчальна графічна модель на уроках географії може бути ефективним засобом організації їхньої пізнавальної діяльності. |
Топузов, О. Геолого-геоморфологічні знання у процесі навчання фізичної географії в загальноосвітній школі [Текст] / О. Топузов> // Рідна школа. - 2008. - № 1-2. - С. 37-39 : табл. - Бібліогр.:5 назв. Рубрики: Методика викладання географії Анотація: Геолого-геоморфологічні знання у шкільних курсах географії. |
Топузов, О. Розвиток пізнавально-проблемних. самостійних процесів у технології навчання географії [Текст] / О. Топузов> // Рідна школа. - 2008. - № 6. - С. 39-40 : табл. - Бібліогр.6 3 назв. Рубрики: Методика викладання географії Особистісно орієнтовне навчання Анотація: Особистісно-орієнтована освіта має бути реалізована не тільки для учня , ай для вчителя, що дасть змогу усвідомити кожному педагогу свою особисту технологію навчання, оптимізувати її та розвивати. |
Надтока, О. Підручник "Географія материків і океанів" - ключовий елемент процесу формування географічний знань [Текст] / О. Надтока> // Рідна школа. - 2008. - № 6. - С. 55-57 : табл. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Методика викладання географії Підручники шкільні--Географія материків і океанів Анотація: Підручник з шкільної географії "Географія материків і океанів". |
Топузов, О. Розвиток пізнавально-проблемних. самостійних процесів у технології навчання географії [Текст] / О. Топузов> // Рідна школа. - 2008. - № 6. - С. 39-40 : табл. - Бібліогр.6 3 назв. Рубрики: Методика викладання географії Особистісно орієнтовне навчання Анотація: Особистісно-орієнтована освіта має бути реалізована не тільки для учня , ай для вчителя, що дасть змогу усвідомити кожному педагогу свою особисту технологію навчання, оптимізувати її та розвивати. |
Надтока, О. Підручник "Географія материків і океанів" - ключовий елемент процесу формування географічний знань [Текст] / О. Надтока> // Рідна школа. - 2008. - № 6. - С. 55-57 : табл. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Методика викладання географії Підручники шкільні--Географія материків і океанів Анотація: Підручник з шкільної географії "Географія материків і океанів". |