Тур, Ольга. Основні завдання і напрями роботи педагогічних колективів задля якісної освіти [Текст] / О. Тур> // Освіта і управління. - 2006. - № 2. - С. 52-54. Рубрики: Управління школою Навчально-виховний процес Якість освіти Анотація: Досвід роботи з ефективності навчально-виховного процесу ЗНЗ яка значною мірою залежить від правильно визначених завдань і напрямів роботи педагогічних колективів. |
Бріжатий, Олександр Володимирович. Інтегрований курс "Історія фізики та методологія природознавства як засіб формування в студентів сучасної картини світу [Текст] / О.В. Бріжатий, О.О. Заїкін, В.С. Іваній> // Вища освіта України. - 2006. - № 3. - С. 89-93. - Библиогр.: с. 92 (8 назв.) Рубрики: Методологія вищої освіти Навчально-виховний процес Анотація: Для диференційованої системи навчання у вищий школі на базі традиційного курсу "Історія фізики" запропоновано уже впроваджений авторський варіант нового інегрованого предмету "Історія фізики та методологія природознавства". Дод.точки доступу: Заїкін, Олександр Олександрович; Іваній, Володимир Степанович |
Колток, Леся Богданівна. Проблема інтенсифікації навчання як складник модернізації освіти [Текст] / Л.Б. Колток> // Вища освіта України. - 2007. - № 1. - С. 75-81. - Библиогр.: с. 81 (5 назв.) Рубрики: Навчально-виховний процес Педагогічний процес Процес навчання Кл.слова (ненормовані): Фронтальне навчання -- Групове навчання -- Індивідуальне навчання Анотація: Проаналізовано основні принципи, мета, завдання, зміст, методи й форми наукової організації педагогічної праці, дотримання яких сприятиме інтенсифікації та оптимізації навчання. |
Ковнір, О. І. Модель формування політичної культури курсантів морських навчальних закладів України [Текст] / О.І. Ковнір> // Вища освіта України. - 2008. - № 2. - С. 104-111. - Библиогр.: с. 110-111 (7 назв.) Рубрики: Політична культура--Вища освіта Навчально-виховний процес Анотація: Подана модель становлення політичної культури курсантів морських навчальних закладів, що забезпечить глибокі теоретичні знання в галузі політичного життя, котрі й собі розвиватимуть у студентської молоді риси високої громадськості, активної політичної позиції. |
Щербань, Петро. Вища школа та її роль у відродженні національної еліти [Текст] / П. Щербань> // Вища освіта України. - 2009. - № 2. - С. 75-82 Рубрики: Українська нація Навчально-виховний процес Українська національна ідея Анотація: Розглядається складний і неоднозначний шлях становлення української еліти. Визначені шляхи формування сучасної національної еліти та роль вищої школи у формуванні патріотів зі сформованою нціональною свідомістю. |
Л 890 Романишин, Андрій. Сучасний стан підготовленості офіцерів тактичного рівня до виховної діяльності у сухопутних військах збройних сил України [Текст] / А. Романишин> // Вісник Львів. ун-ту. Серія педагогічна. - Львів, 2008. - Вип. 23. - С. 157-164. - Бібліогр.: с. 164.
Виховна діяльність офіцера Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 513796 - Б.ц. (вільний) |
В 543 Кремень, В. Г. Якість освіти і сучасні вимоги до людини [Текст] / В. Г. Кремень> // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр. Полтав. держ. пед. ун-ту ім. В. Г. Короленка. - Полтава, 2008. - Вип. 4. - С. 3-12.
Навчально-виховний процес Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 514271 - Б.ц. (вільний) |
Коваленко, А. В. Прихований смисл як головний критерій розуміння творчих задач [Текст] / А. В. Коваленко> // Обдарована дитина. - 2009. - № 10. - С. 2-9. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Навчально-виховний процес Психічний розвиток особистості |
Швець, Василь. Еволюція математичного моделювання як методу пізнання та навчання [Текст] / Василь Швець, Марія Філімонова> // Математика в школі. - 2010. - № 4 . - С. 22-25. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Навчально-виховний процес Математичне моделювання Дод.точки доступу: Філімонова, Марія |
Рева, Олексій Миколайович. Виявлення основної домінанти в мотивації студентів на множині рівнів навчальних досягнень [Текст] / О. М. Рева, І. А. Добрянський, Д. Л Марченко> // Вища освіта України. - 2010. - № 3. - С. 47-52. - Библиогр.: с. 51 (15 назв.) Рубрики: Навчально-виховний процес Прийоми професійної діяльності Функції корисності Кл.слова (ненормовані): Домінанта -- Самовдосконалення -- Майстерність Анотація: Уперше розроблено і доведено до практичної реалізації процедури побудови за обмеженим числом точок оціночних функцій корисності рівнів навчальних досягнень студентів. Аналіз індивідуальних функцій корисності балів 100-бальної шкали, побудованих 120-ма студентами-економістами під час вивчення навчальної дисципліни "Математика для економістів", виявив співвідношення байдужих, несхильних і схильних до ризику студентів у співвідношенні 1 : 1,6 4,3 (14,2 % : 23,3 % : 61, 7 %). Визначено, студенти, схільні до ризику, мають більший реальний рівень навчальних досягнень, виявлений об`єктивним тестовим контролем (84,7 балів) ніж байдужі (68,6 балів) та несхільні до ризику студенти (54,7 балів). Дод.точки доступу: Добрянський, Ігор Анатолійович; Марченко, Дмитро Леонідович |
Тунік, Євгенія. Поняття "методи управління" у загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / Є. Тунік> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 59-64. - Библиогр.: с. 64 (6 назв.) Рубрики: Теорія управління школою Освітній менеджмент Навчально-виховний процес Анотація: Проведено аналіз вживаності, змісту, взаємозв`язку наукового поняття "методи управління" в загальноосвітньому навчальному закладі, на підставі чого розроблено визначення цього поняття. |
Семенова, Оксана. Вивчення українських прізвищ у навчально-виховному процесі середньої школи [Текст] : (науково-методичні рекомендації) / О. Семенова> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 111-131. - Библиогр.: с. 130 (21 назв.) Рубрики: Національне визовання Етимологія українських прізвищ Пізнавальна активність учнів Навчально-виховний процес Кл.слова (ненормовані): Антропоніміка -- Антропонімічні відомості -- Словник-довідник українських прізвищ -- Походження українських прізвищ -- Методичні умови -- Науково-методичні рекомендації Анотація: Стаття присвячена проблемі вивчення елементів української антропоніміки, зокрема прізвищ людей, та їх використання на уроках та позакласних навчально-виховних заходах. Розкривається сутність науки антропоніміки, ії місце у навчально-виховному процесі. |
Балагура, Олена. Змістовні та технологічні особливості виховання духовної культури студентів вищих навчальних закладів [Текст] / О. Балагура> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - № 2-3. - С. 180-185. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. Рубрики: Навчально-виховний процес Система освіта України--Зміст Духовна культура суспільства--Освітньо-виховні ресурси Кл.слова (ненормовані): Соціокультурне середовище -- Студентство Анотація: Актуалізовано проблеми, пов'язані із вихованням високодуховної, соціально відповідальної особистості з чіткими ціннісними орієнтаціями. Доведено, що зміст процесу виховання духовної культури студентів ВНЗ на даному етапі розвитку суспільства має включати: освітньо-виховні ресурси духовної культури народу, потенціал навчально-виховного і соціокультурного середовища ВНЗ; духовний саморозвиток, самовдосконалення та власне духовну самореалізацію особистості. |