Тур, Ольга.
    Основні завдання і напрями роботи педагогічних колективів задля якісної освіти [Текст] / О. Тур // Освіта і управління. - 2006. - № 2. - С. 52-54.
Рубрики: Управління школою
   Навчально-виховний процес

   Якість освіти

Анотація: Досвід роботи з ефективності навчально-виховного процесу ЗНЗ яка значною мірою залежить від правильно визначених завдань і напрямів роботи педагогічних колективів.





    Бріжатий, Олександр Володимирович.
    Інтегрований курс "Історія фізики та методологія природознавства як засіб формування в студентів сучасної картини світу [Текст] / О.В. Бріжатий, О.О. Заїкін, В.С. Іваній // Вища освіта України. - 2006. - № 3. - С. 89-93. - Библиогр.: с. 92 (8 назв.)
Рубрики: Методологія вищої освіти
   Навчально-виховний процес

Анотація: Для диференційованої системи навчання у вищий школі на базі традиційного курсу "Історія фізики" запропоновано уже впроваджений авторський варіант нового інегрованого предмету "Історія фізики та методологія природознавства".


Дод.точки доступу:
Заїкін, Олександр Олександрович; Іваній, Володимир Степанович




    Колток, Леся Богданівна.
    Проблема інтенсифікації навчання як складник модернізації освіти [Текст] / Л.Б. Колток // Вища освіта України. - 2007. - № 1. - С. 75-81. - Библиогр.: с. 81 (5 назв.)
Рубрики: Навчально-виховний процес
   Педагогічний процес

   Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
Фронтальне навчання -- Групове навчання -- Індивідуальне навчання
Анотація: Проаналізовано основні принципи, мета, завдання, зміст, методи й форми наукової організації педагогічної праці, дотримання яких сприятиме інтенсифікації та оптимізації навчання.





    Ковнір, О. І.
    Модель формування політичної культури курсантів морських навчальних закладів України [Текст] / О.І. Ковнір // Вища освіта України. - 2008. - № 2. - С. 104-111. - Библиогр.: с. 110-111 (7 назв.)
Рубрики: Політична культура--Вища освіта
   Навчально-виховний процес

Анотація: Подана модель становлення політичної культури курсантів морських навчальних закладів, що забезпечить глибокі теоретичні знання в галузі політичного життя, котрі й собі розвиватимуть у студентської молоді риси високої громадськості, активної політичної позиції.





    Щербань, Петро.
    Вища школа та її роль у відродженні національної еліти [Текст] / П. Щербань // Вища освіта України. - 2009. - № 2. - С. 75-82
Рубрики: Українська нація
   Навчально-виховний процес

   Українська національна ідея

Анотація: Розглядається складний і неоднозначний шлях становлення української еліти. Визначені шляхи формування сучасної національної еліти та роль вищої школи у формуванні патріотів зі сформованою нціональною свідомістю.



061
Л 890


    Романишин, Андрій.
    Сучасний стан підготовленості офіцерів тактичного рівня до виховної діяльності у сухопутних військах збройних сил України [Текст] / А. Романишин // Вісник Львів. ун-ту. Серія педагогічна. - Львів, 2008. - Вип. 23. - С. 157-164. - Бібліогр.: с. 164.
УДК
Рубрики: Навчально-виховний процес
   Виховна діяльність офіцера


Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 513796 - Б.ц. (вільний)


37
В 543


    Кремень, В. Г.
    Якість освіти і сучасні вимоги до людини [Текст] / В. Г. Кремень // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр. Полтав. держ. пед. ун-ту ім. В. Г. Короленка. - Полтава, 2008. - Вип. 4. - С. 3-12.
УДК
Рубрики: Педагогіка--Розвиток особистості
   Навчально-виховний процес


Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 514271 - Б.ц. (вільний)




    Коваленко, А. В.
    Прихований смисл як головний критерій розуміння творчих задач [Текст] / А. В. Коваленко // Обдарована дитина. - 2009. - № 10. - С. 2-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Навчально-виховний процес
   Психічний розвиток особистості






    Швець, Василь.
    Еволюція математичного моделювання як методу пізнання та навчання [Текст] / Василь Швець, Марія Філімонова // Математика в школі. - 2010. - № 4 . - С. 22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Навчально-виховний процес
   Математичне моделювання



Дод.точки доступу:
Філімонова, Марія




    Рева, Олексій Миколайович.
    Виявлення основної домінанти в мотивації студентів на множині рівнів навчальних досягнень [Текст] / О. М. Рева, І. А. Добрянський, Д. Л Марченко // Вища освіта України. - 2010. - № 3. - С. 47-52. - Библиогр.: с. 51 (15 назв.)
Рубрики: Навчально-виховний процес
   Прийоми професійної діяльності

   Функції корисності

Кл.слова (ненормовані):
Домінанта -- Самовдосконалення -- Майстерність
Анотація: Уперше розроблено і доведено до практичної реалізації процедури побудови за обмеженим числом точок оціночних функцій корисності рівнів навчальних досягнень студентів. Аналіз індивідуальних функцій корисності балів 100-бальної шкали, побудованих 120-ма студентами-економістами під час вивчення навчальної дисципліни "Математика для економістів", виявив співвідношення байдужих, несхильних і схильних до ризику студентів у співвідношенні 1 : 1,6 4,3 (14,2 % : 23,3 % : 61, 7 %). Визначено, студенти, схільні до ризику, мають більший реальний рівень навчальних досягнень, виявлений об`єктивним тестовим контролем (84,7 балів) ніж байдужі (68,6 балів) та несхільні до ризику студенти (54,7 балів).


Дод.точки доступу:
Добрянський, Ігор Анатолійович; Марченко, Дмитро Леонідович




    Тунік, Євгенія.
    Поняття "методи управління" у загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / Є. Тунік // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 59-64. - Библиогр.: с. 64 (6 назв.)
Рубрики: Теорія управління школою
   Освітній менеджмент

   Навчально-виховний процес

Анотація: Проведено аналіз вживаності, змісту, взаємозв`язку наукового поняття "методи управління" в загальноосвітньому навчальному закладі, на підставі чого розроблено визначення цього поняття.





    Семенова, Оксана.
    Вивчення українських прізвищ у навчально-виховному процесі середньої школи [Текст] : (науково-методичні рекомендації) / О. Семенова // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 111-131. - Библиогр.: с. 130 (21 назв.)
Рубрики: Національне визовання
   Етимологія українських прізвищ

   Пізнавальна активність учнів

   Навчально-виховний процес

Кл.слова (ненормовані):
Антропоніміка -- Антропонімічні відомості -- Словник-довідник українських прізвищ -- Походження українських прізвищ -- Методичні умови -- Науково-методичні рекомендації
Анотація: Стаття присвячена проблемі вивчення елементів української антропоніміки, зокрема прізвищ людей, та їх використання на уроках та позакласних навчально-виховних заходах. Розкривається сутність науки антропоніміки, ії місце у навчально-виховному процесі.





    Балагура, Олена.
    Змістовні та технологічні особливості виховання духовної культури студентів вищих навчальних закладів [Текст] / О. Балагура // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - № 2-3. - С. 180-185. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв.
Рубрики: Навчально-виховний процес
   Система освіта України--Зміст

   Духовна культура суспільства--Освітньо-виховні ресурси

Кл.слова (ненормовані):
Соціокультурне середовище -- Студентство
Анотація: Актуалізовано проблеми, пов'язані із вихованням високодуховної, соціально відповідальної особистості з чіткими ціннісними орієнтаціями. Доведено, що зміст процесу виховання духовної культури студентів ВНЗ на даному етапі розвитку суспільства має включати: освітньо-виховні ресурси духовної культури народу, потенціал навчально-виховного і соціокультурного середовища ВНЗ; духовний саморозвиток, самовдосконалення та власне духовну самореалізацію особистості.