Распопов, В. Б. Щоб вивчитись на науковця [Текст] / В. Б. Распопов> // Вісник Національної академії наук України. - 2012. - № 12. - С. 44-54. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Науково-дослідні установи Вища освіта--Неперервна освіта Науково-дослідницька робота--Обдарована молодь Наукові працівники--Підготовка кадрів Кл.слова (ненормовані): дослідницький університет -- Мала академія наук -- науково-технічні пріоритети сучасності -- особлива роль освіти -- талановита молодь Анотація: У статті проаналізовано модель дослідницького університету, яка, на думку автора, здатна забезпечити неперервність і наступність у вихованні, творчому розвитку і належній освіті майбутніх науковців із числа тих амбітних студентів, які в шкільні роки пройшли школу Малої академії наук (МАН), стали лідерами ЗНО, переможцями шкільних предметних олімпіад, здобули творчі відзнаки в конкурсах-захистах наук.-досл. робіт МАН, з дитинства мріють присвятити себе науці. Пропонована стаття дискусійна. Роздуми автора щодо того, якою має бути неперервна освіта молоді, схильної до наук. діяльності, базуються на тридцятирічному досвіді наук.-пед. керівництва секцією інформатики Киїів. МАН "Дослідник", тісній співпраці з педагогами і науковцями Крим. МАН "Шукач", а також спілкуванні зі студентами, які в шкільні роки навчалися в наук. гуртках МАН. |
Мележик, О. О. 60 років співробітництва в ім'я науки та миру на Землі. (До 60-річчя створення Європейської організації ядерних досліджень (ЦЕРН) [Текст] / О. О. Мележик> // Вісник Національної академії наук України. - 2014. - № 11. - С. 93-98 : фот. Рубрики: Науково-дослідні установи Ядерна фізика--Дослідження Анотація: У 2014 р. Європейська організація ядерних досліджень - ЦЕРН святкує свій 60-річний ювілей "науки на службі миру". Створення цього найбільшого і єдиного у своєму роді науково-дослідного центру з фізики елементарних частинок з повним правом вважають однією з найважливіших віх у розвитку сучасної фізики. За всі роки своєї діяльності ЦЕРН дав ученим можливість хоч трохи підняти завісу над таємницею побудови нашого Всесвіту. Дод.точки доступу: \про неї\ |