Гузь, О.
    Система уроків з вивчення творчості Генріка Ібсена : [4 уроки] [Текст] / О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 4. - С. 13-22.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Норвезька література--Ібсен Генрік (1828-1906 рр.)
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
"нова драматургія" кін. ХІХ-поч. ХХ ст. -- етапи творчості драматурга -- п'єса "Ляльковий дім" -- соціально-психологічна драма -- сюжетна лінія твору -- драматичний конфлікт -- образ Кори -- розвиток мовлення -- диспут
Анотація: Запропоновано систему уроків, які мають на меті: ознайомити учнів з основними тенденціями розвитку драматургії в світовій літературі на межі ХІХ-ХХ ст.; надати вичерпну інформацію про життєвий і творчий шлях видатного норвезького драматурга Г. Ібсена; з'ясувати специфіку драматичного конфлікту в п'єсі "Ляльковий дім", розкрити новаторство митця; сприяти формуванню критичного мислення старшокласників, розвитку їх діалогічного мовлення та вміння аргументувати власну думку.


Дод.точки доступу:
Ібсен, Генрік ( норвезький драматург і поет ; 1828-1906) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Гладышев, В. В.
    Две судьбы : Нора Хельмер и Кристина Линне : [пьеса Г. Ибсена "Кукольный дом"] [Текст] / В. В. Гладышев // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 4. - С. 5-8. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Норвезька література--Ібсен Генрік (1828-1906 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
вивчення п'єси Г. Ібсена "Ляльковий дім" -- аналіз твору -- характеристика образів -- дві жіночі долі
Анотація: У статті викладено авторську методику вивчення п'єси видатного норвезького драматурга Г. Ібсена. Зокрема, запропоновано зосередити увагу на порівняльному (компаративному) аналізі двох жіночих доль. Детально розглянуто ювелірно вибудовані майстром слова історії героїнь твору: краху сімейного щастя Нори та знайдення особистого щастя Кристиною. Подібний підхід, на думку автора, сприяє максимальному усвідомленню учнями морально-естетичної позиції автора п'єси.


Дод.точки доступу:
Ібсен, Генрік (норвезький драматург і поет, реалістичні і суперечливі п'єси якого революціонізували європейський театр ; 1828-1906) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Гладишев, В. В.
    Твір як звернення автора до суспільства? (Г. Ібсен і фінал "Лялькового дому") [Текст] / В. В. Гладишев // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 4. - С. 2-4. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Норвезька література--Ібсен Генрік (1828-1906 рр.)
   Літературознавство--Художній текст

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія письменника і суспільства -- драма Г. Ібсена -- стаття-передмова до п'єси -- фінал твору -- морально-естетична позиція Г. Ібсена
Анотація: У статті подано спробу розглянути тиск суспільства на письменника на прикладі вимушеної, що відбулася внаслідок тиску громадськості та читачів, "переробки" Генріком Ібсеном його великої драми "Ляльковий дім". Простежено, яким чином під час вивчення п'єси можна використати "перероблені" фрагменти твору, з метою більш повноцінного осмислення школярами морально-естетичної позиції письменника.


Дод.точки доступу:
Ібсен, Генрік (норвезький драматург і поет, реалістичні і суперечливі п'єси якого революціонізували європейський театр ; 1828-1906) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД