Дзоз, Віталіна.
    Освітня справа як складник гуманітарної політики держави [Текст] / В. Дзоз // Вища освіта України. - 2004. - №4. - С. 36-40. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Освіта 21 століття--Управління
   Освітня політика--Україна

   Болонський процес--Освіта






    Андрущенко, Віктор.
    Педагогіка для всіх: засіб державотворення і виховання особистості [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2004. - №4. - C. 41-45.
Рубрики: Освітня політика--Україна
   Педагогічна освіта






    Ющенко, Віктор Андрійович.
    Ви еліта нації, на яку сьогодні покладаються величезні надії [Текст] : виступ Президента України Віктора Ющенка на засіданні підсумкової колегії Міністерства освіти і науки України (24 березня 2005 р., м. Київ) / В. Ющенко // Вища школа. - 2005. - №1. - С. 3-12.
Рубрики: Освітня політика--Україна





    Ющенко, Віктор.
    Турбота про вчителя - надія на майбутнє [Текст] : виступ Президента України Віктора Ющенка на Всеукраїнському педагогічному форумі (м. Полтава, 24 травня 2005 р.) / В. Ющенко // Вища школа. - 2005. - № 3. - С. 3-15.
Рубрики: Освітня політика--Україна
   Форуми--Всеукраїнський педагогічний форум "Турбота про вчителя - надія на майбутнє"--м. Полтава, Україна






    Терещенко, Юрій.
    Відправні засади філософії політики у сфері освіти [Текст] / Ю. Терещенко // Вища освіта України. - 2005. - № 3. - С. 27-31. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Освітня політика--Україна





    Пінчук, Євген.
    Філософський аналіз тенденцій капіталізації вищої освіти в Україні та світі [Текст] / Євген Пінчук // Філософія освіти. - 2008. - № 1/2. - С. 241-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освітня політика--Україна





    Павко, А. І.
    Соціогуманітарні науки в Україні: стан, проблеми, перспективи [Текст] / А. І. Павко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Філософія. Політологія. - 2016. - № 2. - С. 46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Суспільні науки
   Освітня політика--Україна






    Синюра-Ростун, Н. Р.
    Особливості формування локальної освітньої політики в об’єднаних територіальних громадах Карпатського регіону [Текст] / Н. Р. Синюра-Ростун // Регіональна економіка. - 2019. - № 3. - С. 60-70 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освітня політика--Україна
   Децентралізація--Місцеве самоврядування

Кл.слова (ненормовані):
органи місцевого самоврядування -- децентралізація -- об’єднані територіальні громади -- стратегія -- план розвитку освіти
Анотація: Досліджено особливості формування освітньої політики на рівні об’єднаних територіальних громад. Зазначено, що децентралізація повноважень дає можливість органам місцевого самоврядування самостійно формувати політику розвитку системи освіти на своїй території. Визначено основні завдання розвитку сфери освіти, які постають перед органами влади в ОТГ. Окреслено проблеми, з якими стикнулися органи місцевого самоврядування під час реалізації своїх функцій. Виокремлено основні блоки у розвитку системи освіти органами місцевого самоврядування, серед яких обов’язковий та додатковий. Показано, що громади Карпатського регіону ще не готові до ефективного розвитку системи освіти.