Нагірний, Р.
    Педагогічні засади розвитку творчих особистостей аматорів дитячих театральних студій [Текст] / Р. Нагірний // Рідна школа. - 2006. - № 3. - С. 61-63. - Бібліограф.: 7 назв.
Рубрики: Театральне мистецтво--Дитячі студії
   Особистість --Виховання

Анотація: Дослідження сучасних учених підтверджують, що основою формування творчої особистості є педагогічна система побудована на кращих зразках театрального мистецтва, самореалізації аматорів-підлітків





    Наумов, Б.
    Поліцентр як джерело розвитку школи [Текст] : (підсумки дослідно-експерементальної роботи) / Б. Наумов // Рідна школа. - 2006. - № 7. - С. 3-6. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики: Педагогічна діяльність--Поліцентри--Дослідження
   Особистість --Виховання

Анотація: Поліцентризм сьогодні - це не тільки методологія , теорія, але й технологія та методика. Створена не лише система теоретичних уявлень. Сформована теорія цілісної педагогічної діяльності, що має методологічне значення для практиків., розвивається система поліцентризму, основна ідея якої - цілісний розвиток людини, особистості школяра, педагога в сечасних освітніх інструкціях незалежної держави.





    Дьяур, Г.
    Духовні цінності як характерні індикатори особистості [Текст] / Г. Дьяур // Рідна школа. - 2006. - № 10. - С. 24-26. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Виховання духовне
   Особистість --Виховання

   Цінності людські

Анотація: Теоретично обгрунтовується сутність поняття "духовність особистості", визначається пріоритетність духовних цінностей як характерних індикаторів особистості у системі суспільних відносин.





    Крайник, С.
    Особистісно орієнтований підхід до освітньо-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах [Текст] / С. Крайник // Рідна школа. - 2006. - № 11. - С. 57-58. - Бібліогр.: 3 наз.
Рубрики: Особистісно орієнтовне навчання--МОЛОДША ШКОЛА
   Особистість --Виховання

   Психологія--Гуманістична

Анотація: У пошуках засобів гуманізації дошкільної освіти педагогіка орієнтується на самоцінність людської особистості, її внутрішні ресурси й саморозвиток і в своєму прагненні тісно переплітається з основними положеннями гуманістичної психології.