Нагірний, Р. Педагогічні засади розвитку творчих особистостей аматорів дитячих театральних студій [Текст] / Р. Нагірний> // Рідна школа. - 2006. - № 3. - С. 61-63. - Бібліограф.: 7 назв. Рубрики: Театральне мистецтво--Дитячі студії Особистість --Виховання Анотація: Дослідження сучасних учених підтверджують, що основою формування творчої особистості є педагогічна система побудована на кращих зразках театрального мистецтва, самореалізації аматорів-підлітків |
Наумов, Б. Поліцентр як джерело розвитку школи [Текст] : (підсумки дослідно-експерементальної роботи) / Б. Наумов> // Рідна школа. - 2006. - № 7. - С. 3-6. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Педагогічна діяльність--Поліцентри--Дослідження Особистість --Виховання Анотація: Поліцентризм сьогодні - це не тільки методологія , теорія, але й технологія та методика. Створена не лише система теоретичних уявлень. Сформована теорія цілісної педагогічної діяльності, що має методологічне значення для практиків., розвивається система поліцентризму, основна ідея якої - цілісний розвиток людини, особистості школяра, педагога в сечасних освітніх інструкціях незалежної держави. |
Дьяур, Г. Духовні цінності як характерні індикатори особистості [Текст] / Г. Дьяур> // Рідна школа. - 2006. - № 10. - С. 24-26. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Виховання духовне Особистість --Виховання Цінності людські Анотація: Теоретично обгрунтовується сутність поняття "духовність особистості", визначається пріоритетність духовних цінностей як характерних індикаторів особистості у системі суспільних відносин. |
Крайник, С. Особистісно орієнтований підхід до освітньо-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах [Текст] / С. Крайник> // Рідна школа. - 2006. - № 11. - С. 57-58. - Бібліогр.: 3 наз. Рубрики: Особистісно орієнтовне навчання--МОЛОДША ШКОЛА Особистість --Виховання Психологія--Гуманістична Анотація: У пошуках засобів гуманізації дошкільної освіти педагогіка орієнтується на самоцінність людської особистості, її внутрішні ресурси й саморозвиток і в своєму прагненні тісно переплітається з основними положеннями гуманістичної психології. |