Степаненко, Ірина.
    Тематичне поле виховання духовності особистості в нових дискурсивних контекстах [Текст] / І. Степаненко // Вища освіта України. - 2004. - №4. - С. 19-24. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Виховання духовності
   Особистість--Духовний розвиток






    Зязюн, Іван.
    Естетична регуляція ціннісної свідомості [Текст] / І. Зязюн // Вища освіта України. - 2005. - № 3. - С. 5-12. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Особистість--Виховання--Педагогічна підтримка
   Особистість--Духовний розвиток

   Виховання--Ціннісні орієнтації






    Архипова , С. П.
    Творча зрілість особистості й рівні досягнення "акме" людини в процесі її професійного становлення [Текст] / С.П. Архипова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - № 4. - С. 84-90. - Бібліогр.:5 назв.
Рубрики: Творча особистість--Дослідження
   Особистість--Духовний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
Перцептивні особливості -- Творчі можливості -- Обдарованість -- Акмеологія



37
В 543


    Дзюбенко, І. А.
    Роль педагогічної майстерності вчителя у формуванні духовності школярів в процесі навчальної діяльності [Текст] / І. А. Дзюбенко // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр. Полтав. держ. пед. ун-ту ім. В. Г. Короленка. - Полтава, 2007. - Вип. 3. - С. 240-245. - Бібліогр. : с. 245.
УДК
Рубрики: Педагогіка--Середня освіта--Виховання
   Особистість--Духовний розвиток


Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 514270 - Б.ц. (вільний)




    Помиткін, Е. О.
    Мотивація духовного розвитку особистості як предмет психологічного дослідження [Текст] / Е. О. Помиткін // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 5. - С. 9-12. - Бібліогр. : 20 назв.
Рубрики: Особистість--Духовний розвиток
   Психологічні дослідження--Особистість--Духовний розвиток

Анотація: Мета статті полягає у відокремленні мотивації процесу духовного розвитку особистості як предмету психологічного дослідження. Досягнення накресленої мети актуалізує необхідність історико - психологічного аналізу змісту життєвих шляхів конкретних представників людства, які в різні епохи досягали духовних вершин, ставали духовноми лідерами, духовними подвижниками.





    Гурлєва, Т. С.
    ВІдповідальність, совість, високі життєві смисли у розвитку особистості по висхідній [Текст] / Т. С. Гурлєва // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - № 6. - С. 67-73 : табл. - Бібліогр. : 21 назва.
Рубрики: Особистість--Духовний розвиток
   Підлітки--Психічна допомога --Особистісний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
Підлітковий -- Юнацький -- Совість -- Відповідальність -- Особистісний -- Життєві -- Смисли
Анотація: У статті розглядається і поєднується поняття відповідальності, совісті, та високих життєвих смислів у контексті особистісного розвитку людини по висхідній. Внутрішня відповідальність розуміється як здатність індивіда орієнтуватися у своїй життєдіяльності на власну совість, "внутрішній закон", в основі якого лежать високі, духовні смисли. Обговорюються методи вивчення уявлень підлітків про поняття та взаємозв'язок відповідальності, совісті та високих життєвих смислів, і деякі особливості психологічної допомоги молоді у їх становленні.