Басіладзе, Н. В.О. Сухомлинський і грузинська педагогічна громадськість [Текст] / Н.Басіладзе> // Початкова школа. - 2001. - № 9 . - С. 12-14 Рубрики: Педагоги України--Сухомлинський В.О. |
Романишин, І. Розвиток мовлення иолодших школярів під час розв'язування простих текстових задач у контексті ідей В.О.Сухомлинського [Текст] / І.Романишин> // Початкова школа. - 2002. - № 10. - С. 35-39 Рубрики: Педагоги України--Сухомлинський В.О. Дод.точки доступу: Сухомлинський, О. про нього |
Копієвська, Л. В.О.Сухомлинський про виховання моральної краси [Текст] / Л. Копієвська> // Дошкільне виховання. - 2003. - № 9. - С. 5-6 Рубрики: Педагоги України--Сухомлинський В.О. Анотація: Про виховання моральної краси у працях В.Сухомлинського. |
Кловак, Г. Педагогічне дослідження як важлива складова діяльності вчителя у творчій спадщині В.О. Сухомлинського [Текст] / Г. Кловак> // Початкова школа. - 2003. - № 5. - С. 52-55 Рубрики: Педагоги України--Сухомлинський В.О. |
Вашуленко, М. Літературна творчість В.О. Сухомлинського в нових підручниках для початкової школи [Текст] / М. Вашуленко> // Початкова школа. - 2003. - № 9. - С. 3-5 Рубрики: Педагоги України--Сухомлинський В.О. Анотація: Літературно-педагогічна творчість Василя Сухомлинського та використання її у сучасних підручниках і навчальних посібниках з природознавства. Дод.точки доступу: Сухомлинський, В. \про нього\ |
Міхелі, С. Педагогічні ідеї В.О. Сухомлинського як концептуальна основа особистісно орієнтованого підходу [Текст] / С. Міхелі> // Початкова школа. - 2003. - № 9. - С. 5-11 Рубрики: Педагоги України--Сухомлинський В.О. Анотація: Розробка теорії і методики особистісно орієнтованої освіти її концептуальні основи та сутність навчально-виховного процесу. Дод.точки доступу: Сухомлинський, В. \про нього\ |
Богуш, А. Витоки виховання мовної особистості вчителя у спадщині В.О. Сухомлинського [Текст] / А. Богуш> // Початкова школа. - 2003. - № 9. - С. 12-14. - Бібліогр.: 12 назв Рубрики: Педагоги України--Сухомлинський В.О. Анотація: Концептуальні положення неперервної мовної освіти, спрямовані на те, щоб вона була зорієнтована на виховання мовної особистості. Поняття "мовна особистість". Дод.точки доступу: Сухомлинський, В. \про нього\ |
Литвиненко, С. Актуалізація ідей В.О.Сухомлинського у підготовці майбутніх учителів початкових класів [Текст] / С. Литвиненко> // Початкова школа. - 2003. - № 9. - С. 14-18. - Бібліогр.: 4 назви Рубрики: Педагоги України--Сухомлинський В.О. Анотація: Соціально-педагогічна діяльність учителя початкової школи зорієнтована на своєчасний вияв проблем дітей у розвитку й соціалізації, запобігання та забезпечення профілактики різних негативних явищ, відхилень у поведінці дітей, розв'язання оздоровчо-виховних завдань і педагогізацію мікросередовища. Дод.точки доступу: Сухомлинський, В. \про нього\ |
Кловак, Г. Педагогічне керівництво колективною дослідницькою діяльністю вчителів у творчій спадщині В.О. Сухомлинського [Текст] / Г. Кловак> // Початкова школа. - 2003. - № 10. - С. 5-8 Рубрики: Педагоги України--Сухомлинський В.О. Анотація: Вдосконалення роботи сучасного керівника загальноосвітньої школи, який у своїй діяльності застосовує нові педагогічні технології особистісно орієнтованого підходу як до учня так і до вчителя. |
Гергуль, С. Психолого-педагогічні особливості самоосвітньої діяльності вчителя в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського [Текст] / С. Гергуль> // Початкова школа. - 2003. - № 11. - С. 40-42. - Бібліогр.: 8 назв Рубрики: Педагоги України--Сухомлинський В.О. Анотація: Проблеми особистості вчителя, зокрема, його самоосвітня діяльність, вивчення. узагальнення, критичне осмислення і творче використання найкращих здобутків педагогічної спадщини минулого з питань самоосвітньої діяльності вчителя. Дод.точки доступу: Сухомлинський, В. \про нього\ |
Плукар,, Галина Виховувати природою, виховувати красою... [Текст] / Галина Плукар, ; Галина Плукар > // Початкова школа. - 2004. - № 1. - С. 1-2 Рубрики: Педагоги України--Сухомлинський В.О. Анотація: Досвід В.О. Сухомлинського у проведенні уроків серед живої природи, пізнавання її надзвичайної краси, виховання любові до оточуючого середовища. Дод.точки доступу: Сухомлинський, В.О. \про нього\ |
Лазарук, Андрій Батьківська педагогіка Василя Сухомлинського: аксіологічний ракурс проблеми [Текст] / Андрій Лазарук> // Початкова школа. - 2004. - № 5. - С. 3-4 Рубрики: Педагоги України--Сухомлинський В.О. Педагогіка--Сімейне виховання Дод.точки доступу: Сухомлинський, В.О. \про нього\ |
Бербель, Герман. Сухомлинський - мій педагог [Текст] / Герман Бербель> // Початкова школа. - 2004. - № 9. - С. 50-51 Рубрики: Педагоги України--Сухомлинський В.О. |
Омельчук, Володимир Психологічні аспекти педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського [Текст] / Володимир Омельчук> // Початкова школа. - 2004. - № 11. - С. 41-44 Рубрики: Педагоги України--Сухомлинський В.О. Дод.точки доступу: Сухомлинський, В.О. \про нього\ |
Бондар, Л. С. Виховання свободи і відповідальності в школярів у творчій спадщині В. О. Сухомлинського [Текст] / Л. С. Бондар> // Педагогіка і психологія. - 2005. - № 4. - С. 115-121. - Бібліогр.: 4 назви Рубрики: Педагоги України--Сухомлинський В.О. Анотація: Педагогічні погляди Василя Олександровича Сухомлинського на методику виховання моральної свободи у школярів. Дод.точки доступу: Сухомлинський, В.О. \про нього\ |
Сухомлинська, О. В. Ідеї свободи у поглядах В. О. Сухомлинського [Текст] / О. В. Сухомлинська> // Педагогіка і психологія. - 2005. - № 4. - С. 106-115. - Бібліогр.: 3 назви Рубрики: Педагоги України--Сухомлинський В.О. Анотація: Ідеї виховання в дусі свободи як створення педагогічних умов для саморозвитку, самоуправління особистості, її самореалізації в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. Дод.точки доступу: Сухомлинський, В.О. \про нього\ |
Богуш, А. М. Культурологічна парадигма в спадщині В. О. Сухомлинського [Текст] / А. М. Богуш> // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 3. - С. 5-12. - Бібліогр.: 4 назви Рубрики: Педагоги України--Сухомлинський В.О. Анотація: Досліджуються культурологічні виміри педагога і вченого з великої літери В. О. Сухомлинського. Дод.точки доступу: Сухомлмнський, В. О. \про нього\ |
Шевченко, І. Іван Гурович Ткаченко в колі своїх учителів і послідовників [Текст] / І. Шевченко> // Рідна школа. - 2009. - № 8-9. - С. 6-10 Рубрики: Педагоги України--Сухомлинський В.О. Педагоги України--Ткаченко І. Г. Анотація: Видатні педагоги Кіровоградщини І. Ткаченко і Сухомлинський цінували один одного та прислухалися до порад. Ткаченко захищавта пропагував педагогічну спадщину В. Сухомлинського. Дод.точки доступу: Ткаченко, Іван Гурович (видатний український педагог, колишній директор Богданівської школи Знам'янського району ; 1919-) \про нього\; кіровоградський автор, про Кіровоград (Кіровоградщину) |
Сяо Су В. О. Сухомлинський у Китаї [Текст] / Сяо Су> // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 3. - С. 5-13 Рубрики: Педагоги України--Сухомлинський В.О. Анотація: Поширення педагогічних ідей В.О.Сухомлинського в Китаї. Дод.точки доступу: Сухомлинський Василь Олександрович \о нем\ |
Кузь, В. Г. В.О. Сухомлинський: лонгітюдне дослідження в Павлиші [Текст] / В. Г. Кузь> // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 1. - С. 5-13. - Библиогр.: с. 13 (5 назв) Рубрики: Педагоги України--Сухомлинський В.О. Анотація: Видатний педагог-дослідник В.О.Сухомлинський на основі поєднання української національної й зарубіжних педагогік, власного практичного досвіду та свого новаторського осмислення знайшов оптимальне наукове розв'язання кардинальних теоретичних проблем виховання й навчання. Він обгрунтував, апробував та запропонував вітчизняній школі чіткі методи виховання дітей. Учення В.О. Сухомлинського логічно вписується а ХХІ ст. - століття людини, воно буде завжди сучасним, оскільки в його основі - етика, благоговіння перед життям. Дод.точки доступу: Сухомлинський, В.О. \о нем\ |