Шкльода, В. Рухливі ігри та вправи з помірним психофізичним навантаженням [Текст] / В. Шкльода> // Дошкільне виховання. - 2006. - № 2. - С. 18-19. Рубрики: Педагогіка--Дефектологія Кл.слова (ненормовані): гра -- рух -- увага -- слух -- функція -- дихання Дескриптори: ПЕДАГОГІКА -- ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ -- ПЕДАГОГІКА -- ДОШКІЛЬНА -- ДЕФЕКТОЛОГІЯ Анотація: Подані ігри-вправи для дітей із ЗПР, а також вихованцям масових дитсадків Є примірники у відділах: (21.02.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Кожевникова, Т. "Повірте в нас, допоможіть нам!" : Про батьків, які борються за свою дитину й перемагають [Текст] / Т. Кожевникова> // Дошкільне виховання. - 2010. - № 1. - С. 18-20. Рубрики: Педагогіка--Дефектологія Педагогіка--Сімейне виховання Кл.слова (ненормовані): Корекційна педагогіка -- Діти з особливими потребами -- Вади розвитку Анотація: Про те, як батькам виховувати дитину з особливими потребами, задіюючи дефектологів, логопедів, психіатрів, неврологів, корекційних педагогів. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Обухівська, А. Сучасна діяльність психолого-медико-педагогічних консультацій [Текст] / А. Обухівська, В. Луценко> // Дошкільне виховання. - 2010. - № 6. - С. 18-20. Рубрики: Освіта--Організація--Освіта та охорона дитинства--Україна Педагогіка--Дефектологія Кл.слова (ненормовані): ПМПК Анотація: В статті йдеться про роботу психолого-медико-педагогічних консультацій (ПМПК) - постійно діючих діагностико-корекційних закладів, які здіійснюють психолого-педагогічний супровід освітньо-виховного процесу та соціально-трудової адаптації дітей віком до 18 років. Дод.точки доступу: Луценко, В. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Ілляшенко, Т. Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальносвітній школі [Текст] / Тамара Ілляшенко> // Початкова школа. - 2011. - № 5. - С. 47-50. Рубрики: Педагогіка--Дефектологія Кл.слова (ненормовані): психофізичні порушення дітей -- індивідуальне навчання -- інтегроване навчання -- інклюзивне навчання -- інклюзія -- спеціальні класи -- навчання у середовищі здорових Анотація: У статті висвітлюються питання інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі. Розглядається зарубіжний та вітчизняний досвід інтегрування у єдиній освітній системі різних категорій дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Зокрема, аналізуються труднощі та можливості їх подолання у розв'язанні цієї проблеми в Україні. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Кучков, І. Урок ритміки у 3 класі школи інтенсивної педагогічної корекції (для учнів із затримкою психічного розвитку) [Текст] / Іван Кучков> // Початкова школа. - 2011. - № 10. - С. 34-36. Рубрики: Мистецтво--Музика--Урок Педагогіка--Дефектологія Кл.слова (ненормовані): урок ритміки -- учні із затримкою психічного розвитку -- ритмічні вправи -- танцювальні рухи Анотація: Запропоновано урок ритміки у 3 класі за темою "Ритмічні вправи для рук з оплесками. Основні рухи під музику на 2/4. Виконання різних ритмів на музичних інструментах у повільному і швидкому темпах. Удосконалення танцювальних рухів, опрацьованих на попередніх уроках". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладів : № 1/9-245 від 02.04.2012 [Текст] : информационное письмо> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 11/12. - С. 30-31. Рубрики: Педагогіка--Дефектологія Кл.слова (ненормовані): свідоцтво окремого зразка -- спеціальна освіта -- інклюзивна освіта Дод.точки доступу: Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту |
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладів : № 1/9-245 від 02.04.2012 [Текст] : информационное письмо> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 11/12. - С. 30-31. Рубрики: Педагогіка--Дефектологія Кл.слова (ненормовані): свідоцтво окремого зразка -- спеціальна освіта -- інклюзивна освіта Дод.точки доступу: Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту |
Шинкаренко , В. Затверджено Положення про навчально-реабілітаційний центр : коментар [Текст] / В. Шинкаренко > // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 31/32/33. - С. 74-76. Рубрики: Педагогіка--Дефектологія Педагогіка--Школознавство--Типи шкіл Кл.слова (ненормовані): навчально-реабілітаційний центр -- діти-інваліди -- діти з вадами розвитку Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Дитина з особливими потребами [Текст]> // Фізичне виховання в школах України. - 2014. - № 10. - 1-8 (Пілотний випуск) Рубрики: Педагогіка--Дефектологія Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- дефектологія -- корекційна робота Анотація: У пілотному випуску представлені статті-поради вчителю Дубейко Л. О. Діти з особливими освітніми потребами в знз, Щербина Т. В. Наодинці вдома : урок курсу "Основи здоров'я" у 1-му класі (для дітей із ДЦП), Скрипник Я. Ю. Використання ізотерапії та хромотерапії як арт-терапевтичного засобу в роботі з дітьми зі зниженим зором. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Скрипник, Т. Підтримати, допомогти, спрямувати : корекційно-розвивальна робота з аутичними дітьми [Текст] / Тетяна Скрипник> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дефектологія Педагогіка--Спеціальна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- корекційно-розвивальна робота -- аутизм Анотація: Стаття присвячена особливостям корекційно-розвивальної роботи з аутичними дітьми, яка має ґрунтуватися на системному підході, що передбачає спланований психолого-педагогічний вплив на дитину, її родину та зовнішнє середовище. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Скрипник, Т. Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі [Текст] / Тетяна Скрипник> // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 35-37. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Педагогіка--Дефектологія Кл.слова (ненормовані): аутизм -- молодші школярі -- сенсорна інтеграція -- тонічна регуляція -- супровід Анотація: У статті висвітлено зміст корекційно-розвивальної роботи для дітей з аутизмом та її роль у контексті цілісного процесу їхнього психолого-педагогічного супроводу в закладі освіти. Підкреслено важливість підвищення адаптивних можливостей дітей з аутизмом, що конкретизується в заняттях з психомоторного, соціального, комунікативно-мовленнєвого розвитку та сенсорної інтеграції. Подано завдання кожного з напрямів корекційно-розвивальних занять, їх головні орієнтири та поради щодо втілення в межах освітнього простору. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Баранов, Є. В. Рухливі ігри учнів молодших класів із порушеннями інтелекту [Текст] / Є. В. Баранов> // Фізичне виховання в школах України. - 2018. - № 7. - С. 25-38. Рубрики: Педагогіка--Дефектологія Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- класифікація рухливих ігор -- діти з інтелектуальними вадами -- молодші школярі Анотація: У статті розглянуто особливості рухливих ігор для дітей з порушенням інтелекту та запропоновано класифікацію рухливих ігор в початковій школі. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |