Дяковська , Л.
    Про Котика Пухнастика та Горобчика Чубатика [Текст] / Л. Дяковська // Дошкільне виховання. - 2007. - № 2. - С. 26-27.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
Інсценівка казки
Анотація: Інсценівка казки морально-етичного спрямування.

Є примірники у відділах:
(26.02.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
З45


    Згонник, С.
    Добро, як сонце, гріє: Заняття для старших дошкільнят [Текст] / С. Згонник // Дошкільне виховання. - 2007. - № 6. - С. 22-23.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
Доброта -- Розвиток мови
Анотація: Розробка заняття для старших дошкільнят, мета якого вихоховання доброти, чуйності, людяності.

Є примірники у відділах:
(27.06.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
П56


    Поніманська, Т.
    Виховання людяності [Текст] / Т. Поніманська // Дошкільне виховання. - 2008. - № 2. - С. 6-9.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
Людяність -- Духовність -- Гуманність
Анотація: Про важливість морального виховання та про шляхи вирішення завдань морального виховання: формування гуманного ставлення до навколишнього, виховання колективістської спрямованості поведінки, працелюбності, морально-вольових якостей



CUKK-VDPU
П56


    Поніманська, Т.
    Виховання людяності: технологічний аспект [Текст] / Т. Поніманська // Дошкільне виховання. - 2008. - № 4. - С. 3-5.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
Моральність
Анотація: Про формування гуманістичної спрямованості особистості та технології виховання людяності.



CUKK-VDPU
П56


    Поніманська, Т.
    Виховання людяності: програмні вимоги [Текст] / Т. Поніманська // Дошкільне виховання. - 2008. - № 5. - С. 7-10.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
Добро -- Ввічливість -- Духовність
Анотація: Йдеться про орієнтовний зміст і форми роботи з виховання людяності в молодших і старших дошкільників.





    Тоцька, Т.
    Життям і справою людина змінює світ [Текст] / Т. Тоцька // Дошкільне виховання. - 2008. - № 9. - С. 12-17.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
Щастя -- Діти і природа
Анотація: Про роботу колективу ДНЗ № 5 "Ялинка" м. Бровари над темою "Вивчення та впровадження спадщини Василя Сухомлинського в морально-етичному виховання дітей дошкільного віку".





    Ладивір, С.
    Перші уроки добра [Текст] / С. Ладивір // Дошкільне виховання. - 2008. - № 12. - С. 5-7.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
Добро -- Гуманізм
Анотація: Розглядаються питання становлення різноманітних стосунків дитини, особливості їхнього прояву в різних ситуаціях сімейного та суспільного виховання.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД


74.100.5
Ж73


    Жир, Н.
    Доброта - найдорожчий скарб [Текст] : заняття-бесіди для старших дошкільнят / Н. Жир // Палітра педагога. - 2008. - № 6. - С. 6-9. - Зміст: Наші добрі вчинки / О. Наумова. У країні ввічливості / О. Козлова. Вміти бути добрими / Н. Суріна.
ББК 74.100.5
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
Морально-етичні норми -- Сухомлинський В.
Анотація: Досвід виховання дітей моральними, ввчливими, товариськими з використанням спадщини В. Сухомлинського





    Андрусич, Н.
    Захистимо від зла дитячі душі [Текст] / Н. Андрусич // Дошкільне виховання. - 2009. - № 6. - С. 16-17.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
   Психологія--Дитяча--Поведінка

Кл.слова (ненормовані):
Жорстокість -- Агресивність
Анотація: Про причини дитячої агресивності та про вплив телевізора, відео- та комп'ютерних ігор на психіку дітей.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Білоногова, Т.
    Все починається з добра : заняття з емоційно-ціннісного розвитку для старших дошкільнят [Текст] / Т. Білоногова // Дошкільне виховання. - 2009. - № 8. - С. 14-15.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
Доброта
Анотація: Розробка заняття, мета якого - формувати уявлення дітей про моральні якості людини; вчити аналізувати свою поведінку і вчинки друзів; формувати вміння висловлювати власну думку; виховувати доброту, милосердя та ін.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Богуш, А.
    Духовність і моральність: виховний контекст [Текст] / А. Богуш // Дошкільне виховання. - 2009. - № 10. - С. 4-7. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
Духовність -- Християнська педагогіка
Анотація: Про духовне і моральне виховання дітей, що є найважливішим завданням педагогів всучасному суспільстві.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Ночнюк, Н.
    Як врятувати Сніговика, або "Чарівні" добрі вчинки [Текст] : комплексне заняття для старших дошкільнт за творами В. Сухомлинського (драматизація та образотворчість) / Н. Ночнюк // Дошкільне виховання. - 2010. - № 1. - С. 20-22.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
Доброта -- Театралізована казка
Анотація: Розробка заняття, мета якого - продовжити вчити дітей розігрувати дії за смістом художніх творів, використовуючи вербальні й невербальні виражальні засоби (міміку, жести, відповідні рухи); розвивати виразність мовлення; формувати вміння оцінювати певну моральну ситуацію; спонукати передавати в малюнку різні ситуації; розвивати пам'ять, мислення; виховути гуманність ввічливість, щирість.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Кобур, А.
    Мама - сонечко в сім'ї, ми - промінчики її : заняття для молодших дошкільнят [Текст] / А. Кобур // Дошкільне виховання. - 2010. - № 2. - С. 26-27.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
Пальчикові вправи -- Казка про маму -- Дидактична гра
Анотація: Розробка заняття, мета якого - формувати уявлення дітей про взаємну турботу та любов у сім'ї; вчити висловлювати почуття любові до мами та інших членів родини; формувати базові моральні якості особистості ті ін.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Кобур, А.
    Мама - сонечко в сім'ї, ми - промінчики її : заняття для молодших дошкільнят [Текст] / А. Кобур // Дошкільне виховання. - 2010. - № 2. - С. 26-27.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
Пальчикові вправи -- Казка про маму -- Дидактична гра
Анотація: Розробка заняття, мета якого - формувати уявлення дітей про взаємну турботу та любов у сім'ї; вчити висловлювати почуття любові до мами та інших членів родини; формувати базові моральні якості особистості ті ін.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Бех, І.
    Моральна педагогіка: правила майстерності [Текст] / І. Бех // Дошкільне виховання. - 2010. - № 3. - С. 2-4.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
Моральна культура
Анотація: Започатковано серію публікацій, спрямованих на підвищення виховної майстерності педагога щодо формування особистості дитини, її соціально-морального розвитку в світлі Базової програми "Я у Світі". Формулює і роз'яснює правила доктор психол. наук, академік, директор Інституту проблем виховання АПН України Іван Бех.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Бех, І.
    Педагогічне регулювання виховної ситуації [Текст] / І. Бех // Дошкільне виховання. - 2010. - № 4 . - С. 2-3.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
Розгубленість -- Спокушування
Анотація: Висвітлюються правила моральної поведінки, яких необхідно дотримуватись педагогу, дбаючи про моральний розвиток вихованців.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Бех, І.
    Дорослий і дитина: оптимізація особистісно-розвивального впливу [Текст] / І. Бех // Дошкільне виховання. - 2010. - № 5. - С. 2-4.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
Моральна педагогіка
Анотація: Продовжено серію публікацій, започатковану в "ДВ" № 3, в якій ідеться про правила моральної педагогіки. В статті розглядаються наступні правила: використання впливу значущого дорослого як творчої особистості для засвоєння дитиною моральних цінностей; використання виховної сили "логіко-почуттєвого маятника"; використання внутрішньо особистісного уособлення у виховному процесі; спонукання дитини до морально-духовного уподібнення; формування у вихованців морально здорового способу мислення.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Тюлюнова, Л.
    Ліки від вередливості : інтегроване заняття соціально-морального спрямування для старших дошкільнят [Текст] / Л. Тюлюнова // Дошкільне виховання. - 2010. - № 5. - С. 16-19.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять--Інтегровані заняття

Кл.слова (ненормовані):
Пізнававльний розвиток -- Мовленнєвий розвиток -- Соціально-моральний розвиток -- Емоційний розвиток -- Художньо-естетичний розвиток -- Фізичний розвиток
Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - розвивати вміння дітей аналізувати вчинки власні та своїх однолітків; спонукати дітей бути врівноваженими; формувати практичні навички поведінки серед людей; продовжити вчити дітей передавати свої почуття мімікою, жестами, словами та ін.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Бех, І.
    Дорослий і дитина: оптимізація особистісно-розвивального впливу [Текст] / І. Бех // Дошкільне виховання. - 2010. - № 5. - С. 2-4.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
Моральна педагогіка
Анотація: Продовжено серію публікацій, започатковану в "ДВ" № 3, в якій ідеться про правила моральної педагогіки. В статті розглядаються наступні правила: використання впливу значущого дорослого як творчої особистості для засвоєння дитиною моральних цінностей; використання виховної сили "логіко-почуттєвого маятника"; використання внутрішньо особистісного уособлення у виховному процесі; спонукання дитини до морально-духовного уподібнення; формування у вихованців морально здорового способу мислення.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Тюлюнова, Л.
    Ліки від вередливості : інтегроване заняття соціально-морального спрямування для старших дошкільнят [Текст] / Л. Тюлюнова // Дошкільне виховання. - 2010. - № 5. - С. 16-19.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять--Інтегровані заняття

Кл.слова (ненормовані):
Пізнававльний розвиток -- Мовленнєвий розвиток -- Соціально-моральний розвиток -- Емоційний розвиток -- Художньо-естетичний розвиток -- Фізичний розвиток
Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - розвивати вміння дітей аналізувати вчинки власні та своїх однолітків; спонукати дітей бути врівноваженими; формувати практичні навички поведінки серед людей; продовжити вчити дітей передавати свої почуття мімікою, жестами, словами та ін.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД