К82 Криворучко, Т. Логіко-математичні ігри [Текст] / Т. Криворучко> // Дошкільне виховання. - 2007. - № 2. - С. 10-13. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): Мислення -- Розумове виховання Анотація: Пропонуються розвивальні логіко-математичні ігри, з допомогою яких можна навчити дітей мислити логічно та конструктивно. Є примірники у відділах: (23.02.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
К58 Кожевнікова, Т. Важкий матеріал - цікаво та доступно [Текст] / Т. Кожевнікова> // Дошкільне виховання. - 2007. - № 9. - С. 14-17. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): Розвиток мовлення -- Числівник Анотація: З досвіду роботи працівниківДНЗ№ 611 м.Київ, які створили банк ідей, варіантів, розробок з теми "Практичне використання граматичної категорії числівник в іграх, у цікавих завданнях, змаганнях та естафетах". |
Н17 Надточей, В. І гра, і навчання [Текст] / В. Надточей> // Дошкільне виховання. - 2007. - № 9. - С. 21-23. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Математика--Методика--Дошкільне навчання Кл.слова (ненормовані): Пори року -- математичні заняття Анотація: Пропонуються конспекти математичних занять для дітей 3-4 років з використанням дидактичних ігор. Є примірники у відділах: (10.10.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Щ61 Щербакова, К. Розв'язування математичних задач: компетентісний підхід [Текст] / К. Щербакова, Л. Зайцева> // Дошкільне виховання. - 2007. - № 11. - С. 20-21. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): Компетентнісний підхід Анотація: Розглядається проблема формування математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Подано фрагмент заняття з навчання старших дошкільнят розв'язуванню арифметичних задач. Дод.точки доступу: Зайцева, Л. Є примірники у відділах: (14.11.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Туник, І. Хлопчик-веселун [Текст] / І. Туник> // Дошкільне виховання. - 2008. - № 8. - С. 28-29. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): Геометричні знання Анотація: Про використання на заняттях універсального посібника (іграшка "Хлопчик-веселун") для закріплення знань дітей про геометричні фігури. |
Яворська, О. Зимонька-зима : комплексне заняття для старших дошкільнят [Текст] / О. Яворська> // Дошкільне виховання. - 2008. - № 12. - С. 18-19. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): Цифри -- Лічба Анотація: Розробка комплексного заняття з математики на основі казки Г.К. Андерсена "Снігова королева". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Дмитренко, Л. Математичний зореліт : заняття для старших дошкільнят [Текст] / Л. Дмитренко> // Дошкільне виховання. - 2009. - № 5. - С. 28-29. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): Трикутник -- Знак -- Цифра Анотація: Розробка заняття, мета якого - вчити розв'язувати задачі, математичні ребуси; закріплювати знання про геометричні фігури, суміжні числа, знаки "більше", "меньше", "дорівнює"; навички прямої та звороної лічби; розвивати логічне мислення, творчу уяву; виховувати і нтерес до математики та ін. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Шмиголь, В. Прощальний дарунок осені : заняття для старших дошкільнят [Текст] / В. Шмиголь> // Дошкільне виховання. - 2009. - № 10. - С. 26. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Анотація: Розробка заняття, мета якого - вправляти дітей у лічбі, порівнювати множини, закріплювати знання геометричних фігур, уміння викладати цифровий ряд від 1 до 10, розвивати логічне мислення та ін. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Малигіна, Ю. Як зайці хату будували : інтегроване заняття з економічного виховання та логіко-математичнного розвитку для середньої групи [Текст] / Ю. Малигіна> // Дошкільне виховання. - 2009. - № 11. - С. 19. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Педагогіка--Дошкільне виховання--Економічне Кл.слова (ненормовані): Лічба -- Цифри Анотація: Пропонується розробка заняття, мета якого - продовжити вчити дітей лічити в межах 4; закріплювати поняття "високий", "низький", "товстий", "тонкий"; вчити розрізняти і називати геометричні фігури: трикутник, квадрат, прямокутник, коло; ознайомити дітей з первинним економічним поняттям "житло" та правом кожної людини на нього ; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу та ін. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Прокапало, Л. Математичні міста : інтегроване заняття для старших дошкільнят [Текст] / Л. Прокапало> // Дошкільне виховання. - 2009. - № 11. - С. 22-23. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): Цифри -- Геметричні фігури Анотація: Розробка заняття, мета якого - вправляти дітей у розрізненні геометричних фігур, у розв'язанні логічних задач; закріпити знання про цифри, вміння орієнтуватись у просторі; виховувати позитивне ставлення до занять з математики та ін. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Замелюк, М. Мандрівка за маршрутом "Земля - космос" : інтегроване заняття з мовленнєвого та логіко-математичного розвитку за змістовою лінією "Природа Космосу" для старших дошкільнят [Текст] / М. Замелюк> // Дошкільне виховання. - 2010. - № 2. - С. 22-23. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): Рухливі ігри Анотація: Пропонується розробка інтегрованого заняття для старших дошкільнят, мета якого - узагальнювати та систематизувати знання дітей про Космос, Сонце, Землю; удосконалювати вимову звуків рідної мови, закріплювати вміння дітей ділити слова на склади , виконувати звуковий аналіз слів; закріплювати знання дітей про зміну дня і ночі, вміти лічити в межах 10, орієнтуватись у просторі та ін. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Замелюк, М. Мандрівка за маршрутом "Земля - космос" : інтегроване заняття з мовленнєвого та логіко-математичного розвитку за змістовою лінією "Природа Космосу" для старших дошкільнят [Текст] / М. Замелюк> // Дошкільне виховання. - 2010. - № 2. - С. 22-23. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): Рухливі ігри Анотація: Пропонується розробка інтегрованого заняття для старших дошкільнят, мета якого - узагальнювати та систематизувати знання дітей про Космос, Сонце, Землю; удосконалювати вимову звуків рідної мови, закріплювати вміння дітей ділити слова на склади , виконувати звуковий аналіз слів; закріплювати знання дітей про зміну дня і ночі, вміти лічити в межах 10, орієнтуватись у просторі та ін. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Панова, О. Сюрпризи з математичної скриньки : заняття для старших дошкільнят [Текст] / О. Панова> // Дошкільне виховання. - 2010. - № 3. - С. 23-24. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): Трикутник -- Лічба Анотація: Розробка заняття, мета якого - закріплювати у дітей навички кількісної та порядкової лічби в прямому та зворотному порядку; вправляти у встановленні відповідності між числом та цифрою; удосконалювати вміння визначати наступне та попереднє число відносно заданого; розвивати логічне та аналітичне мислення; виховувати інтерес до пізнавальної та логіко-математичної діяльності та ін. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Бондарєва, Л. На гостини до Бабусі :заняття з математики з використанням усної народної творчості та елементів народознавства для молодших дошкільнят [Текст] / Л. Бондарєва> // Дошкільне виховання. - 2010. - № 8. - С. 23-25. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): Інтегровані заняття -- Прислів'я про працю Анотація: Розробка заняття, мета якого - вправляти дітей у кількісній і порядковій лічбі в межах п'яти; закріплювати вміння називати і розрізняти кольори, геометричні фігури; формувати вміння орієнтуватися у просторі; розвивати логічне мислення; ознайомити дітей з українською народною символікою, фольклором та ін. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Воскобойникова, Т. Колобок у Математичному лісі : заняття для старших дошкільнят [Текст] / Т. Воскобойникова> // Дошкільне виховання. - 2010. - № 9. - С. 24-25. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): Дидактичні ігри -- Дидактичні вправи Анотація: Розробка заняття для старших дошкільнят, мета якого - формувати у дітей цілісне уявлення про навколишній світ; вчити розв'язувати завдання дослідницько-пізнавального характеру, які можуть мати не одну правильну відповідь; закріплювати знання назв днів тижня, суміжних чисел; вправляти у кількісній та порядковій лічбі та ін. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Сквоцова, С. Формування логіко-математичної компетентності п'ятирічних [Текст] / Світлана Сквоцова> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 10. - С. 15-19. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): розумове виховання -- логічне мислення -- п'ятирічні діти -- вікові особливості -- сприйняття -- математичне мовлення -- геометричні фігури Анотація: Подано авторську розробку системи роботи щодо формування логіко-математичної компетентності п'ятирічних дітей. Обгрунтовано напрями, запропоновано змістові лінії за якими може здійснюватися формування готовності п'ятирічних дітей до навчання математики в початковій школі, визначено порядок подання окремих тем та проілюстровано практичну частину роботи. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Колодій, І. Математичний ярмарок : інтегроване заняття для старших дошкільнят з математики та народознавства [Текст] / Іванна Колодій> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 11. - С. 28-30. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Педагогіка--Дошкільне виховання--Народознавче Кл.слова (ненормовані): ярмарок -- загадки -- прислів'я та приказки про осінь -- сажень -- лікоть -- аршин Анотація: Розробка інтегрованого заняття для старших дошкільнят з математики та народознавства, мета якого - розширювати уявлення дітей про національну традицію ярмаркування, особливрсті українського менталітету: емоційність, миролюбність; закріплювати вміння вимірювати довжину та об'єм за допомогою умовних народних мірок; закріплювати навички кількісної лічби в межах 10; формувати вміння розв'язувати логічні завдання ; розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення та ін. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Нікітченко, Світлана Вивчаємо математику з паличками Кюїзенера [Текст] / Світлана Нікітченко> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 3. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): палички Кюїзенера Анотація: Автор статті розповідає про методику роботи з кольоровими паличками Кюїзенера. Подано розробки дидактичних ігор, занять, вправ з цим матеріалом. |
Шустікова, Олена Як у народі лічили : заняття з народної математики для старших дошкільнят [Текст] / Олена Шустікова, Валентина Діхтяренко> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 8. - С. 30-31. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): народознавче виховання -- лічба Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - розширювати світогляд дітей; ознайомлювати з основами народної математики, народною лічбою, римськими цифрами; формувати уявлення про числові групи (пара, трійка, п'ятка, десяток, копа, сніп); формувати елементарні економічні уявлення; вправляти в лічбі; розвивати уяву, мислення, мовлення та ін. |
Туленко, Олена Хід конем: шахи для дошкільнят [Текст] / Олена Туленко> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 10. - С. 28-31 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Педагогіка--Дошкільна--Розумове виховання Кл.слова (ненормовані): дидактична гра -- шахові ходи -- правила гри в шахи -- рокірування -- взяття на проході -- перетворення -- шахова перемога -- шахова нічия Анотація: Подано практичну розробку інтегрованого заняття з пріоритетом завдань логіко-математичного розвитку для дітей середньої групи, мета якого - закріплювати знання дітей про шахові фігури, їхнє положення на дошці; продовжувати ознайомлювати з ходами шахових фігур; закріплювати знання про властивості геометричних фігур; розвивати вміння працювати з паличками Кюїзенера; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати уважність та ін. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |