Журенко, О. М. Через похвалу до творчості (до кольорової вкладки) [Текст] / О. М. Журенко> // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 10. - С. 6. Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): оцінювання -- дипломи -- номінації Анотація: Про зміну традиційної системи оцінювання і введення номінацій за якими пропонується вручатися дипломи. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Україна. МОНмолодьспорт. Про зовнішнє оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2013 році : наказ № 943 від 23.08.2012 р. [Текст] : законы и законодательные акты> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 34/35/36. - С. 10-11. Рубрики: Освіта--Організація--Законодавчі і директивні матеріали Педагогіка--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): зовнішнє незалежне оцінювання Дод.точки доступу: Україна. МОНмолодьспорт |
Мартьянова, Л. Творчий підхід до оцінювання першокласників [Текст] / Людмила Мартьянова> // Початкова школа. - 2013. - № 1. - С. 40-42. Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): першокласники -- оцінювання навчальної діяльності -- оцінні судження -- рівні досягнень Анотація: Розкрито суть нового підходу до оцінювання навчальних досягнень першокласників. Визначено, що суттєвим чинником в оцінюванні досягнень є врахування індивідуальних особливостей дитини. Надано приклади словесного оцінювання відповідно до рівнів досягнень. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Україна. МОНмолодьспорт. Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/13 навчальному році : № 1/9-92 від 08.02.2013 р. [Текст] : законы и законодательные акты> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 4/5/6. - С. 4-8. Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали Педагогіка--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): ДПА Дод.точки доступу: Україна. МОНмолодьспорт Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Україна. МОНмолодьспорт. Особливості проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/13 навчальному році : додаток до листа ... № 1/9-92 від 08.02.2013 р. [Текст]> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 4/5/6. - С. 9-59. Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали Педагогіка--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): ДПА Дод.точки доступу: Україна. МОНмолодьспорт Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Бєскова, Н. Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів : коментар [Текст] / Н. Бєскова> // Інформаційний збірник та коменетарі Міністерства освіти і науки України. - 2013. - № 22-23-24. - С. 82-84. Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Україна. М-во освіти і науки. Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році [Текст] : наказ № 94 від 08.02.2016 р.> // Початкова школа. - 2016. - № 4. - С. 1-6. Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали Педагогіка--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): підсумкові контрольні роботи -- українська мова -- літературне читання -- математика -- 4 клас Дод.точки доступу: Україна. М-во освіти і науки Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Галас, А. Моніторинг як механізм управлінської діяльності в умовах реалізації завдань Державного стандарту початкової загальної освіти [Текст] / Антоніна Галас> // Початкова школа. - 2016. - № 4. - С. 7-10. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Освіта--Моніторинг Педагогіка--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): моніторингові дослідження -- зовнішній контроль -- державна підсумкова атестація для 4 класів Анотація: У статті розкрито аспекти створення розгалуженої національної системи моніторингу оцінки якості й освіти. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Онопрієнко, О. Функції контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у системі уроків [Текст] / Оксана Онопрієнко> // Початкова школа. - 2016. - № 12. - С. 56-57. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань Педагогіка--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів -- функції контрольно-оцінювальної діяльності -- система уроків Анотація: Матеріал присвячено проблемі реалізації функцій контрольно-оцінювальної діяльності вчителя й учнів на різних етапах процесу навчання, який розгортається у межах системи уроків. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Шкавро, В. Становлення і розвиток форм тестового контролю в навчальних закладах [Текст] / Володимир Шкавро> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 12. - С. 32-34. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань Педагогіка--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): тест -- тестовий контроль -- історія тестів -- система тестування -- тестологія Анотація: У статті окреслено генезу становлення й розвитку тестового контролю суб'єктів навчання від доби античності. Акцентовано увагу на еволюції тестів в Україні з періоду Київської Русі й донині. Підкреслено важливість застосування тесту в сучасному освітньому процесі як одного з дієвих методичних інструментів педагогічного контролю навчальних досягнень. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Яланська, Світлана. Як оцінювати шкільні успіхи дітей / Світлана Яланська> // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 36–38. Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- навчальні досягнення -- шкільні успіхи -- оцінювання в початковій школі -- оцінка -- мотивація досягнення успіхів -- самооцінка -- оцінювальна діяльність -- нова українська школа Анотація: У статті розповідається про оцінювання навчальних досягнень учнів у початковій школі. Запропоновано консультацію і додаток, у якому представлено практичні рекомендації для педагогів і психодіагностична методика. |
Цимбалару, А. Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів: методичний коментар [Текст] / Анжеліка Цимбалару, Наталія Пархоменко> // Початкова школа. - 2017. - № 12. - С. 12-15. Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): учні початкової школи -- зміни орієнтовних вимог до оцінювання -- оцінювання в початковій школі -- контроль знань з навчальних предметів Анотація: Окреслено ключові зміни орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів. Прокоментовано зміни щодо контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з окремих навчальних предметів. Дод.точки доступу: Пархоменко, Наталія Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Сікорський, Петро. Нові підходи до моделювання контрольно-оцінювальних систем в освіті [Текст] / Петро Сікорський> // Вища освіта України. - 2018. - № 2. - С. 48-56. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Освіта--Методологія Педагогіка--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): педагогічна закономірність -- контрольно-оцінювальна система -- освітній процес -- модель -- навчальні параметри -- оцінка -- критерії оцінювання Анотація: У статті обґрунтовуються педагогічні закономірності моделювання різних контрольно-оцінювальних систем, взаємозв'язок між навчальним та оцінювальним контролем; розглядаються різні види оцінювання: безпосереднє та опосередковане, представляється описова опосередковано-модульно-когнітивна модель системи оцінювання учнів з математики, які навчаються за математичним профілем. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Фідкевич, Олена. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання [Текст] / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна> // Початкова школа. - 2020. - № 1. - С. 12-14. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- якість навчання -- система оцінювання -- підсумкове оцінювання -- самооцінка -- самооцінювання -- культура взаємооцінювання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про ефективне впровадження формувального оцінювання в початковій школі. Дод.точки доступу: Бакуліна, Наталія |
Лугова, Олександра. Система вправ з організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи [Текст] / Олександра Лугова, Тетяна Лугова> // Початкова школа. - 2020. - № 4. - С. 12-18. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- вправи -- контрольно-оцінювальна діяльність -- навчальні успіхи -- взаємооцінювання -- навчальні досягнення -- позитивна самооцінка -- початкова школа Анотація: У статті йдеться про прийоми роботи з формувального оцінювання, які навчають учнів початкової школи мислити, ставити запитання, шукати відповіді, оцінювати свою діяльність на уроці. Запропоновані техніки формувального оцінювання допоможуть учням усвідомити й відстежити власний прогрес і планувати подальші кроки з допомогою вчителя. Дод.точки доступу: Лугова, Тетяна |