Мохонько, Г. А.
    Оцінювання стратегічної стійкості підприємства видавничо-поліграфічної галузі з використанням нейронечітких технологій [Текст] / Г. А. Мохонько // Економіка та держава. - 2009. - № 11. - С. 124-127 : табл. - Бібліогр. с. 127 (10 назв)
Рубрики: Видавнича справа--Стратегічне управління
   Поліграфічне вирорбництво--Стратегічний менеджмент

Анотація: Метою даної статті є оцінювання рівня стратегічної стійкості підприємств видавничо-поліграфічної галузі, що діють в умовах нестабільного ринкового середовища.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Вачев, Олег.
    Клиентский стиль [Текст] : [система менеджмента типографии "Блиц-Принт"] / Олег Вачев // Бизнес. - 2016. - 22 фев. (№ 8). - С. 38-39
Рубрики: Поліграфічне вирорбництво--Стратегічний менеджмент
   Менеджмент підприємства--Стратегічне управління






    Войтко, С. В.
    Застосування SWOT-аналізу для розробки стратегічних напрямів кластероутворення поліграфічних підприємств [Текст] / С. В. Войтко, І. Ю. Воронкова // Регіональна економіка. - 2016. - № 1. - С. 165-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Поліграфічне вирорбництво--Стратегічний менеджмент
   Видавничо-поліграфічна галузь--Сучасне виробництво

   Менеджмент підприємства--Стратегічне управління

Кл.слова (ненормовані):
Стратегія -- Експертне оцінювання -- Планування
Анотація: Визначено вплив сильних і слабких сторін на реалізацію можливостей і нейтралізацію загроз, що ідуть від зовнішнього середовища. Побудовано вектор спрямованості розвитку підприємств поліграфії.


Дод.точки доступу:
Воронкова, І. Ю.