Рузинська, Т.
    Взаємопов'язане навчання мови і мовлення [Текст] / Т.Рузинська // Початкова школа. - 2002. - № 11. - С. 24-26
Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення





    Осадченко, Н.
    Віршований матеріал природознавчого спрямування на уроках мови, читання, художньої праці [Текст] / Н. Осадченко // Початкова школа. - 2002. - № 5. - С. 7-9
Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення





    Притулик, Н.
    Комунікативний потенціал уроків роботи з дитячою книжкою [Текст] / Н. Притулик // Початкова школа. - 2003. - № 6. - С. 14-17
Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення





    Крайнова, Ж.
    Формування комунікативної компетентності молодших школярів на заняттях з рідної мови [Текст] / Ж. Крайнова // Початкова школа. - 2003. - № 11. - С. 24-26. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення
Анотація: Взаємозв'язок мовної освіти і мовленнєвого розвитку. Нові змістові лінії навчання української мови.





    Крикун, М.
    Роль слова в розвитку зв'язного мовлення молодших школярів [Текст] / М. Крикун // Початкова школа. - 2003. - № 11. - С. 27-35. - Бібліогр.: 8 назв
Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення
Анотація: Поповнення й активізація лексичного запасу, формування вмінь усного й писемного мовлення, забезпечення розумового розвитку школярів - головні завдання навчальних занять з української мови.





    Безрукова, І.
    Календарне планування уроків української мови для 2 класу шкіл з російською мовою навчання [Текст] / І. Безрукова // Початкова школа. - 2003. - № 12. - С. 32-36
Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення
Анотація: Календарне планування уроків української мови для 2 класу складено згідно з сучасними програмами. Передбачене включення всіх видів мовленнєвої діяльності.





    Одинцова, Галина
    Інформативність уроку як засіб підвищення його результативності [Текст] / Галина Одинцова, Ярослава Кордлюк // Початкова школа. - 2004. - № 2. - С. 9-11
Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення
Анотація: Цікавинки, що використовуються на уроках мови в початкових класах.Характеристика пізнвавльної інформації.


Дод.точки доступу:
Кордлюк , Ярослава




    Дубовик, Світлана
    Засвоєння теми "прислівник" у 4 класі [Текст] / Світлана Дубовик // Початкова школа. - 2004. - № 3. - С. 12-14
Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення
Анотація: Ознайомлення молодших школярів з прислівником як лексико-граматичним класом слів, формування поняття про прислівник як частину мови.





    Полєвікова, Ольга
    Використання творчих вправ як засобу мотиваційного забезпечення процесу навчання рідної мови [Текст] / Ольга Полєвікова // Початкова школа. - 2004. - № 3. - С. 15-18. - Бібліогр.: 3 назви
Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення
Анотація: Формування особистісного досвіду творчої діяльності молодших школярів, досвід емоційно-ціннісного ставлення до навколишнього світу в цілому і до мовленньєвої діяльності зокрема.





    Нехворовська, Галина
    Навчаємося складати твори за прислів'ями [Текст] / Галина Нехворовська // Початкова школа. - 2004. - № 3. - С. 19
Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення
Анотація: Збагачення словникового запасу учнів на уроках зв'язного мовлення, сприяння розвитку усного та письмового мовлення, застосування набутих знань з орфографії та синтаксису.





    Дубовик, Світлана
    Засвоєння теми "Прислівник" у 4 класі [Текст] / Світлана Дубовик // Початкова школа. - 2004. - № 4. - С. 18-22
Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення





    Дубовик, Світлана
    Контрольні завдання і запитання з теми "Прислівник" [Текст] : (4 клас) / Світлана Дубовик // Початкова школа. - 2004. - № 5. - С. 23-25
Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення





    Павленко, Людмила
    У майстерні Джанні Родарі [Текст] / Людмила Павленко // Початкова школа. - 2004. - № 7. - С. 29-31
Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення
   Італійська література, XX ст.--Родарі Джанні--Творчість

Анотація: Формування у дітей бажання і вміння вивчати казки на прикладі творчої роботи казкаря Джанні Родарі на уроці читання у 4 класі.


Дод.точки доступу:
Родарі, Джанні \про нього\