Рузинська, Т. Взаємопов'язане навчання мови і мовлення [Текст] / Т.Рузинська> // Початкова школа. - 2002. - № 11. - С. 24-26 Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення |
Осадченко, Н. Віршований матеріал природознавчого спрямування на уроках мови, читання, художньої праці [Текст] / Н. Осадченко> // Початкова школа. - 2002. - № 5. - С. 7-9 Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення |
Притулик, Н. Комунікативний потенціал уроків роботи з дитячою книжкою [Текст] / Н. Притулик> // Початкова школа. - 2003. - № 6. - С. 14-17 Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення |
Крайнова, Ж. Формування комунікативної компетентності молодших школярів на заняттях з рідної мови [Текст] / Ж. Крайнова> // Початкова школа. - 2003. - № 11. - С. 24-26. - Бібліогр.: 10 назв Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення Анотація: Взаємозв'язок мовної освіти і мовленнєвого розвитку. Нові змістові лінії навчання української мови. |
Крикун, М. Роль слова в розвитку зв'язного мовлення молодших школярів [Текст] / М. Крикун> // Початкова школа. - 2003. - № 11. - С. 27-35. - Бібліогр.: 8 назв Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення Анотація: Поповнення й активізація лексичного запасу, формування вмінь усного й писемного мовлення, забезпечення розумового розвитку школярів - головні завдання навчальних занять з української мови. |
Безрукова, І. Календарне планування уроків української мови для 2 класу шкіл з російською мовою навчання [Текст] / І. Безрукова> // Початкова школа. - 2003. - № 12. - С. 32-36 Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення Анотація: Календарне планування уроків української мови для 2 класу складено згідно з сучасними програмами. Передбачене включення всіх видів мовленнєвої діяльності. |
Одинцова, Галина Інформативність уроку як засіб підвищення його результативності [Текст] / Галина Одинцова, Ярослава Кордлюк > // Початкова школа. - 2004. - № 2. - С. 9-11 Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення Анотація: Цікавинки, що використовуються на уроках мови в початкових класах.Характеристика пізнвавльної інформації. Дод.точки доступу: Кордлюк , Ярослава |
Дубовик, Світлана Засвоєння теми "прислівник" у 4 класі [Текст] / Світлана Дубовик> // Початкова школа. - 2004. - № 3. - С. 12-14 Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення Анотація: Ознайомлення молодших школярів з прислівником як лексико-граматичним класом слів, формування поняття про прислівник як частину мови. |
Полєвікова, Ольга Використання творчих вправ як засобу мотиваційного забезпечення процесу навчання рідної мови [Текст] / Ольга Полєвікова> // Початкова школа. - 2004. - № 3. - С. 15-18. - Бібліогр.: 3 назви Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення Анотація: Формування особистісного досвіду творчої діяльності молодших школярів, досвід емоційно-ціннісного ставлення до навколишнього світу в цілому і до мовленньєвої діяльності зокрема. |
Нехворовська, Галина Навчаємося складати твори за прислів'ями [Текст] / Галина Нехворовська> // Початкова школа. - 2004. - № 3. - С. 19 Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення Анотація: Збагачення словникового запасу учнів на уроках зв'язного мовлення, сприяння розвитку усного та письмового мовлення, застосування набутих знань з орфографії та синтаксису. |
Дубовик, Світлана Засвоєння теми "Прислівник" у 4 класі [Текст] / Світлана Дубовик> // Початкова школа. - 2004. - № 4. - С. 18-22 Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення |
Дубовик, Світлана Контрольні завдання і запитання з теми "Прислівник" [Текст] : (4 клас) / Світлана Дубовик> // Початкова школа. - 2004. - № 5. - С. 23-25 Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення |
Павленко, Людмила У майстерні Джанні Родарі [Текст] / Людмила Павленко> // Початкова школа. - 2004. - № 7. - С. 29-31 Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення Італійська література, XX ст.--Родарі Джанні--Творчість Анотація: Формування у дітей бажання і вміння вивчати казки на прикладі творчої роботи казкаря Джанні Родарі на уроці читання у 4 класі. Дод.точки доступу: Родарі, Джанні \про нього\ |