Дроздова, Д. С. Психодинамічна теорія та методологія в авторських шкалах академіка НАПН України Т. С. Яценко [Текст] / Д. С. Дроздова, Л. В. Драгола> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 10. - С. 79-80. - Бібліогр. : 12 назв. Рубрики: Практичні психологи--Психокорекційні методики Авторські школи--Психодинамічна теорія--Академік Т. С Яценко Кл.слова (ненормовані): Соціально-психологічне Анотація: У статті представлено аналіз проведення Авторських шкіл академіка НАПН України Т. С. Яценко, які презентують оригінальну авторську методику глибинного пізнання цілісної психіки в єдності сфер свідомого та несвідомого. Авторські школи сприяють ознайомленню психологів з системним підходом до пізнання феномену психічного та адекватністю методичного інструментарію. Школи сприяють розвитку практичної психології завдяки спрямованості на інтеграцію наукових і практичних зусиль в галузі глибинного пізнання психіки суб'єкта. Дод.точки доступу: Драгола, Л. В.; Яценко, Тамара Семенівна (Академік НАПН України) \про неї\ |