Дроздова, Д. С.
    Психодинамічна теорія та методологія в авторських шкалах академіка НАПН України Т. С. Яценко [Текст] / Д. С. Дроздова, Л. В. Драгола // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 10. - С. 79-80. - Бібліогр. : 12 назв.
Рубрики: Практичні психологи--Психокорекційні методики
   Авторські школи--Психодинамічна теорія--Академік Т. С Яценко

Кл.слова (ненормовані):
Соціально-психологічне
Анотація: У статті представлено аналіз проведення Авторських шкіл академіка НАПН України Т. С. Яценко, які презентують оригінальну авторську методику глибинного пізнання цілісної психіки в єдності сфер свідомого та несвідомого. Авторські школи сприяють ознайомленню психологів з системним підходом до пізнання феномену психічного та адекватністю методичного інструментарію. Школи сприяють розвитку практичної психології завдяки спрямованості на інтеграцію наукових і практичних зусиль в галузі глибинного пізнання психіки суб'єкта.


Дод.точки доступу:
Драгола, Л. В.; Яценко, Тамара Семенівна (Академік НАПН України) \про неї\