Ярошенко, Г. Розвиток механізму взаємодії ринку праці і професійної освіти України [Текст] / Г. Ярошенко, І. Заюков> // Україна: аспекти праці. - 2007. - № 6. - С. 25-30 : Табл.: 2; Рис.: 3. - Бібліогр.: 7 назв Рубрики: Професійна освіта Ринок праці Анотація: Мета дослідження - висвітлити розвиток механізму взаємодії ринку праці і професійної освіти України. Дод.точки доступу: Заюков, І. |
Зубрицька, Оксана Михайлівна. Характеристика систем середньої освіти в європейському регіоні [Текст] / О.М. Зубрицька> // Вища освіта України. - 2007. - № 3. - С. 81-87. - Библиогр.: с. 87 (11 назв.) Рубрики: Профільне навчання Професійна освіта Анотація: Вказано на потенційну важливість узгодження під час Болонського процесу характеристик не лише вищої, а й середньої освіти. Наведено кількісні дані про тривалість навчання в середніх школах європейських країн та України і відмову країн Європи від базової професійно-технічної освіти. |
Оболенський, Олексій. "Ми навчаємо політичну та адміністративну еліту..." [Текст] / О. Оболенський ; розмов. А. Левченко> // Сучасна освіта. - 2008. - № 7-8. - С. 52-53. : фото Рубрики: Професійна освіта Державні службовці Державна служба Анотація: Розмова з Першим віце-президентом Національної академії державного управління при Президентові України, доктором економічних наук, професором Олексієм Оболенським про перспективи та проблеми професійного навчання дерслужбовців. Дод.точки доступу: Левченко, Анжела \розмов.\ |
Дмитренко, Г. А. Людиноцентрична освіта як імператив підвищення якості життя населення України [Текст] / Г. А. Дмитренко> // Економіка та держава. - 2009. - № 2. - С. 39-42. - Бібліогр. с. 42 (11 назв.) Рубрики: Населення--Рівень життя Професійна освіта Анотація: У статті розглядаються питання місії і стратегічних цілей і деяких засобів розвитку освіти, які пов'язані зі сприяннм самореалізації особистості, що обумовлює підвищення якості життя кожної людини і всього населення країни. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кривозуб, В. Навчанню кожен вік підвладний [Текст] / В. Кривозуб; Підготувала Н. Семиволос> // Віче. - 2009. - № 11. - С. 52-53 : портр Рубрики: Професійна освіта Анотація: Розмова з директором Дніпропетровського навчально-виробничого центру (НВЦ) №2 В. Кривозубом Дод.точки доступу: Семиволос, Н. \підготувала.\ |
Мельничук, Дмитро Олексійович. З досвіду організації роботи магістратури в Національному університеті біоресурсів і природокористування України [Текст] / Д.О. Мельничук, В.П. Лисенко, Л.В. Кліх> // Вища освіта України. - 2009. - № 2. - С. 105-112. - Библиогр.: с.112 (6 назв.) Рубрики: Болонський процес-- Професійна освіта Освітньо-професійні програми Анотація: Представлені найважливіші моменти організації магістратури, які базуються на позитивних аспектах Болонського процесу. Увага акцентується на основних факторах підготовки конкурентноспроможних фахівців.Висвітлюються шляхи формування структури і змісту магістерських програм та форми реалізації навчльного процесу. Дод.точки доступу: Лисенко, Віталій Пилипович; Кліх, Лариса Володимирівна |
Андрущенко, Віктор Петрович. Модернізація педагогічної освіти відповідно до викликів XXI століття [Текст] / В.П. Андрущенко, В.І. Бондар> // Вища освіта України. - 2009. - № 4. - С. 17-23. Рубрики: Професійна освіта Болонський процес Класична педагогіка Кл.слова (ненормовані): Професіограма Анотація: Розглянуто проблему модернізації педагогічної освіти. Визначено, що однією з перших не вирішених на сьогодні проблем є розроблення і впровадження нового державного стандарту підготовки бакалавра педагогічної освіти, як документа що являє собою модель підготовки і регламентує відповідно до вимог часу обсяг компетенцій, необхідний випускнику для нормальної адаптації на ринкку праці в Україні. Дод.точки доступу: Бондар, Володимир Іванович |
Астахова, О. Перспективи розвитку професійної освіти в Україні [Текст] / О. Астахова> // Україна: аспекти праці. - 2010. - № 4. - С. 9-12. - Бібліогр. в примітках Рубрики: Професійна освіта Професійна орієнтація--Підготовка кадрів Анотація: У статті розглядаються питання ролі та місця професійної освіти в економіці України в умовах переходу від індустріального до постіндустріального суспільства як визначального чинника підвищення якості та конкурентоспроможності фахівцівна ринку праці в умовах глобалізації, нестабільності, модернізацій і кризи. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Калашнікова, Світлана Андріївна. Професійна підготовка керівників навчальних закладів за технологією змішаного навчання [Текст] / С.А. Калашнікова> // Вища освіта України. - 2010. - № 2. - С. 105-108. - Библиогр.: с. 108 (7 назв.) Рубрики: Дистанційне навчання Професійна освіта Принципи навчання Кл.слова (ненормовані): Глобалізація -- Інформатизація Анотація: Стаття присвячена опису моделі магістерської програми професійної підготовки керівників навчальних закладів, яка реалізується у форматі змішанного навчання в Київському університеті імені Бориса Гринчека. |
Куценко, В. І. Стратегічні підвищення якості підготовки кадрів [Текст] / В. І. Куценко, О. В. Гаращук> // Економіка та держава. - 2011. - № 3. - С. 12-14. - Бібліогр. с. 14 (6 назв) Рубрики: Вища освіта в Україні Професійна освіта Анотація: Розкривається сутність якості підготовки кадрів, виділені основні її складові, у тому числі у контексті вимог болонської системи. На досвіді європейських країн, окремих регіонів України показано шляхи, якими необхідно йти, щоб забезпечити високу якість підготовки кадрів. Дод.точки доступу: Гаращук, О.В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Хромов, М. І. Підвищення кваліфікації персоналу: пріоритети розвитку організації та чинники ефективного управління станом конкурентоспроможності людського капіталу [Текст] / М. І. Хромов> // Економіка та держава. - 2011. - № 4. - С. 39-42. - Бібліогр. с. 42 (16 назв) Рубрики: Персонал--Професійна майстерність Професійна освіта Анотація: Метою статті є дослідження факторів розвитку організації і чинників ефективного управління станом конкурентоспроможності робочої сили в контексті підвищення якості функціонування людського капіталу. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Шахно, А. Ю. Інституціональні перетворення в системі освіти та професійного навчання як індикатор розвитку сучасного ринку праці [Текст] / А. Ю. Шахно> // Економіка та держава. - 2011. - № 11. - С. 71-76. - Бібліогр. с. 76 (7 назв) Рубрики: Професійна освіта Анотація: У статті розглянуті питання процесів інституціональних перетворень у системі освіти та професійного навчання. Висвітлений процес формування державної політики щодо даних претворень в Україні. Зокрема, досліджені можливі позитивні та негативні наслідки наслідки перетворень для ринку праці в Україні. При розгляді данного питання запропоновано напрями вдосконалення системи освіти та професійного навчання в Україні. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кім, М. Взаємозв'язок між ступенем економічного розвитку і професійною освітою в Україні [Текст] / М. Кім, І. Давидова> // Україна: аспекти праці. - 2014. - № 4. - С. 19-26. - Бiблiогр. в пiдрядк. прим. Рубрики: Професійна освіта Профорієнтація Анотація: Визначено взаємозв'язок між аграрною, індустріальною і постіндустріальною стадіями цивілізаційного розвитку і системою освіти. З цієї точки зору розглянуто стан професійної освіти в Україні, протиріччя між надмірно розвинутою мережею ВНЗ і обмеженістю робочих місць для фахівців, між вартістю робочої сили і заробітною платою. Запропоновані деякі можливі способи їх розв'язання. Дод.точки доступу: Давидова, І. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Огай, М. Освітні траєкторії населення та їх вплив на професійну мобільність [Текст] / М. Огай, Н. Романчук> // Україна: аспекти праці. - 2014. - № 5. - С. 20-27. - Бiблiогр. в пiдрядк. прим. Рубрики: Профорієнтація Професійна освіта Анотація: У статті проаналізовано вплив досягнутого рівня освіти населення України на ймовірність бути працевлаштованим, в тому числі за спеціальністю. Встановлено вплив інвестицій в людський капітал на рівень соціальної мобільності, рівень доходів та підвищення самооцінки особистості. З метою подальшого комплексного дослідження життєвих траєкторій населення в аналізі можуть бути застосовані методи макро- та мікромоделювання. Дод.точки доступу: Романчук, Н. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Сушко, Світлана. Упровадження диференційованих форм організації профільного навчання [Текст] : за результатами впровадження програми дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня / С. Сушко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 6. - С. 70-76. - Бібліогр.: с. 76. Рубрики: Професійна освіта Профорієнтація Кл.слова (ненормовані): динамічні профільні групи -- індивідуальний навчальний план -- індивідуальний освітній маршрут Анотація: Допрофільне і профільне навчання школярів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Новіков, В. M. Практико-орієнтована модель професійної освіти [Текст] / В. M. Новіков> // Демографія та соціальна економіка. - 2019. - № 2. - С. 152-164 Рубрики: Професійна освіта Анотація: В умовах трансформації економіки України дефіцит кваліфікованих кадрів стає однією з головних перешкод розвитку промисловості, аграрного виробництва, будівельної галузі, соціальної інфраструктури. Передумовою економічного зростання є збереження і розвиток професійно-технічної освіти. Проблема потребує системного підходу до вирішення питань підготовки кваліфікованих працівників, у межах якого координуються законодавчі, нормативні, організаційно-управлінські, фінансові та програмнопедагогічні заходи. В Україні рішення про впровадження практико-орієнтованої (дуальної) освіти ухвалено 2018 року. За основу взято досвід навчання у Німеччині. Для напрацювання досвіду функціонування нової моделі професійної освіти необхідний певний час, проте само по собі визнання і копіювання міжнародної практики не вирішує економічних і соціальних питань підготовки кваліфікованих кадрів. Дуальна модель передбачає залучення до системи професійної освіти роботодавців як провайдерів освітніх послуг. В Україні, як і у багатьох країнах світу, упровадження дуальної моделі в такому форматі є проблематичним. Відсутня достатня нормативна база та інституціональні механізми для зацікавленості роботодавців у розвитку дуальної форми навчання як прогресивної форми здобуття освіти, що відрізняється від інших форм, застосованих у рамках практико-орієнтованої професійної освіти. У роботі дуальну освіту розглянуто як інфраструктурну державно-регіональну модель, яка забезпечує взаємодію ряду процесів: кадровий прогноз, професійну орієнтацію молоді, розробку кваліфікаційних стандартів, планування і організацію освітнього процесу і оцінку рівня освіти випускників навчальних закладів. Викладено відповідні пропозиції щодо розвитку дуальної моделі освіти. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Pikula, N. Training for the teaching profession in f changing world [Текст] / N. Pikula> // Рідна школа. - 2021. - № 4-5. - С. 3-6. - Бібліог.: 12 назв. Рубрики: Професійна освіта Анотація: У статті йдеться про підготовку вчителів, які навчаються за новою моделлю освіти, у нових умовах нестабільного світу. Зважаючи на ці умови, люди отримали стимул діяти унікальними, нетрадиційними способами. Передусім йдеться про вчителів та вихователів. |