Скорченко, Ю.
    Арттерапія - профілактика емоційних і психологічних негараздів [Текст] / Ю. Скорченко // Мистецтво та освіта. - 2006. - № 1. - С. 62-63
Рубрики: Психологія практична
Кл.слова (ненормовані):
Арттерапія
Анотація: Про вплив арттерапії на психоемоційний стан молодої людини.





    Раджабова, С.
    Вплив ідентифікації на формування глибинно-психологічного змісту психіки [Текст] / С. Раджабова // Психологія і суспільство. - 2008. - № 2. - С. 153-156. - Бібліогр.: 20 назв.
Рубрики: Психологія практична
Анотація: У даній статті увага зосереджується на дослідженні ролі інтроекції у процесі ідентифікації особистості з первинними лібідними об'єктами та на визначенні впливу останньої на формування глибинно-психологічного змісту психіки.





    Стасько, О.
    Специфіка пізнання умовних цінностей суб'єкта в контексті методу АСПН [Текст] / О. Стасько // Психологія і суспільство. - 2008. - № 2. - С. 161-163. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Психологія практична
Анотація: На сьогодні практична психологія потребує методів, зорієнтованих на глибинне пізнання психіки, здатних допомогти суб"єкту рефлексувати власні умовні цінності, на яких грунтується когнітивний рівень захисної системи. Метод активного соціально-психологічного навчання (АСПН), розроблений Т. С. Яценко, засвідчив свою ефективність у підготовці саме практичних психологів.





    Усатенко, О.
    Супервізія як метод підвищення професіоналізму психолога-практика [Текст] / О. Усатенко // Психологія і суспільство. - 2008. - № 2. - С. 168-172. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Психологія практична
   Психологія--Корекційна робота

Анотація: Сучасні тенденції розвитку психологічної служби зумовлюють потребу у висококваліфікованих фахівцях у сфері практичної психології, які б мали грунтовні теоретичні знання та досконало володіли навичками їх використання у професійній діяльності. Одним із методів професійної підготовки психологів-практиків та підвищення їх кваліфікації в царині психокорекції є супервізія.





    Євтушенко, І.
    Символічне вираження агресивних тенденцій у казках і міфах [Текст] / І. Євтушенко // Психологія і суспільство. - 2008. - № 2. - С. 176-179. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Психологія практична
   Психологія--Корекційна робота

Анотація: Метою дослідження є надання психологу-практику допомоги у зреалізуванні його професійних можливостей щодо психокорекції деструктивних виявів психіки суб"єкта, за якими приховується страх та агресія.





    Святка, О.
    Професійне вигорання в контексті психологічного опору [Текст] / О. Святка // Психологія і суспільство. - 2008. - № 2. - С. 179-182. - Біьліогр.: 10 назв.
Рубрики: Психологія практична
   Психологія--Корекційна робота

Анотація: Проблема професійного вигорання розглядається автором у психокорекційній практиці глибинного спрямування в руслі психодинамічної теорії за методом активного соціально-психологічного навчання (АСПН), розробленого академіком АПН України Т. С. Яценко.





    Калашник , І.
    Проблема психологічної смерті у контексті профілактики психічного вигорання психолога-практика [Текст] / І. Калашник // Психологія і суспільство. - 2008. - № 2. - С. 183-185. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Психологія практична
   Психічні стани та явища--Вигорання психічне

Анотація: Мова йде про те, що засадничою передумовою фахового становлення психологів-практиків є особистісна відкорегованість, яка внутрішньо блокує вияви деструктивних тенденцій.





    Бондаревська, Л.
    Вплив травмуючих переживань на виникнення психічного вигоряння [Текст] / Л. Бондаревська // Психологія і суспільство. - 2008. - № 2. - С. 185-188. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Психологія практична
   Психологія--Корекційна робота

Анотація: Психокорекційна практика за методом АСПН показує, що травматичні переживання часто є підгрунтям формування деструктивних тенденцій психіки суб"єкта, котрі спричиняють виникнення емоційного вигоряння.





    Твердоступ, Х.
    Можливості психологічного супроводу рекреантів [Текст] / Х. Твердоступ // Психологія і суспільство. - 2009. - № 3. - С. 170-173. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Психологія практична
Кл.слова (ненормовані):
рекреаційна психологія -- суб'єкт рекреаційної активності -- психологічний супровід ректеантів
Анотація: В статье анализируются способы оказания психологической помощи личности, находящейся в рекреационной ситуации; описываются виды психологического сопровождения рекреантов; рассматривается возможность создания нового направления психологической практики - рекреационной психологии. Вместе с тем логично представлены как современные тенденции исследования рекреационной феноменологии, так и историческая ретроспектива изучения комплекса психологических категорий, относящихсмя к сфере рекреационной активности личности.





    Савчин, М.
    Методологічні та практичні проблеми психотерапії у контексті духовної парадигми психології [Текст] / М. Савчин // Психологія і суспільство. - 2009. - № 4. - С. 229-241. - Бібліогр.: 37 назв.
Рубрики: Психологія практична
Кл.слова (ненормовані):
психотерапія
Анотація: Духовність як іманентне, внутрішнє утворення в душі людини дозволяє стати їй самодостатнім суб"єктом життєдіяльності. Головними результатами діяльності практичного психолога, котрий орієнтується на духовну парадигму, є зростання сили Я клієнта та рівня його свідомості, зміцнення орієнтації на духовне. Специфічними у цьому контексті є психологічні технології допомоги, підтримки, сприяння та супроводу функціонування і розвитку людини, груп, суспільних інститутів і суспільства загалом.





    Пасічник , І.
    Аксіологічні обрії психології особистості [Текст] / І. Пасічник // Психологія і суспільство. - 2009. - № 4. - С. 248-250
Рубрики: Психологія практична
   Психологія--Особистість

Анотація: Представлено рецензію на монографію "Аксіологічна психологія особистості" З. С. Карпенко.





    Гусакова, Марина.
    Мисленнєві професійні компетенції майбутніх психологів [Текст] / Марина Гусакова // Психологія і суспільство. - 2010. - № 1. - С. 191-199. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Психологія практична
Кл.слова (ненормовані):
ключові компетенції психолога
Анотація: Стаття присвячена розробці принципів та засобів саморозвитку психолога у професії. Пропонується авторський підхід до оцінювання та розвитку ключових компетенцій психолога: 1) вміння диференціювати психологічну ісоціальну реальності; 2) рефлексивності і грунтовності власної наукової позиції; 3) критичності мислення; 4) системності мислення; 5) вміння здійснювати метаузагальнення використовуваних понять.





    Василюк, В.
    Відображення рис характеру особистості за виразом обличчя [Текст] / В. Василюк, В. Василюк // Психологія і суспільство. - 2010. - № 2. - С. 186-190
Рубрики: Психологія практична
   Психологія--Особистість

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОДІАГНОСТИКА
Анотація: У статті на засадах психодіагностики стосовно найповнішого пізнання рис характеру особистості різнобічно висвітлено, що лице - це активна постійно змінна форма та її інформативна повнота визначається гармонійністю рис обличчя. Емоційна сфера людини також невіддільна від неї як і свідомість. Відображенням внутрішнього стану людини є її діяльність, синтез розуму та емоцій. Протиборство між почуттями і розумом, між мозком і серцем постійно виражається на обличчі людини.





    Рожкова, С. Б.
    Психологія поведінки людей у натовпі [Текст] : психологічне заняття / С.Б. Рожкова, Л.В. Глазунова // Виховна робота в школі. - 2010. - № 12. - С. 27-29.
Рубрики: Психологічна служба в школі
   Виховні заходи--Здоровий спосіб життя

   Психологія практична

Кл.слова (ненормовані):
оказіональний натовп -- конвенціональний натовп -- експресивний натовп -- діючий натовп -- агресивний натовп -- панічний натовп -- жадібний натовп -- повстанський натовп -- масовий психоз
Анотація: Психологічне заняття розроблене з метою формування в підлітків системи понять і уявлень, необхідних для психологічного аналізу своєї особистості, групи, соціально-психологічних ситуацій; пізнання своїх слабких і сильних сторін у взаємодії з іншими людьми; формування вмінь організації оптимального спілкування, емоційної та поведінкової саморегуляції, психологічного аналізу ситуації; розвиток навичок рефлексії та зворотного зв'язку; виховання почуття відповідальності за свою поведінку.


Дод.точки доступу:
Глазунова, Л.В.




    Полунін, О.
    Додавання суб’єктивних часових інтервалів: експериментальне дослідження / О. Полунін // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 154-162. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Психологія практична
Кл.слова (ненормовані):
психологічний час -- досвід індивіда -- часовий механізм -- суб’єктивний часовий інтервал -- додавання
Анотація: У статті розглядається застосування операції додавання суб’єктивних часових інтервалів для вивчення властивостей часового виміру досвіду індивіда та особливостей функціонування часового механізму.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(23.11.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Терехова, Любов.
    Перспективи становлення екзистенційного підходу в прикладній психології [Текст] / Л. Терехова // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2014. - № 3. - С. 30-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія практична
Кл.слова (ненормовані):
екзистенційний підхід -- екзистенційна психологія -- екзистенційна психотерапія -- пенітенціарний психолог -- ув’язнені
Анотація: У статті окреслено гуманітарні питання, зумовлені переорієнтацією мети діяльності кримінально-виконавчої системи України з виконання покарань на ресоціалізацію засуджених. Обгрунтовано потребу світоглядної зміни пенітенціарного персоналу на основі принципів екзистенційно-гуманістичної психології. Висвітлено можливість застосування екзистенційного підходу в прикладній психології як метанастанову діяльності пенітенціариста. Запропоновано розглядати досвід ув’язнення як межову ситуацію, що може стати для засудженого основою рефлексії та подальшого виховання відповідальності за умови мудрої терапевтичної роботи психолога.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Пеньковська, Наталія.
    Типологічна варіативність індивідуальних стилів діяльності практичних психологів / Н. Пеньковська // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2015. - № 2. - С. 117-129. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія практична
Кл.слова (ненормовані):
практичний психолог -- індивідуальний стиль діяльності -- основні характеристики діяльності -- типи діяльності
Анотація: У статті проаналізовано найбільш продуктивні аспекти досліджень індивідуального стилю діяльності носіїв професій соціономічного типу, запропоновано оригінальний підхід до вивчення основних характеристик названого стилю у професійній сфері практичного психолога.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Надвинична, Тетяна.
    Моделі і схеми профілактичної роботи психологічної служби університету [Текст] / Т. Надвинична // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2016. - № 1. - С. 114-133. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія практична
Кл.слова (ненормовані):
психологічна служба -- психопрофілактика -- психодіагностика -- психопросвіта -- психокорекція -- психогігієна -- превентивна психологія
Анотація: У пропонованому дослідженні здійснена спроба визначити та змістово наповнити психопрофілактичний напрям професійної діяльності фахівців психологічної служби університету.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Липка, Арсен.
    Психологічні поради та рекомендації щодо активізації пофесійної відповідальності психологів [Текст] / А. Липка // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2019. - № 2. - С. 139-146 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія практична
Кл.слова (ненормовані):
професійна відповідальність психолога
Анотація: У статті обгрунтовано рекомендації щодо активізації профвідповідальності у студентів-психологів на основі запропонованих нами аспектів професійного життя фахівця як відповідального учинення, що створені за вимогами циклічно-вчинкового підходу, фокусуються на змісті та категорійно-понятійному апараті складників його професійної відповідальності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)