Україна. М-во освіти і науки. Про внесення змін до Положення про психологічну службу системи освіти України : наказ № 616 від 02.07.2009 р. [Текст] / Україна. М-во освіти і науки> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2009. - № 33. - С. 16-30. Рубрики: Освіта--Організація--Законодавчі і директивні матеріали Психологія--Дитяча--Шкільна Кл.слова (ненормовані): Шкільний психолог Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Батраченко, І. Розвиток антиципації в молодшому шкільному віці [Текст] / І. Батраченко, Т. Кубриченко, В. Коваленко> // Початкова школа. - 2010. - № 6. - С. 8-11. Рубрики: Психологія--Дитяча--Шкільна Кл.слова (ненормовані): антиципації -- молодший шкільний вік -- навчальна діяльність Анотація: Стаття присвячена розвитку антиципації у школярів. Охарактеризовано етапи розвитку та запропоновано методичні рекомендації щодо їх розвитку. Дод.точки доступу: Кубриченко, Т.; Коваленко, В. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Казачінер, О. Діагностика як один із засобів подолання неуспішності молодших школярів [Текст] / Олена Казачінер> // Початкова школа. - 2011. - № 1. - С. 51-53. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Психологія--Дитяча--Шкільна Кл.слова (ненормовані): подолання неуспішності -- шкільна неуспішність -- молодший шкільний вік -- ознаки неуспішності -- відставання у навчанні Анотація: У статті йдеться про діагностичне обстеження неуспішних школярів, яке проводиться з метою визначення основних напрямків коригувальної роботи з даною категорією учнів, як індивідуальної, так і групової. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Грузинська, І. М. Структура творчої уяви дітей старшого дошкільного віку [Текст] / І. М. Грузинська> // Journal of Psychology Research. - 2018. - Vol. 24 (7). - С. 59-67 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Психологія--Дитяча--Уява Психологія--Дитяча--Шкільна Кл.слова (ненормовані): творча уява Анотація: У статті розглянуто й обґрунтовано актуальність зазначеної проблеми. Проаналізовано наукові праці вітчизняних та зарубіжних учених, що стосуються досліджень структури творчої уяви. Розроблено авторську модель структури творчої уяви, виділено її основні складові, критерії та показники. |