Україна. М-во освіти і науки.
    Про внесення змін до Положення про психологічну службу системи освіти України : наказ № 616 від 02.07.2009 р. [Текст] / Україна. М-во освіти і науки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2009. - № 33. - С. 16-30.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Організація--Законодавчі і директивні матеріали
   Психологія--Дитяча--Шкільна

Кл.слова (ненормовані):
Шкільний психолог

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Батраченко, І.
    Розвиток антиципації в молодшому шкільному віці [Текст] / І. Батраченко, Т. Кубриченко, В. Коваленко // Початкова школа. - 2010. - № 6. - С. 8-11.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Дитяча--Шкільна
Кл.слова (ненормовані):
антиципації -- молодший шкільний вік -- навчальна діяльність
Анотація: Стаття присвячена розвитку антиципації у школярів. Охарактеризовано етапи розвитку та запропоновано методичні рекомендації щодо їх розвитку.


Дод.точки доступу:
Кубриченко, Т.; Коваленко, В.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Казачінер, О.
    Діагностика як один із засобів подолання неуспішності молодших школярів [Текст] / Олена Казачінер // Початкова школа. - 2011. - № 1. - С. 51-53. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Дитяча--Шкільна
Кл.слова (ненормовані):
подолання неуспішності -- шкільна неуспішність -- молодший шкільний вік -- ознаки неуспішності -- відставання у навчанні
Анотація: У статті йдеться про діагностичне обстеження неуспішних школярів, яке проводиться з метою визначення основних напрямків коригувальної роботи з даною категорією учнів, як індивідуальної, так і групової.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Грузинська, І. М.
    Структура творчої уяви дітей старшого дошкільного віку [Текст] / І. М. Грузинська // Journal of Psychology Research. - 2018. - Vol. 24 (7). - С. 59-67 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Психологія--Дитяча--Уява
   Психологія--Дитяча--Шкільна

Кл.слова (ненормовані):
творча уява
Анотація: У статті розглянуто й обґрунтовано актуальність зазначеної проблеми. Проаналізовано наукові праці вітчизняних та зарубіжних учених, що стосуються досліджень структури творчої уяви. Розроблено авторську модель структури творчої уяви, виділено її основні складові, критерії та показники.