Лук'янова, М. Розвиток контрольно-оцінних здібностей учнів [Текст] / М. Лук'янова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 2. - С. 39-42 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Самооцінка і самоконтроль--Перевірка і оцінка знань--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): самоконтроль -- самооцінка Анотація: Одна з важливих задач школи полягає в тому, щоб формувати сприйняття дитиною освітнього процесу не тільки як зовнішньої стосовно її діяльності, а й результату своєї власної діяльності, турботи, особистої відповідальності за створення, розвиток себе, своєї індивідуальності. В статті йдеться про залучення самих учнів у оцінку своєї навчальної діяльності, умови навчання школярів самоконтролю. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |