Бігус, М. М.
    Науковий дискурс дефініції конкурентоспроможності туристичного бізнесу в регіоні [Текст] / М. М. Бігус // Регіональна економіка. - 2012. - № 2. - С. 162-166. - Бібліогр.: с. 166-167
Рубрики: Туризм--Конкурентоспроможність
   Туризм--Розвиток і перспективи

Кл.слова (ненормовані):
Оцінка конкурентоспроможності -- Рейтингова оцінка -- Регіон
Анотація: Визначено основні підходи до сутнісного розуміння конкурентоспроможності на регіональному рівні. Сформульовано авторську дефініцію конкурентоспроможності туристичного бізнесу в регіоні.





    Колосінська, М. І.
    Дослідження конкурентоспроможності туристичного ринку України [Текст] / М. І. Колосінська // Регіональна економіка. - 2012. - № 2. - С. 185-192 : табл. - Бібліогр.: с. 192-193
Рубрики: Туризм--Конкурентоспроможність
   Туристична індустрія--Туристичний ринок

Кл.слова (ненормовані):
Туристичний профіль -- Конкурентні переваги -- Екологічна стійкість
Анотація: Обґрунтовано доцільність дослідження конкурентних переваг туристичного ринку на основі звітів Всесвітнього економічного форуму (ВЕФ), щодо визначення індексу конкурентоспроможності країни у сфері подорожей і туризму (ІКПТ). Розглянуто та проаналізовано ІКПТ, а також його складові.





    Кулєшова, Наталя.
    Модель ідентифікації конкурентної позиції туристичних підприємств [Текст] / Наталя Кулєшова // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2012. - Вип. 2. - С. 121-129 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Конкурентоспроможність
   Туристичні підприємства--Кластери

   Регіональна економіка--Харківська область

Кл.слова (ненормовані):
конкурентна позиція -- ринкова частка -- реальні конкуренти -- нейронна мережа -- челенджери -- нішери





    Кирилов, Ю. Є.
    Формування конкурентних переваг суб’єктів туристичної галузі [Текст] / Ю. Є. Кирилов, В. Г. Грановська, Л. О. Алєщенко // Економіка АПК. - 2020. - № 5. - С. 45-55 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Конкурентоспроможність
   Туризм--Стратегія розвиток--Україна

Кл.слова (ненормовані):
стратегія розвитку -- кокурентні переваги -- конкурентоспроможність -- туристична галузь -- туроператори -- турагенти -- ціна -- якість -- туристичні послуги -- туризм -- інновації в туризмі -- конкурентоспроможний туристичний продукт
Анотація: Мета статті - науково-теоретично та методично обгрунтувати економічний механізм формування конку-рентних переваг суб’єктів туристичного бізнесу як складової їх стратегічного розвитку. Запропоновано заходи підвищення конкурентоспроможності та забезпечення конкурентних переваг суб’єктами туризму Південного регіону, що можуть бути використані при розробці регіональних програм розвитку туризму інших регіонів. Для суб’єктів туристичної діяльності визначено пріоритети економічного механізму стратегічного розвитку, що є основою реалізації їх соціально-економічної місії та побудови ефективної бізнес-стратегії.


Дод.точки доступу:
Грановська, В. Г.; Алєщенко, Л. О.