Горошкіна, О. Дидактичні засади підручників "Українська мова"для 10-11 класів (рівень стандарту) [Текст] / О. Горошкіна, М. Пентилюк> // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 6. - С. 25-32. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Українська мова--Засоби навчання--Підручники і посібники Кл.слова (ненормовані): мовна особистість -- концептуальні засади нових підручників: -- функції -- зміст -- структура -- методичне забезпечення Анотація: У статті визначено загальноосвітні, виховні й практичні завдання навчання української мови в профільних 10-11 класах рівня стандарту. Розкрито зміст і структуру підручників, їхні функції й наведено ілюстрований матеріал. Дод.точки доступу: Пентилюк, М. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Шелехова, Г. Сучасний підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності старшокласників [Текст] / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 19-22. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська мова--Засоби навчання--Підручники і посібники Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- система вправ і завдань -- мотивація навчання -- самоконтроль Анотація: У статті презентовано новий підручник української мови для 11 класу шкіл з українською мовою навчання (академічний, профільний рівні), його можливості щодо формування комунікативної компетентності випускників середніх загальноосвітніх навчальних закладів. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Шевцова, Лариса. Елетронний підручник на уроках української мови в загальноосвітній школі [Текст] / Лариса Шевцова> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 6. - С. 3-6. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Українська мова--Засоби навчання--Підручники і посібники Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання Кл.слова (ненормовані): електронний підручник -- вивчення української мови -- електронні тренажери -- електронні репетитори -- ІКТ Анотація: Розкрито роль електронного підручника та електронних посібників у навчанні української мови в загальноосвітній школі, розглянуто шляхи активізації роботи учнів за допомогою електронних засобів навчання. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |