Горошкіна, О.
    Дидактичні засади підручників "Українська мова"для 10-11 класів (рівень стандарту) [Текст] / О. Горошкіна, М. Пентилюк // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 6. - С. 25-32. - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Засоби навчання--Підручники і посібники
Кл.слова (ненормовані):
мовна особистість -- концептуальні засади нових підручників: -- функції -- зміст -- структура -- методичне забезпечення
Анотація: У статті визначено загальноосвітні, виховні й практичні завдання навчання української мови в профільних 10-11 класах рівня стандарту. Розкрито зміст і структуру підручників, їхні функції й наведено ілюстрований матеріал.


Дод.точки доступу:
Пентилюк, М.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Шелехова, Г.
    Сучасний підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності старшокласників [Текст] / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 19-22. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Засоби навчання--Підручники і посібники
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- система вправ і завдань -- мотивація навчання -- самоконтроль
Анотація: У статті презентовано новий підручник української мови для 11 класу шкіл з українською мовою навчання (академічний, профільний рівні), його можливості щодо формування комунікативної компетентності випускників середніх загальноосвітніх навчальних закладів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Шевцова, Лариса.
    Елетронний підручник на уроках української мови в загальноосвітній школі [Текст] / Лариса Шевцова // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 6. - С. 3-6. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Засоби навчання--Підручники і посібники
   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
електронний підручник -- вивчення української мови -- електронні тренажери -- електронні репетитори -- ІКТ
Анотація: Розкрито роль електронного підручника та електронних посібників у навчанні української мови в загальноосвітній школі, розглянуто шляхи активізації роботи учнів за допомогою електронних засобів навчання.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД