Cугейко, Любов. Лінгвокульторологічний аспект вивчення сучасної української мови під час формування професійної компетентності студентів вишу [Текст] / Любов Cугейко> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 5. - С. 34-37. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська мова--Методика у ЗВО Кл.слова (ненормовані): лігводидактика -- національна свідомість -- лінгвокультурологічні задачі -- міжпредметна інтеграція -- компетентнісний підхід -- лінгвокультурологічний принцип -- національне виховання -- виховання в процесі викладання -- підготовка вчителя української мови Анотація: Розглядаються лінгвокультурологічні принципи та завдання організації вивчення української мови студентів на основі створеної українським народом оригінальної та яскравої культури, відображеної у міфології, традиціях, звичаях, усній народній творчості, у творах письменників, в історіях про український народ та його мову; проаналізовано лінгвокультурологічні завдання як засіб формування національно-мовної особистості студента. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Горошкіна, Олена. Соціокультурний вимір навчання української мови як іноземної [Текст] / Олена Горошкіна> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 11. - С. 3-7. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська мова--Методика у ЗВО Кл.слова (ненормовані): українська мова як іноземна -- іноземні студенти -- соціокультурний аспект -- тест -- фразеологізм -- слово-символ -- мовна підготовка іноземців Анотація: Окреслено методичні орієнтири навчання української мови як іноземної в соціокультурному аспекті. Доведено, що соціокультурний компонент реалізується на всіх рівнях мовної системи, проте найбільш яскраво це відображено на текстовому рівні, що й зумовлює систематичне застосування текстів, які розкривають самобутність національної картини світу, на заняттях з української мови як іноземної. Акцентовано, що робота з текстами має значний освітньо-розвивальний і виховний потенціал, оскільки іноземні студенти не лише вивчають мову, розвивають мовленнєві вміння, а й навчаються сприймати чужу для них культуру. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Богуш, Алла. Українськомовне розвивальне середовище як чинник навчання української мови майбутніх іноземних фахівців гуманітарних спеціальностей [Текст] / Алла Богуш, Наталя Московчук> // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 7/8. - С. 3-6 Рубрики: Українська мова--Методика у ЗВО Кл.слова (ненормовані): мовленнєве середовище -- комунікативне середовище -- українськомовне середовище -- іншомовне середовище -- розвивальне середовище -- українська мова як іноземна Анотація: Здійснено аналіз розвивального середовища та його специфічні ознаки: "українськомовне", "мовленнєве", "комунікативне", "іншомовне", "Розвивальне". Розглянуто різні підходи до визначення феномену "середовище"; визначено принципи організації розвивального українськомовного комунікативного середовища для студентів-іноземців гуманітарних спеціальностей, які сприяють реалізації розвивального потенціалу означеного середовища. Позиціоновано характеристику розвивального комунікативного українськомовного середовища, що забезпечує його ефективність. Дод.точки доступу: Московчук, Наталя Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |