Кравченко, Марія.
    Кожен урок як свято, або До грамотності - через ейдотехніку (Авторська методика формування в учнів почуття любові до рідної мови, постійності інтересу та потреби у її вивченні через застосування персоніфікації і мнемотехнізації лінгвістичної термінології, кольористики морфології і стилістики, ейдотехніки орфографії) [Текст] / М. Кравченко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 6. - С. 38-57.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Виховання в процесі виклада
   Українська мова--Позакласна і позашкільна ро

   Українська мова--Методика--Уроки

Кл.слова (ненормовані):
Країна Мовознавія -- Всесвітній День Рідної Мови -- тиждень Мовознавства -- методичний екран уроків української мови -- позакласна робота
Анотація: Представлена авторська методика проведення уроків з використанням персоніфікації і мнемотехнізації лінгвістичної термінології, кольористики морфології і стилістики, ейдотехніки орфографії.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Іванишин, Петро.
    Поза межами "Мурки" (Дещо про освіту нації та етичні виміри олімпіади) [Текст] / П. Іванишин // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 7/8. - С. 144-148.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Позакласна і позашкільна ро
Кл.слова (ненормовані):
ХХІІ Всеукраїнська олімпіада
Анотація: Стаття доктора філологічних наук, професора, голови журі ХХІІ Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури про умови та формат проведення олімпіади, що максимально сприяли творчому самовираженню учасників.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Лупійчук, Алла.
    Роздуми на берегах пам'яті [Текст] / А. Лупійчук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 7/8. - С. 148-150.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Позакласна і позашкільна ро
Кл.слова (ненормовані):
ХХІІ Всеукраїнська олімпіада
Анотація: Стаття члена журі цьогорічної ХХІІ Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури про форму проведення олімпіади двома окремими письмовими турами, що дає можливість зосередитись на конкретних лінгвістичних та літературознавчих питаннях.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД