Кравченко, Марія. Кожен урок як свято, або До грамотності - через ейдотехніку (Авторська методика формування в учнів почуття любові до рідної мови, постійності інтересу та потреби у її вивченні через застосування персоніфікації і мнемотехнізації лінгвістичної термінології, кольористики морфології і стилістики, ейдотехніки орфографії) [Текст] / М. Кравченко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 6. - С. 38-57. Рубрики: Українська мова--Виховання в процесі виклада Українська мова--Позакласна і позашкільна ро Українська мова--Методика--Уроки Кл.слова (ненормовані): Країна Мовознавія -- Всесвітній День Рідної Мови -- тиждень Мовознавства -- методичний екран уроків української мови -- позакласна робота Анотація: Представлена авторська методика проведення уроків з використанням персоніфікації і мнемотехнізації лінгвістичної термінології, кольористики морфології і стилістики, ейдотехніки орфографії. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Іванишин, Петро. Поза межами "Мурки" (Дещо про освіту нації та етичні виміри олімпіади) [Текст] / П. Іванишин> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 7/8. - С. 144-148. Рубрики: Українська мова--Позакласна і позашкільна ро Кл.слова (ненормовані): ХХІІ Всеукраїнська олімпіада Анотація: Стаття доктора філологічних наук, професора, голови журі ХХІІ Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури про умови та формат проведення олімпіади, що максимально сприяли творчому самовираженню учасників. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Лупійчук, Алла. Роздуми на берегах пам'яті [Текст] / А. Лупійчук> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 7/8. - С. 148-150. Рубрики: Українська мова--Позакласна і позашкільна ро Кл.слова (ненормовані): ХХІІ Всеукраїнська олімпіада Анотація: Стаття члена журі цьогорічної ХХІІ Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури про форму проведення олімпіади двома окремими письмовими турами, що дає можливість зосередитись на конкретних лінгвістичних та літературознавчих питаннях. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |