Силко, О. Є. Елементи тренінгу на уроці української мови [Текст] / О. Є. Силко> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 25-27. - С. 49-51. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова Українська мова--Частини мови Кл.слова (ненормовані): освіта -- сприйняття інформації -- дитяча психіка Анотація: Освітній процес має бути цікавим і захопливим. Як складне зробити простим ? Як допомогти сучасним здобувачам освіти запам‘ятати стільки термінів і понять, передбачених шкільною програмою ? |
Комплексні завдання для вивчення української мови [Текст] : 5 кл.> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 25-27. - С. 55-63. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова Українська мова--Частини мови Кл.слова (ненормовані): тексти -- робота з текстами -- міжпредметні зв‘язки -- внутрішньопредметні звязки -- українська мова Анотація: Комплексні завдання передбачають післятекстові запитання та мовленнєві, мовні, супровідні, перспективні завдання, які сприятимуть формуванню в учнів ключових та предметних компетентностей з української мови. |
Полозова, О. О. Інфінітив у ролі другорядних членів речення [Текст] : (теорія й практика) / О. О. Полозова> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 25-27. - С. 89-92. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова Українська мова--Частини мови Кл.слова (ненормовані): українська мова -- частини мови -- синтаксис -- інфінітив Анотація: У сучасній українській мові інфінітив вирізняється багатством синтаксичних функцій з-поміж усіх граматичних форм слів. Неозначену форму дієслова, крім головних членів речення, вживають в усіх синтаксичних позиціях, які характерні для означення, додатка й обставини, що може спричинити труднощі в їхньому визначенні. |