Уроки компаративного аналізу - вимога часу [Текст] // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 5-11
Рубрики: Компаративістика--Літературна
   Уроки всесвітньої літератури--Розробка уроків

   Всесвітня література--Методика викладання

Анотація: В статті містяться листи вчителів, в яких вони висвітлюють свої думки, щодо компаративнтго аналізу.





    Ковальчук, Р.
    Калина і сакура. У співавторстві з красою: урок компаративного аналізу творів М.Басьо і Т.Шевченка. 5 клас [Текст] / Р. Ковальчук // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 24-25
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
   Уроки всесвітньої літератури--Розробка уроків

   Компаративістика--Літературна






    Новосад, Н.
    "Мандрує світом хитрий лис": урок-подорож з елементами компаративного аналізу уривків з "Панчатантри", "Фарбованого лиса", "Роману про Ренара", поеми Й.В. Гете "Рейнеке лис", казок І.Франка "Фарбований лис" і "Лис Микита". 5 клас [Текст] / Н. Новосад // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 26-28
Рубрики: Уроки всесвітньої історії--Форми проведення--Урок-подорож
   Всесвітня література--Методика викладання

   Уроки всесвітньої літератури--Розробка уроків



Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (1856 - 1916) \про твір\; Гете, Йоганн Вольфганг (1749—1832) \про твір\




   
    "Пісня про Роланда", "Слово о полку Ігоревім": спільне і відмінне. Уроки з використанням групової роботи. 8 клас [Текст] // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 29-33. - Зміст: "Слово о полку Ігоревім"
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
   Уроки всесвітньої літератури--Розробка уроків






    Усата, Г.
    На крилах романтичних мрій: урок - усний літературно-мистецький журнал [Текст] / Г. Усата // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 37-41 : фото
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
   Уроки всесвітньої літератури--Розробка уроків