Сущенко, С.
    Урок у випускному класі на тему: "Узагальнення знань учнів про стан речовини залежно від температури і тиску" [Текст] / С. Сущенко, Л. Недбаєвська // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 9-13 : граф. - Библиогр.: 4 назви
Рубрики: Астрономія--Методика викладання
   Уроки астрономії

   Фізика--Методика викладання

   Уроки фізики

Кл.слова (ненормовані):
11 КЛАС -- Стан речовини -- Температура -- Тиск -- Єдність Всесвіту -- Мікросвіт -- Макросвіт -- Мегасвіт -- Астрономічні об'єкти


Дод.точки доступу:
Недбаєвська, Л.




    Шарко, В.
    Підготовка вчителя до здійснення екологічного виховання учнів на уроках фізики [Текст] : частина перша / В. Шарко // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 14-16
Рубрики: Фізика--Методика викладання
   Уроки фізики

   Виховання екологічне

Кл.слова (ненормовані):
МЕТОДИ -- ЗАСОБИ -- Наукові засади -- Екологічні знання -- Антропогенні чинники
Анотація: Виховний аспект діяльності вчителя - важлива ланка його роботи. Результати її виконання значною мірою залежать від методичної підготовки вчителя. Анкетування студентів і викладачів шкіл засвідчило, що виховні завдання до кожного уроку вони планують, але відбір методів і засобів для їх виконання здійснюється переважно інтуїтивно, без дотримання наукових засад





    Засєкіна, Т.
    Деякі аспекти навчання розв'язуванню фізичних задач [Текст] / Т. Засєкіна // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 21,47-48
Рубрики: Фізика--Методика викладання
   Уроки фізики

Кл.слова (ненормовані):
Навчання -- Аспекти -- Розв'язування задач -- Ознаки -- Етапи -- Підходи
Анотація: Вихідні принципи й положення, покладені в основу структури та змісту навчальної програми з фізики, направлено на гуманізацію і диференціацію навчання. В організації й реалізації навчання фізики має послідовно використовуватися діяльнісний підхід. Це означає координальний перехід від суто інформаційно-пояснювального характеру викладання, орієнтованого на передачу готових знань, до діяльнісного, спрямованого на розвиток пізнавальних сил і творчих здібностей, способів мислення та діяльності учнів





    Аксельруд, В.
    Означення фізичних понять, або що таке інтерференція [Текст] : запрошуємо до обговорення / В. Аксельруд // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 27-28. - Библиогр.: 7 назв
Рубрики: Фізика
   Уроки фізики

Кл.слова (ненормовані):
Поняття -- Інтерференція -- Коливання -- Фази -- Різночитання -- Вимоги
Анотація: Визначення понять інтерференції та фази коливань, а також наведені умови, які вчитель або науковець повинен враховувати при формулюванні фізичних понять





    Галушко , Г.
    Що таке напруженість магнітного поля ? [Текст] / Г. Галушко , Г. Хаустова // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 29-30. - Библиогр.: 1 назва
Рубрики: Фізика
   Уроки фізики

Кл.слова (ненормовані):
Зв'язок -- Величина
Анотація: Визначення фізичної величини "напруженість магнітного поля". Наведено формули


Дод.точки доступу:
Хаустова, Г.