Буйницька, О. Елементи цікавої фізики та експерименту під час вичення фізики [Текст] / О. Буйницька> // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 2. - С. 41-44. - Библиогр.: 10 назв Рубрики: Фізика--Уроки викладання Фізика--Ігри на уроках Кл.слова (ненормовані): Експеримент -- Спостереження -- НАВЧАННЯ -- Дослідження Анотація: Розвиток стійкого інтересу до фізики, творчих здібностей учнів, підготовка їх до усвідомленого вибору професії та професійної самореалізації значною мірою можуть визначатися рівнем постановки позакласної роботи в її різних напрямках |
Юрченко, А. Інтелектуальна гра "Еврика!" [Текст] : (Фізика і природа) / А. Юрченко> // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 6. - С. 13-17. - Бібліогр.: 4 назви Рубрики: Фізика--Ігри на уроках Анотація: Наводиться гра |
Кривинець, А. Узагальнюючий урок з теми "Тиск" в ігровій формі [Текст] : (7 клас) / А. Кривинець> // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 5. - С. 8-11. - Бібліогр.: с. 11 Рубрики: Фізика--Ігри на уроках Фізика--Тиск Анотація: Для формування пізнавального інтересу до навчального предмета використовуються ігри різних типів, які в педагогічній науці відносять до нетрадиційних методів навчання. Дидактичні ігри на уроці сприяють тому, що учнів з'являються зацікавленість, захоплення і навітьбажання вчитися й готуватися вдома до уроків |
Васько , М. Ігрова технологія навчання фізики як засіб розвитку творчих здібностей учнів [Текст] : урок - гра / М. Васько > // Фізика та астрономія в школі. - 2006. - № 1. - С. 4 - 7. - Бібліогр.: 7 назв Рубрики: Фізика--Ігри на уроках Анотація: Серед засобів розвитку пізнавальних інтересів і чинників розвитку творчих здібностей, які грунтуються на зацікавленості учнів, є шгрова технологія. |