Кравчук, І. Маркетинг на регіональному ринку харчових продуктів [Текст] / І.Кравчук> // Економіка України. - 2000. - N 6. - С. 84-87 Рубрики: Харчова промисловість України--Ринок--Маркетинг |
Звягінцева, О. Б. Особливості дослідження маркетингу продовольчих товарів [Текст] / О. Б. Звягінцева> // Економіка АПК. - 2010. - № 3. - С. 25-30. - Бібліогр. в прим. Рубрики: Харчова промисловість України--Ринок--Маркетинг Міжнародні організації--Продовольча безпека Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): Стратегічна сировина -- Собівартість Анотація: Розкрито особливості дослідження маркетингу продовольчих товарів, що сприяє підвищенню ефективності діяльності підприємства харчової промисловості. |