Ілляшенко, Тамара. Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі [Текст] / Т. Ілляшенко> // Початкова школа. - 2007. - № 12. - С. 46-49. Рубрики: Педагогіка--Загальноосвітні школи - інтернати Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання -- корекційне навчання Анотація: Про психологічні особливості різних категорій дітей з особливими потребами Є примірники у відділах: (20.12.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Ілляшенко, Тамара. Психологічна допомога батькам. Діяльність ПМПК: проблеми й перспективи [Текст] / Тамара Ілляшенко> // Психолог. - 2014. - № 24. - С. 10-16. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Соціальна психологія--Діти з особливими проблемами Дитяча психологія--Роль сім'ї у вихованні дітей |
Ілляшенко, Тамара. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом [Текст] / Тамара Ілляшенко> // Початкова школа. - 2018. - № 7. - С. 10-13. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Педагогіка--Виховання Дитяча психологія--Молодші школярі Кл.слова (ненормовані): гіперактивні діти -- гіперактивні розлади -- гіперактивність -- прояви гіперактивності -- дефіцит уваги -- правила поведінки -- порушення поведінки -- молодші школярі Анотація: У статті розглянуто проблему виховання та навчання дітей молодшого шкільного віку з гіперактивними розладами із дефіцитом уваги. Представлено програму планомірної допомоги дітям з гіперактивним розладом в освітньому закладі. |
Ілляшенко, Тамара. Чому діти агресивні? [Текст] / Тамара Ілляшенко> // Початкова школа. - 2019. - № 7. - С. 15-18. Рубрики: Дитяча психологія--Поведінка Кл.слова (ненормовані): агресія -- агресивність -- дитяча агресія -- агресивна поведінка Анотація: У статті розглянуто питання агресії, яка є негативним проявом поведінки дітей і становить значну педагогічну проблему. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |