061
Ч-492


    Алєксєєнко, Т.
    Система якостей знань як відображення рівня інтелектуалізації у професійній підготовці викладача з новим мисленням [Текст] : сборник научных трудов / Т. Алєксєєнко // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.182: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 3-13.
УДК
Рубрики: Педагогічні кадри--Підготовка


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах:
1 Інв.А 406828 - 8.45 р. (вільний)




    Алєксєєнко, Т.
    Соціально-педагогічна підтримка дітей групи ризику [Текст] / Т. Алєксєєнко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - №1. - С. 56-60. - Бібліогр.:7 назв
Рубрики: Соціальна педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
Діти-інваліди -- Діти-сироти -- Діти-правопорушники -- Принцип соціальної адекватності виховання -- Принцип створення цілісного виховуючого середовища -- Принцип гуманістичної орієнтації виховання -- Принцип особистісно орієнтованого підходу





    Алєксєєнко, Т.
    Готовність батьків до виховання дитини [Текст] / Т.Алєксєєнко // Початкова школа. - 2001. - № 6 . - С. 58-60
Рубрики: Сімейне виховання





    Алєксєєнко, Т. ф.
    Мотивація й цінності групування школярів у малі групи [Текст] / Т. ф. Алєксєєнко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2010. - № 2. - С. 24-30. - бібліогр.: 10 назв с. 29
Рубрики: Соціальна педагогіка--Колектив
Анотація: Актуальність потреби з"ясування основних мотивів групування та ціннісних конструктів малих груп - сучасна тенденція соціального становлення школярів. У статті розкриваються сучасні теорії мотивації, бо мотивація є провідним фактором регуляції поведінки й діяльності особистості та групи. У малій групі школярі найбільш яскраво розкривають свої природні задатки та потреби, а також найбільш яскраво знімаються протиріччя внутрішнього конфлікту "важкого" віку. Однак, малі групи не завжди мають просоціальну спрямованість і стверджують себе саме в соціальноціннісній діяльності, тому мотивація й цінності малої групи є педагоігчною проблемою.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Алєксєєнко, Т. Ф.
    Зміст соціальних очікувань сучасних старшокласників і соціально-педагогічні проблеми їх регулювання / Т. Ф. Алєксєєнко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - № 3. - С. 78-83. - бібліогр.: с. 83 9 назв
Рубрики: Соціальна педагогіка--Робота з дітьми та молоддю
Анотація: У статті розкрито сутність і зміст соціальних очікувань особистості як соціально-педагогічної категорії, методи й результати її дослідження на прикладі сучасних старшокласників.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(04.10.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Алєксєєнко, Т.
    Технології реалізації стратегії гейткіпінгу в соціально-педагогічній підтримці дитини і сім’ї [Текст] / Т. Алєксєєнко // Рідна школа. - 2016. - № 11-12. - С. 25-30. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Виховання--Патронатне
Анотація: У статті в основних теоретичних положеннях та в контексті практичного досвіду розкриваються концептуальна ідея соціально-педагогічної підтримки дитини і її сім'ї на основі стратегії гейткіпінгу та її реалізації у базовій і багатокомпететній технології ведення випадку, а також ідея патронатного виховання. Наведено статистичні дані щодо влаштування у сімейні форми виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.





    Алєксєєнко, Т. Ф.
    Проблема цінностей в інтерпретації конфлікту батьків і дітей у теорії поколінь [Текст] / Т. Ф. Алєксєєнко // Педагогіка і психологія. - 2018. - № 3. - С. 68-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Батьківство--Конфлікт з дитиною--Цінності поколінь
Анотація: Стаття обумовлює тенденції до напруження відносин між представниками різних поколінь, загостренням проблеми жорсткості і насильства не тільки у суспільстві, а й у родинах та окремих сім'ях як структурних одиницях роду, потребою пошуку відповіді на запитання щодо посилення таких процесів.