Ч-492 Алєксєєнко, Т. Система якостей знань як відображення рівня інтелектуалізації у професійній підготовці викладача з новим мисленням [Текст] : сборник научных трудов / Т. Алєксєєнко> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.182: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 3-13.
Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406828 - 8.45 р. (вільний) |
Алєксєєнко, Т. Соціально-педагогічна підтримка дітей групи ризику [Текст] / Т. Алєксєєнко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - №1. - С. 56-60. - Бібліогр.:7 назв Рубрики: Соціальна педагогіка Кл.слова (ненормовані): Діти-інваліди -- Діти-сироти -- Діти-правопорушники -- Принцип соціальної адекватності виховання -- Принцип створення цілісного виховуючого середовища -- Принцип гуманістичної орієнтації виховання -- Принцип особистісно орієнтованого підходу |
Алєксєєнко, Т. Готовність батьків до виховання дитини [Текст] / Т.Алєксєєнко> // Початкова школа. - 2001. - № 6 . - С. 58-60 Рубрики: Сімейне виховання |
Алєксєєнко, Т. ф. Мотивація й цінності групування школярів у малі групи [Текст] / Т. ф. Алєксєєнко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2010. - № 2. - С. 24-30. - бібліогр.: 10 назв с. 29 Рубрики: Соціальна педагогіка--Колектив Анотація: Актуальність потреби з"ясування основних мотивів групування та ціннісних конструктів малих груп - сучасна тенденція соціального становлення школярів. У статті розкриваються сучасні теорії мотивації, бо мотивація є провідним фактором регуляції поведінки й діяльності особистості та групи. У малій групі школярі найбільш яскраво розкривають свої природні задатки та потреби, а також найбільш яскраво знімаються протиріччя внутрішнього конфлікту "важкого" віку. Однак, малі групи не завжди мають просоціальну спрямованість і стверджують себе саме в соціальноціннісній діяльності, тому мотивація й цінності малої групи є педагоігчною проблемою. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Алєксєєнко, Т. Ф. Зміст соціальних очікувань сучасних старшокласників і соціально-педагогічні проблеми їх регулювання / Т. Ф. Алєксєєнко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - № 3. - С. 78-83. - бібліогр.: с. 83 9 назв Рубрики: Соціальна педагогіка--Робота з дітьми та молоддю Анотація: У статті розкрито сутність і зміст соціальних очікувань особистості як соціально-педагогічної категорії, методи й результати її дослідження на прикладі сучасних старшокласників. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (04.10.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Алєксєєнко, Т. Технології реалізації стратегії гейткіпінгу в соціально-педагогічній підтримці дитини і сім’ї [Текст] / Т. Алєксєєнко> // Рідна школа. - 2016. - № 11-12. - С. 25-30. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Виховання--Патронатне Анотація: У статті в основних теоретичних положеннях та в контексті практичного досвіду розкриваються концептуальна ідея соціально-педагогічної підтримки дитини і її сім'ї на основі стратегії гейткіпінгу та її реалізації у базовій і багатокомпететній технології ведення випадку, а також ідея патронатного виховання. Наведено статистичні дані щодо влаштування у сімейні форми виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. |
Алєксєєнко, Т. Ф. Проблема цінностей в інтерпретації конфлікту батьків і дітей у теорії поколінь [Текст] / Т. Ф. Алєксєєнко> // Педагогіка і психологія. - 2018. - № 3. - С. 68-76. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Батьківство--Конфлікт з дитиною--Цінності поколінь Анотація: Стаття обумовлює тенденції до напруження відносин між представниками різних поколінь, загостренням проблеми жорсткості і насильства не тільки у суспільстві, а й у родинах та окремих сім'ях як структурних одиницях роду, потребою пошуку відповіді на запитання щодо посилення таких процесів. |