Андрущенко, Віктор.
    Філософія освіти в сучасній Україні: стан та перспективи розвитку [Текст] / В. Андрущенко, В. Лутай // Вища освіта України. - 2004. - №4. - С. 5-12. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Філософія освіти


Дод.точки доступу:
Лутай, Владлен




    Андрущенко, Віктор.
    Педагогіка для всіх: засіб державотворення і виховання особистості [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2004. - №4. - C. 41-45.
Рубрики: Освітня політика--Україна
   Педагогічна освіта






    Андрущенко, Віктор.
    Головне - це модернізація змісту педагогічної освіти [Текст] / В. Андрущенко // Вища школа. - 2005. - №1. - С. 32-40.
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Модернізація--Україна
   Вища освіта України--Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова






    Андрущенко, Віктор.
    Флагман педагогічної освіти України. (До 170-річчя Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова) [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2005. - № 2. - С. 5-12.
Рубрики: Вища освіта України--Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова--Історія





    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Стратегія освіти (За матеріалами звіту відділу філософії та прогнозування розвитку освіти Інституту вищої освіти АПН України, червень, 2006) [Текст] / В.П. Андрущенко // Вища освіта України. - 2006. - № 3. - С. 5-9.
Рубрики: Вища освіта
   Державне управління вищою освітою

Анотація: Про активизацію зусилля держави і громадянського суспільства задля матеріального забезпечення освіти, а педагогам і вченим активніше вивчати основні напрями розвитку освіти у ХХІ столітті.





    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Духовна сутність освіти [Текст] / В.П. Андрущенко // Вища освіта України. - 2007. - № 1. - С. 5-10.
Рубрики: Філософія освіти
   Гуманітарізація освіти

   Педагогіка духовності

Анотація: Про цінністні пріоритети ери "економічної цивілізації" й сутність процесу підготовки людини до життя зокрема засобами освіти.





    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Особистість учителя як предмет філософсько-педагогічної рефлексії [Текст] / В.П. Андрущенко // Вища освіта України. - 2007. - № 2. - С. 5-12.
Рубрики: Виховна робота
   Педагогічні кадри

   Виховання

Анотація: Розглядається особистість вчителя, його місце і роль у школі й суспільстве.





    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Високі педагогічні технології [Текст] / В.П. Андрущенко, В.М. Олексенко // Вища освіта України. - 2007. - № 2. - С. 70-76. - Библиогр.: с. 76 (6 назв.)
Рубрики: Педагогічна майстерність
   Педагогічні технології--Вища освіта

   Студактивні заняття

Анотація: Розкрито особливості навчально-виховної діяльності викладача ВНЗ з підготовки спеціалістів за високими педагогічними технологіями.


Дод.точки доступу:
Олексенко, В`ячеслав Михайлович




    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Основні методологічні принципи філософської рефлексії освіти [Текст] / В.П. Андрущенко // Вища освіта України. - 2007. - № 3. - С. 5-8.
Рубрики: Філософія освіти
   Пізнання освіти

Анотація: Розглянуто основні принципи в системі філософського пізнання та дан аналіз освіти через систему загальнофілософських принципів.





    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Педагогічна освіта і наука в інформаційному суспільстві [Текст] / В.П. Андрущенко // Вища освіта України. - 2007. - № 4. - С. 5-10.
Рубрики: Інформаційна педагогіка
   Інформаційне суспільство

Анотація: Розглянуто поняття інформаційного суспільства, інформаційної педагогіки, основні напрями досліджень в цієї галузі.





    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Ціннісний дискурс в освіті [Текст] / В.П. Андрущенко // Вища освіта України. - 2008. - № 1. - С. 5-8.
Рубрики: Призначення освіти
   Духовне виховання

   Соціалізація особистості

Анотація: Дано поняття "дискурс" та розглядається його ціннісні лінії, що перетинаються в освіті, такі як - "Істина" і "похибки"; "добро" и "зло"; "прекрасне" і "потворне".





    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Інноваційний розвиток освіти в стратегії "Українського прориву" [Текст] / В.П. Андрущенко // Вища освіта України. - 2008. - № 2. - С. 10-17.
Рубрики: Розвиток освіти
   Прогнозування вищої освіти

Анотація: Аналізуються помітний пласт ідей, утілення яких у практику буде сприяти розвиткові освітянської справи, употужненню вітчизняного інтелектуального потенціалу, оптимізації його входження в європейський освітній простір, підвищенню конкурентної спроможності.





    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Перший підручник з методики викладання правознавства [Текст] : рецензия / В.П. Андрущенко // Вища освіта України. - 2008. - № 2. - С. 124.
Рец. на Андрусишин Б.І., Гуз А.М. Методика викладання шкільного курсу "Основи правознавства" : Підручник / Б.І., Гуз А.М Андрусишин Б.І. - .- К.: Знання, 2008 .- 301 с.






    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Інформаційні технології в системі інноваційної освіти [Текст] / В.П. Андрущенко, А.М. Олійник // Вища освіта України. - 2008. - № 3. - С. 5-15
Рубрики: Вища освіта в Україні--ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК
   Професійна освіта--Інноваційні технології

Анотація: Розглянуто сучасний стан вступу інформаційних технологій у систему інноваційної освіти, приведено основи реалізації в Україні концепції інноваційної освіти.


Дод.точки доступу:
Олійник, Анатолій Миколайович




    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Філософічність освіти: теорія, методологія, практика [Текст] / В.П. Андрущенко // Вища освіта України. - 2008. - № 4. - С. 10-18.
Рубрики: Філософія освіти
   Філософія людини

   Філософія природи

   Філософія культури

Анотація: Визначено унікальне значення філософії для педагогіки, освіти загалом. проаналізовано філософське осмислення людини, природи, діяльності культури.





    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування [Текст] / В.П. Андрущенко, Ю.Д. Руденко // Вища освіта України. - 2009. - № 1. - С. 13-19. - Библиогр.: с. 19 (12 назв.)
Рубрики: Національний характер
   Духовність--Український народ--Розвиток

   Національне виховання

Анотація: Розглядається сутність і суспільна значущість характеру людини, історія дослідження характеру, національні і загальнолюдські цінності характеру.


Дод.точки доступу:
Руденко, Юрій Дмитрович




    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування [Текст] : стаття друга / В.П. Андрущенко, Ю.Д. Руденко // Вища освіта України. - 2009. - № 2. - С. 5-12. - Библиогр.: с. 12 (12 назв.)
Рубрики: Національний характер
   Духовність--Український народ--Розвиток

   Національне виховання

Анотація: Розглядається сутність і суспільна значущість характеру людини, історія дослідження характеру, національні і загальнолюдські цінності характеру.


Дод.точки доступу:
Руденко, Юрій Дмитрович




    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Інноваційність розвитку в стратегії українського державотворення, розвитку науки, освіти і культури [Текст] : рецензия / В.П. Андрущенко // Вища освіта України. - 2009. - № 2. - С. 120-124
Рец. на Феномен інновації: освіта, суспільство, культура . - .- К.: Педагогічна думка, 2008 .- 471 с.

Рубрики: Загальний творчій застій --
   Реформування "посттоталітарного" суспільства

   Аналіз конституційних проектів

Кл.слова (ненормовані):
Глобалізація -- Самоідентифікація





    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Умови та напрями інноваційного розвитку освіти [Текст] / В.П. Андрущенко // Вища освіта України. - 2009. - № 3. - С. 5-13.
Рубрики: Інтелектуальна влада
   Українська педагогіка

   Умови інноваційного процесу

Анотація: Розглянуто умови та напрямки інноваційного розвитку освіти. Зроблено висновок: без належної освіти, виховання, культурної соціалізації підростаючого покоління і дорослих "український прорив" є справою безнадійної. Запозичуючи нове, впроваджуваючи його у вітчизняну практику, слід завжди зберігати те, що напрацьовано віками-українську педагогічну матрицю.





    Андрущенко, Віктор.
    Університетьська освіта 21 століття: спроба прогностичного аналізу [Текст] / В. Андрущенко // Пам'ять століть. - 2009. - № 5-6. - С. 8-11.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
університет
Анотація: Прогностичний аналіз майбутнього університетів, університетського статусу в контексті глобальних змін в суспільстві.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД