Антонюк, Людмила. Михайло Старицький "Облоша Буші". Історико-романтична повість [Текст] / Людмила Антонюк> // Українська мова та література. - 2015. - Верес. (№ 17/18). - С. 73-78 : фот. Рубрики: Методика викладання--Українська література Розробки уроків |
Антонюк, Людмила. Методична палітра вчителя літератури. Нові шляхи аналізу художнього тексту [Текст] / Людмила Антонюк> // Українська мова та література. - 2015. - Листоп. (№ 21/22) . - С. 61-63 : ілюстр. Рубрики: Методика викладання української літератури Українська література--Аналіз твору |
Антонюк, Людмила. Австрійський досвід розвитку освітньої системи і його корисність для України / Л. Антонюк> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 11. - С. 49-62 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта зарубіжних країн--Австрія Кл.слова (ненормовані): австрійська освіта -- реформи -- інновації -- поміркована модель -- європейська інтеграція -- рпрофесійно орієнтована вища школа Анотація: Автор звертає увагу на те, що вчені України не цікавляться малими країнами Європи, які мають значні досягнення в економіці та освіті. Серед них не тільки Фінляндія та Ірландія, а й Австрія. Вказано на паралелі й відмінності в історії народів України та Австрії, розглянуто метод "малих кроків", характерний для австрійської освітньої практики. Проаналізовано головні етапи становлення і розвитку системи вищої освіти Австрійської Республіки. Зазначається, що керівники європейських країн обрали нову стратегію підтримки якості обов’язкової і вищої освіти. Важливий її елемент - розширення охоплення молоді професійно орієнтованою вищою освітою з дипломами типу "В". Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Молоді науки про генетичне та еусоціальне в людині та її боротьбі з двома колапсами / К. Корсак [та ін.]> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2019. - № 4. - С. 36-51 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): людство -- проблеми людства -- екологічний колапс -- духовно-інтелектуальний колапс -- еусоціальність -- формування людини розумної -- генетичні програми поведінки -- соціальні програми поведінки -- ноотехнології -- ноонауки Анотація: У статті викладено нові знання про основи поведінки Homo Sapiens Sapiens та поєднання в ній генетичних і соціальних програм і впливів. Вказано на необхідність продовження вивчення людства і створення ноонаук як можливого засобу боротьби з Екологічним та Духовно-інтелектуальним колапсами. Дод.точки доступу: Корсак, Костянтин; Корсак, Юрій; Антонюк, Людмила; Благініна, С. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ноомислення як засіб ліквідації частини загроз духовно-інтелектуального колапсу / К. Корсак [та ін.]> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2019. - № 7. - С. 32-45. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти Вища освіта--Педагогічні дослідження Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): кризи людства -- спілка "Антиколапс" -- екологічний колапс -- духовно-інтелектуальний колапс -- мислення -- мудрість -- ноомислення Анотація: У пропонованій статті автори концентрують зусилля на пошуках засобів ліквідації Коллапсу-2 - загрози духовної та інтелектуальної деградації всього людства. Вказується, що його актуалізація припала на момент відмови людства від амбіційної й загальної цілі експансії у космос і досягнення енергетичної незалежності через оволодіння термоядерними процесами. Ідеалом було проголошено споживацтво, що негайно збурило світ і стало одним із каталізаторів зіткнення цивілізацій. Поглиблюється розрив між обсягом наукових знань і технологічних успіхів людства в цілому з його спроможністю припинити деструкцію довкілля і розпочати лікувати біосферу. Автори пропонують поняття "ноомислення" як один із можливих засобів організації антиколаптичної атмосфери життя нових генерацій і формування у них спроможності не тільки знати про загрозу колапсу-2, а й боротися з нею. Автори доводять, що понятття "мудрість" малопридатне для боротьби з колапсом-2, що ажіотаж навколо терміна smart може навіть виявитися шкідливим, якщо відволікатиме увагу від ноонаук і ноотехнологій (зокрема від ноомислення як найефективнішої когнітивної технології). Дод.точки доступу: Корсак, Костянтин; Корсак, Юрій; Антонюк, Людмила; Благініна, С. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Корисність сучасних знань про норми й аномалії поведінки підлітків для успішного освітнього законодавтсва / К. Корсак [та ін.]> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2019. - № 9. - С. 46-62. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Психологія--Вікова--Підлітковий вік Кл.слова (ненормовані): головний мозок -- підліткова криза -- зміни мозку -- дисфункціональність -- мислення підлітків -- поведінка підлітків -- закони -- булінг Анотація: У статті здійснено огляд сучасних знань про глибинні витоки підліткової поведінки. Наведено перелік 32 особливостей діяльності мозку підлітків і аномалій у їхній поведінці. На основі звернення до відкриттів археологів і досягнень етологів доведена доцільність та природність "підліткової кризи" як своєрідного аналогу медичного щеплення дітей, винайденого лікарями як засіб тренування імунітету й підготовки пацієнта до зустрічі з потужнимии захворюваннями під час дорослого життя. Дод.точки доступу: Корсак, Костянтин; Корсак, Юрій; Антонюк, Людмила; Благініна, С. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Основи сучасних знань про кохання і любов та їхнє значення для спроможності людства уникнути двох глобальних колапсів [Текст] / Костянтин Корсак [и др.]> // Вища школа. - 2020. - № 2. - С. 60-72. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Етика--Любов Дод.точки доступу: Корсак, Костянтин; Корсак, Юрій; Антонюк, Людмила; Благініна, Світлана |
Купрієвич, Вікторія. Особливості організації та форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти [Текст] / Вікторія Купрієвич, Віталій Поздрій, Людмила Антонюк> // Український педагогічний журнал. - 2021. - № 4. - С. 198-205. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагоги--Підвищення кваліфікації--Заклади професійної освіти--Форми підвищення Анотація: У статті визначено форми та особливості організації навчання в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти в навчальному середовищі закладу післядипломної освіти. Уточнено контент навчальних програм на основі освітньо-професійної програми підвищення кваліфікації цієї категорії слухачів, визначено сутність основних понять дослідження. Доведено, що процес підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти має конкретизуватися специфікою також закладів. Дод.точки доступу: Поздрій, Віталій; Антонюк, Людмила |