Балл, Г. О.
    Внутрішня свобода особи і особистістна надійність у контексті гуманізації освіти [Текст] / Г.О. Балл // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 9. - С. 1-7. - Бібліогр.: 48 назв.
Рубрики: Психологія особистості--Внутрішня свобода
   Гуманізація освіти--Свобода особи






    Балл, Г. О.
    Категорія культури : психолого - педагогічний аспект [Текст] / Г.О. Балл // Практична психологія та соціальна робота. - 2007 . - № 2. - С. 1-3. - Бібліогр. : 23 назв.
Рубрики: Культура --Психолого-педагогічні аспекти
Анотація: Культура тісно пов'язана з розумінням сутності людини з різними психолого - педагогічними концепціями. Носіями культури є не лише соціальні спільноти, а й людські індивіди - особистості.





    Балл, Г. О.
    Наука как специфическая подсистема культуры в контексте диалогического подхода в образовании [Текст] / Г.О. Балл // Практична психологія та соціальна робота. - 2007. - № 3. - С. 1-7. - Бібліогр. : 21 назв.
Рубрики: Наука--Підсистема культури
   Діалогічні підходи --Освіта

Анотація: В статье представлено модель диалога, ориентированого на приобщение к науке как специфической подсистеме культуры.





    Балл, Г. А.
    Представляя социальные представления : беседа [Текст] / Г.А. Балл // Практична психологія та соціальна робота. - 2007. - № 10. - С. 72-78
Рубрики: Психологи Франції
   Психологи англійські

   Бесіда--Соціальна психологія

Анотація: Перевод беседы французского психолога Сержа Московича и британского исследователя Ивана Маркова. Важные вопросы историии методологии науки (вданном случае - социальной психологии) углубленнно раскрываются в непринужденном общении собеседников, в тесной связи с перепитиями жизненного и творческого пути видного психолога и социолога С. Московичи.





    Зливков, О. Л.
    Соціально-психологічні засади обгрунтування мовної політики в Україні [Текст] / О.Л. Зливков // Практична психологія та соціальна робота. - 2008. - № 4. - С. 1-9 : табл. - Бібліогр. : 43 назв.
Рубрики: Мовна політика в Україні--Соціально-психологічні процеси
Анотація: Мовна проблема є однією з тих, які найбільш хвилюють ( і, на жаль, розділяють) українське суспільство. До неї просто прикута увага, що значно посилюється під час виборчих компаній. На офіційному рівні прийнято рішення про розробку Концепції державної мовної політики України.


Дод.точки доступу:
Балл, Г.О.




    Балл, Г. А.
    Как "усовершенствовать мысль и выразить ее еще лучше" [Текст] : актуальные вопросы использования и совершенствования понятийно-терминологических средст человековедения / Г.А. Балл // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - № 2. - С. 1-7. - Бібліогр. : 34 назв.
Рубрики: Психологічні дослідження--Людинознавчі терміни
Анотація: Психологічне дослідження як "вдосконалити думку та висловити її краще" застосовуючи і вдосконалюючи термінологію людинознавчих наук.





    Балл, Г. О.
    Сутнісні складові раціогуманістичної орієнтації [Текст] / Г.О. Балл // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - № 3. - С. 72-74. - Бібліогр. : 17 назв.
Рубрики: Психологія особистості
Анотація: У статті висвітлено раціогуманізм як світоглядну і методологічну орієнтацію, розглянуто складові даної орієнтації.





    Балл, Г. О.
    Класичний твір з основ психологічної науки [Текст] : рецензия / Г.О. Балл // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - № 4. - С. 77-78
Рец. на Лерш Філіп. Пролегомени до психології як людинознавчої науки : Пер. з нім. О. Семотюка; наук.ред. Р.Трача і В. Андрієвської; перед.словор Р. Трача / Філіп Лерш. - - К. : Унів. вид-во Пульсари, 2008.-108 с.

Рубрики: Рецензії на книги
Анотація: Рецензія на книгу.


Дод.точки доступу:
Лерш, Філіп (Німецький психолог ; 1898-1972) \про нього\




    Балл, Г. А.
    У истоков современного гуманизма [Текст] : к 100-летию книги Моисея Рубинштейна / Г. А. Балл // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - № 8. - С. 1-6. - Бібліогр. : 18 назв.
Рубрики: Педагоги Росії
   Психологи Росії

   Книги

Анотація: В статті розповідається про російського філософа, психолога, педагога Мойсея Матвійовича Рубінштейна, та його публікації, зокрема, книгу ювілей якої ми відзначаємо - це перша монографія М. Рубінштейна. Пізніше вийшла книга, яка заслуговує уваги - "Очерк педагогической психологии в связи с общей педагогикой", видана вперше 1913 року.


Дод.точки доступу:
Рубінштейн, Мойсій Матвійович (Російський філософ, психолог, педагог ; 1878-1953) \про нього\




    Балл, Г. А.
    Інтегративно-особистісний підхід у психології: впорядкування головних понять [Текст] / Г. А. Балл // Психологія і суспільство. - 2009. - № 4. - С. 25-53. - Бібліогр.: 121 назв.
Рубрики: Психологія--Методологія психологіїї
Анотація: Показано однобічність найпоширеніших трактувань особистості у психології та базованих на них варіантів особистісного підходу. Обгрунтовано актуальність розбудови інтегративно-особистісного підходу, який би забезпечив інтеграцію у двох аспектах - методологічному (синтезуючи конструктивні складові концепцій, що відповідають різним варіантам розуміння особистості) та онтологічному, розглядаючи людського індивіда (особу) у єдності його (її) соматичних, психологічних і духовних властивостей. Розкрито роль у вказаній розбудові опертя на плідні психологічні традиції, а також на досвід опрацювання категорії особистості у суміжних із психологією сферах. Віддано перевагу розумінню категорії особистості як такої, що з"являється на перетині категорій "культура" і "людина". Культура трактується при цьому як сукупність тих засобів і якостей існування й діяльності окремих людей, спільнот і людства в цілому, які забезпечують реалізацію ними двох функцій - репродуктивно-нормативної та діалогічно-творчої. Особистість розглядається як втілення культури у людському індивіді або, точніше, як системна риса-якість останнього, котра дозволяє йому бути відносно автономним та індивідуально своєрідним суб"єктом культури.





    Балл, Г. О.
    Засади запровадження здорового способу життя української молоді [Текст] / Г. О. Балл, Н. А. Бастун, О. В. Завгородня, В. Л. Зливков та ін // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - № 12. - С. 70-74. - Бібліогр. : 14 назв.
Рубрики: Здоровий спосіб життя--Молодь--Україна
   Підлітки--Стан здоров‘я

Анотація: Популяризація здорового способу життя серед підлітків і молоді, зокрема, психологічного здоров'я, розробка відповідних програм та їх реалізація у навчально - виховному процесі середніх та вищих навчальних закладах стає суспільним пріоритетом і важливим напрямком гуманітарної політики держави.


Дод.точки доступу:
Бастун, Н. А.; Завгородня, О. В.; Зливков, В. Л.; Копилов, С. О.; Чуйко, О. В.




    Балл, Г. О.
    Корисний посібник із текстотворення [Текст] : рецензия / Г. О. Балл // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 2. - С. 79-80
Рец. на кн. : Андрієвська В. В., Ботіна Л. Й., Верба В. Й, Гордєєва Е. І. та ін. Психологічні особливості творення наукового тексту : методичні рекомендації / В. В., Ботіна Л. Й., Верба В. Й, Гордєєва Е. І. та ін. Андрієвська В. В.; за редакцією В. В.Андрієвської . - - К. : Педагогічна думка. - 2008. - 216 с.

Рубрики: Рецензія на книгу
Анотація: Методичні рекомендації по висвітленні психологічних особливостей творення письмових текстів, які зорієнтують молодих авторів у складному світі наукового текстотворення.





    Балл, Г. О.
    Корисний посібник із текстотворення [Текст] : рецензия / Г. О. Балл // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 2. - С. 79-80
Рец. на кн. : Андрієвська В. В., Ботіна Л. Й., Верба В. Й, Гордєєва Е. І. та ін. Психологічні особливості творення наукового тексту : методичні рекомендації / В. В., Ботіна Л. Й., Верба В. Й, Гордєєва Е. І. та ін. Андрієвська В. В.; за редакцією В. В.Андрієвської . - - К. : Педагогічна думка. - 2008. - 216 с.

Рубрики: Рецензія на книгу
Анотація: Методичні рекомендації по висвітленні психологічних особливостей творення письмових текстів, які зорієнтують молодих авторів у складному світі наукового текстотворення.





    Балл, Г.
    Трактування вчинку в теоретичному доробку С. Л. Рубінштейна і В. А. Роменця / Г. Балл // Психологія і суспільство. - 2011. - № 2. - С. 124-129. - Бібліогр.: 28 назв.
Рубрики: Психологія--Методологія психологіїї
Кл.слова (ненормовані):
вчинок -- дія -- особистість -- діяльнісна парадигма -- вчинкова парадигма -- Рубінштейн С. Л. -- Роменець В. А.
Анотація: Зіставлено два психологічні трактування змісту та обсягу поняття "вчинок", а саме запропоноване С. Л. Рубінштейном у контексті діяльнісної парадигми і висунуте В. А. Роменцем як основа самобутньої вчинкової парадигми. Розглянуто подібні й відмінні риси цих трактувань. Підтверджено значущість категорійного поняття "вчинок" для психології (насамперед, для психології особистості) й указані напрямки його подальшого опрацювання, зважаючи на теоретичний доробок як наших видатних попередників, так і науковців-сучасників.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Дод.точки доступу:
Нікуленко, О.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Балл, Г.
    Психолого-педагогічні засади організації профільної допрофесійної підготовки школярів [Текст] / Г. Балл, П. Перепелиця // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 1998. - № 5. - С. 149-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Професійна освіта--Орієнтація школярів


Дод.точки доступу:
Перепелиця, П.