Бех, І. Д.
    Принципи сучасної освіти [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2005. - № 4. - С. 5-27
Рубрики: Освіта України--Концепція розвитку
Анотація: В статті викладені принципи розвитку сучасної освіти, науково-педагогічні концепції, що розглядають учня як суб'єкта всіх видів діяльності й життєдіяльності в цілому.





    Бех, І. Д.
    Справедливість-несправедливість у міжособистісних взаєминах [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 1. - С. 5-14. - Бібліогр.: 3 назви
Рубрики: Психологія особистості--Міжособистісні стосунки
Анотація: Справедливість як вид міжособистісної взаємодії, що грунтується тільки на значущості справ (чи поведінки) взаємодіючих суб'єктів.





    Бех, І. Д.
    Духовний розвиток особистості: поступ у незвідене [Текст] / І.Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2007 . - № 1 . - С. . 5 - 27
Рубрики: Особистість--Розвиток--Духовний
Анотація: Морально - духовне виховання неможливе без відповідного ідеалу, за яким твориться модель особистості. Досягнення такої моделі вимагає від особистості спрямованої роботи над собою, подолання внутрішнього опору.





    Бех, І. Д.
    Виховний процес з глибинним психозануренням як інноваційний задум [Текст] / І.Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2007. - № 4. - С. 5-20
Рубрики: Виховний процес--Теорія
Анотація: Створення нової виховної парадигми передусім на філософсько-методологічному рівні, яку більш активно беруть на озброєння педагоги-інноватори.





    Бех, І. Д.
    Цілісність особистості як теоретико-прикладна пррблема [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2008. - № 2. - С. 40-49
Рубрики: Особистість--Педагог--Морально-духовні цінності
Анотація: Зі статті стає зрозуиілим, якою філігранною й методично точною має бути діяльність педагога в досягненні мати виховання морально-духовного завзяття.





    Бех, І. Д.
    Гідність як духовний геном особистості [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 1. - С. 76-89
Рубрики: Виховання--Гідність
Анотація: Гідність особистості - це єдність її самоповаги та поваги з боку оточення.





    Бех, І. Д.
    Психомаяки у виховному процесі [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2008. - № 3-4. - С. 53-70
Рубрики: Виховний процес--Теорія
Анотація: У статті йдеться про проблеми виховання, прагнення педагога вдосконалити виховничий процес.





    Бех, І. Д.
    Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 2. - С. 26-31
Рубрики: Вища освіта в Україні--Компетентнісне навчання
Анотація: Запропоновано наукове поняття "компетентність".





    Бех, І. Д.
    Життя особистості як шлях до духовної далини [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 3. - С. 15-32. - Библиогр.: с. 32 (8 назв)
Рубрики: Особистість--Виховання
   Морально-духовні цінності--Життя

Анотація: Йдеться про свідомий вибір вихованцем способу життя, наповненого високою людською духовністю.





   
    Поборник моралі і духовності : [до 70-річчя І. Д. Беха] [Текст] // Дошкільне виховання. - 2010. - № 10. - С. 15.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Педагогічні інновації--Персоналії--Бех І. Д.
   Психологія--Персоналії--Бех І. Д.

Анотація: Про видатного українського педагога і психолога Івана Дмитровича Беха, який є автором понад 480 накових та науково-методичних праць.


Дод.точки доступу:
Бех, І. Д. (доктор психологічних наук, професор, дійсний член НАПН України, заслужений діяч науки і техніки України, директор Інституту проблем виховання НАПН України) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




   
    [Ювілей Івана Дмитровича Беха] [Текст] // Початкова школа. - 2010. - № 11. - С. 51. - журнал.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вчитель--Досвід
   Психологи--Бех І. Д.--Україна

Анотація: Стаття присвячена ювілею Івана Дмитровича Беха - професора, доктора психологічних наук, члена Національної академії педагогічних наук України, директора Інституту проблем виховання НАПН України.


Дод.точки доступу:
Бех, І. Д.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Бех, І. Д.
    Категорія совісті в посткласичному психологічному осмисленні [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 1. - С. 32-42. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Психологія особистості--Совість
Анотація: На основі теоретичного аналізу совісті виділено низку її сутнісних версій. Запропоновано механізм виховання совісті.





    Бех, І. Д.
    Психологічні механізми сходження особистості до духовних цінностей [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 2. - С. 37-44. - Библиогр.: с. 44 (4 назви)
Рубрики: Виховання--Духовне
Анотація: Розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формують духовні цінності особистості. Виділено типи особистісної рефлексії: регулятивна, визначальна, синтезуюча, створювальна.





    Бех, І. Д.
    Я як джерело духовного саморозвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 5-16. - Бібліогр. в кінці ст.16 (2 назви)
Рубрики: Особистість--Виховання
Анотація: Розкрито природу людського Я в контексті його сутнісних ознак і змістовно-структурних характеристик. Визначено роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових Я, проаналізовано основні функції рефлексії.





    Бех, І. Д.
    Рефлексія в духовному саморозвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Особистість--Саморозвиток--Рефлексія
Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самоосвіті та формуванні певної духовної цінності особистості.





    Бех, І. Д.
    Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 63-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Навчальний матеріал
Анотація: Ідеться про етичне одухотворення навчального матеріалу як установлення учнем зв'язку між окремим знанням чи способом дії з вищою духовною цінністю. Цим самим відбувається процес надання особистісної значущості навчальним надбанням.





    Бех, І. Д.
    Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 3. - С. 17-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогіка--Виховання
Анотація: Розкрито розвивальний виховний метод, що грунтується на позитивному поведінковому досвіді підростаючої особистості як змістовій основі розгортання рефлексивно-експліцитного процесу породження духовних цінностей, а також операційну структру реалізації пропонованого методу.





    Бех, І. Д.
    Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 47-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Навчальна діяльність--Організація
Анотація: Ідеться про етичне одухотворення навчального (гуманітарного й природничо-наукового) матеріалу як встановлення учнем зв'язку між окремим знанням чи способом дії з вищою духовною цінністю. Цим самим навчальним надбанням надано особистісної значущості.





    Бех, І. Д.
    Формування людини не лише розумної, а педедусім духовної [Текст] / І. Д. Бех, О. В. Мельник // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 99-101
Рубрики: Виховний процес--Сутність--Інноваційний потенціал
Анотація: Інститут проблем виховання НАПН України представив педагогічній громадськості збірник наукових праць, підготовлений за матеріалами наукової конференції "Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал", що відбувся наприкінці минулого року.


Дод.точки доступу:
Мельник, О.В.




    Бех, І. Д.
    Інноваційна виховна технологія: сутнісні положення і шляхи реалізації [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 1. - С. 12-17. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Навчально-виховний процес--Інноваційні виховні технології
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- Я-духовне -- зв’язок -- духовно-моральна зрілість
Анотація: Запропоновано інноваційну виховну технологію, провідна ідея якої полягає в забезпеченні випереджаючого впливу на виховну практику. Остання має збагатити підростаючу особистість вищими смислами життя для їх постійного утвердження в її поведінці та діяльності.