Бондаренко, Л. Н. Організація роботи кранів за геометричними та енегетичними показниками [Текст] / Л.Н. Бондаренко> // Будівництво України. - 2005. - № 6. - С. 35-38 Рубрики: Крани--Будівельні--Організація роботи Анотація: В статті наведені випадки проведення робіт мостовими або баштовими кранами, методика організації робіт при якій витрати енергоносіїв будуть мінімальними. |
Довбня, Н. П. Контактные напряжения в паре "колесо-рельс" и сопротивление качению [Текст] / Н.П. Довбня, Л.Н. Бондаренко, С.В. Ракша> // Залізничний транспорт України. - 2006. - № 1. - С. 27-28. - Библиогр.: с. 28 (4 назв.) Рубрики: Колесо-рейка--Система Кл.слова (ненормовані): колесо-рейка -- контактна взаємодія -- опір колиханню -- колесні пари -- колихання Анотація: Про експерименти та розрахункі контактних напружень в системі "колесо-рейка", енергетичних затрат на переміщення, вирішення проблеми опору колиханню. Дод.точки доступу: Бондаренко, Л.Н.; Ракша, С.В. |
Довбня, Н. П. Влияние угла обхвата колеса тормозной колодкой на тормозную силу поезда [Текст] / Н.П. Довбня, Л.Н. Бондаренко> // Залізничний транспорт України. - 2007. - № 6. - С. 40-41. - Библиогр.: с. 41 (3 назв.) Рубрики: Гальмівні колодки--Залізничні Гальмівна сила потягу Гальмівна сила колеса Колесо-рейка--Система Анотація: Досліджено вплив кута обхвату гальмівною колодкою колеса на гальмівну силу потягу. Дод.точки доступу: Бондаренко, Л.Н. |
Бондаренко, В. Д. К уточнению профиля сортировочной горки [Текст] = До уточнення профілю сортувальної гірки / В.Д. Бондаренко, Л.Н. Бондаренко, А.Д. Жаковский> // Залізничний транспорт України. - 2009. - № 2. - С. 6-8. - Библиогр.: с. 8 (5 назв.) Рубрики: Сортувальні гірки Колеса--Залізничні Буксові підшипники Опір коченню Анотація: Проаналізовано одержані формули, що дозволяє більш точно знайти швидкості вагонів і необхідні довжини сортувальних горок. Дод.точки доступу: Бондаренко, Л.Н.; Жаковский, А.Д. |
Сопротивление качению цилиндра по плоскости переменной ширины [Текст] = Опір качанню цилиндру по площині змінної ширини / Л.Н. Бондаренко [и др.]> // Залізничний транспорт України. - 2010. - № 3. - С. 57-58. - Библиогр.: с. 58 (6 назв.) Рубрики: Циліндри Площина Контактна взаємодія Опір качанню Анотація: За допомогою одержаної автором аналітичної залежності для визначення коефіцієнту тертя качання доказано, що при лінійній зміні ширини площини опір руху циліндру змінюється не лінійно. Дод.точки доступу: Бондаренко, Л.Н.; Жаковский, А.Д.; Пасичник, А.С.; Янгулова, О.Л. |
Зависимость сопротивления качению колеса от степени изнашивания поверхности катания бандажа и головки рельса [Текст] = Залежність опору кочення колеса від міри зношення поверхності катання бандажа і головки рейки / Л.Н. Бондаренко [и др.]> // Залізничний транспорт України. - 2010. - № 3. - С. 68. - Библиогр.: с. 68 (3 назв.) Рубрики: Опор кочення колеса Поверхність катання Кочення коліс--Залізничний транспорт Бандажі--Колісні Головки--Рейкові Анотація: В статті розглядаються питання залежності опору коченню колеса рухомого складу від міри зношення рейок. Проведений аналіз процесу, впливаючих факторів і одержані чисельні залежності різниці значень опорів коченню по нових та зношених рейках. Дод.точки доступу: Бондаренко, Л.Н.; Жаковский, А.Д.; Мыцко, Р.С.; Янгулов, Н.П. |
Бондаренко, Л. Н. К расчету величины тормозного момента, развиваемого тормозными устройствами с радиально-подвижными грузами [Текст] = До розрахунку величини гальмівного моменту, який розвинується гальмівними пристроями з радіально-рухливими вантажами / Л.Н. Бондаренко, А.Д. Жаковский, B.C. Буров> // Залізничний транспорт України. - 2010. - № 3. - С. 72-73. - Библиогр.: с. 73 (1 назв.) Рубрики: Гальмівний момент Гальмівні пристрої Обмеження швидкості Радіально-рухливі вантажі Гальмівні барабани Анотація: Доказано, що при куті обхвату гальмівним шківом гальмівної колодки в гальмівних пристроях з радіально-рухливими вантажами необхідно враховувати його величину при визначенні гальмівного моменту. Дод.точки доступу: Жаковский, А.Д.; Буров, B.C. |
Ж 850 Жук, П. Ф. Математическая модель каскада сорбционных аппаратов с диффузией внутри однородно-пористого сорбента [Текст] / П. Ф. Жук, Л. Н. Бондаренко, Н. А. Куляпина> // Математичні методи та фізико-механічні поля. - 2011. - Т. 54, № 2. - С. 150-162. - Библиогр. в конце ст.
Математика--Математичний аналіз--Диференціальні та інші функціональні рівняння--Скінченні різниці та функціональні рівняння Фізична хімія--Хімічна сорбція Дод.точки доступу: Бондаренко, Л. Н.; Куляпина, Н. А. |
Бондаренко, Л. Н. Величина коэффициента полезного действия волновой передачи, приходящегося на качение роликов по гибкому колесу [Текст] / Л. Н. Бондаренко, В. В. Колбун, А. Д. Жаковский> // Залізничний транспорт України. - 2011. - № 5. - С. 15-16. - Библиогр.: с. 16 (4 назв.) Рубрики: Хвилеві передачі Зубчаті передачі Кочення роликів Кл.слова (ненормовані): гнучкі колеса -- коефіцієнти тертя Анотація: Із знайдених радіусів кривизни гнучкого колеса в місці контакту ролика з використанням аналітичної залежності для визначення коефіцієнта тертя кочення доведено, що роль опору коченню роликів по гнучкому кільцю незначна і практично не впливає на к.к.д. хвилевих передач. Дод.точки доступу: Колбун, В. В.; Жаковский, А. Д. |
Бондаренко, Л. Н. Определение усилия, создаваемого замыкающей пружиной колодочных тормозов грузоподъемных механизмов путевых машин [Текст] / Л. Н. Бондаренко, В. В. Колбун, А. Д. Жаковский> // Залізничний транспорт України. - 2012. - № 2. - С. 3-4 : рис. - Библиогр.: с. 4 (3 назв.) Рубрики: Залізничний транспорт Підйомно-транспортні машини Вантажопідйомні машини Кл.слова (ненормовані): колійні машини -- вантажопідйомні механізми машин -- гальмівні пристрої -- пружини колодкових гальм -- замикаючі пружини Анотація: У статті стверджується, що формула, яка визначає гальмівний момент гальм колодок дає занижене значення. Величина гальмівного моменту гальм колодок, що приводиться в характеристиці існуючих гальм, завищена і величина перевищення при вугіллі обхвату, рівному 70°, досягає 6%. Для компенсації неточності у величині гальмівного моменту необхідно збільшити зусилля стискування пружини, для чого при обхваті гальмівної колодки в 70° довжину пружини необхідно зменшити на 6%. Дод.точки доступу: Колбун, В. В.; Жаковский, А. Д. |