Бондаренко, Л. Н.
    Організація роботи кранів за геометричними та енегетичними показниками [Текст] / Л.Н. Бондаренко // Будівництво України. - 2005. - № 6. - С. 35-38
Рубрики: Крани--Будівельні--Організація роботи
Анотація: В статті наведені випадки проведення робіт мостовими або баштовими кранами, методика організації робіт при якій витрати енергоносіїв будуть мінімальними.





    Довбня, Н. П.
    Контактные напряжения в паре "колесо-рельс" и сопротивление качению [Текст] / Н.П. Довбня, Л.Н. Бондаренко, С.В. Ракша // Залізничний транспорт України. - 2006. - № 1. - С. 27-28. - Библиогр.: с. 28 (4 назв.)
Рубрики: Колесо-рейка--Система
Кл.слова (ненормовані):
колесо-рейка -- контактна взаємодія -- опір колиханню -- колесні пари -- колихання
Анотація: Про експерименти та розрахункі контактних напружень в системі "колесо-рейка", енергетичних затрат на переміщення, вирішення проблеми опору колиханню.


Дод.точки доступу:
Бондаренко, Л.Н.; Ракша, С.В.




    Довбня, Н. П.
    Влияние угла обхвата колеса тормозной колодкой на тормозную силу поезда [Текст] / Н.П. Довбня, Л.Н. Бондаренко // Залізничний транспорт України. - 2007. - № 6. - С. 40-41. - Библиогр.: с. 41 (3 назв.)
Рубрики: Гальмівні колодки--Залізничні
   Гальмівна сила потягу

   Гальмівна сила колеса

   Колесо-рейка--Система

Анотація: Досліджено вплив кута обхвату гальмівною колодкою колеса на гальмівну силу потягу.


Дод.точки доступу:
Бондаренко, Л.Н.




    Бондаренко, В. Д.
    К уточнению профиля сортировочной горки [Текст] = До уточнення профілю сортувальної гірки / В.Д. Бондаренко, Л.Н. Бондаренко, А.Д. Жаковский // Залізничний транспорт України. - 2009. - № 2. - С. 6-8. - Библиогр.: с. 8 (5 назв.)
Рубрики: Сортувальні гірки
   Колеса--Залізничні

   Буксові підшипники

   Опір коченню

Анотація: Проаналізовано одержані формули, що дозволяє більш точно знайти швидкості вагонів і необхідні довжини сортувальних горок.


Дод.точки доступу:
Бондаренко, Л.Н.; Жаковский, А.Д.




   
    Сопротивление качению цилиндра по плоскости переменной ширины [Текст] = Опір качанню цилиндру по площині змінної ширини / Л.Н. Бондаренко [и др.] // Залізничний транспорт України. - 2010. - № 3. - С. 57-58. - Библиогр.: с. 58 (6 назв.)
Рубрики: Циліндри
   Площина

   Контактна взаємодія

   Опір качанню

Анотація: За допомогою одержаної автором аналітичної залежності для визначення коефіцієнту тертя качання доказано, що при лінійній зміні ширини площини опір руху циліндру змінюється не лінійно.


Дод.точки доступу:
Бондаренко, Л.Н.; Жаковский, А.Д.; Пасичник, А.С.; Янгулова, О.Л.




   
    Зависимость сопротивления качению колеса от степени изнашивания поверхности катания бандажа и головки рельса [Текст] = Залежність опору кочення колеса від міри зношення поверхності катання бандажа і головки рейки / Л.Н. Бондаренко [и др.] // Залізничний транспорт України. - 2010. - № 3. - С. 68. - Библиогр.: с. 68 (3 назв.)
Рубрики: Опор кочення колеса
   Поверхність катання

   Кочення коліс--Залізничний транспорт

   Бандажі--Колісні

   Головки--Рейкові

Анотація: В статті розглядаються питання залежності опору коченню колеса рухомого складу від міри зношення рейок. Проведений аналіз процесу, впливаючих факторів і одержані чисельні залежності різниці значень опорів коченню по нових та зношених рейках.


Дод.точки доступу:
Бондаренко, Л.Н.; Жаковский, А.Д.; Мыцко, Р.С.; Янгулов, Н.П.




    Бондаренко, Л. Н.
    К расчету величины тормозного момента, развиваемого тормозными устройствами с радиально-подвижными грузами [Текст] = До розрахунку величини гальмівного моменту, який розвинується гальмівними пристроями з радіально-рухливими вантажами / Л.Н. Бондаренко, А.Д. Жаковский, B.C. Буров // Залізничний транспорт України. - 2010. - № 3. - С. 72-73. - Библиогр.: с. 73 (1 назв.)
Рубрики: Гальмівний момент
   Гальмівні пристрої

   Обмеження швидкості

   Радіально-рухливі вантажі

   Гальмівні барабани

Анотація: Доказано, що при куті обхвату гальмівним шківом гальмівної колодки в гальмівних пристроях з радіально-рухливими вантажами необхідно враховувати його величину при визначенні гальмівного моменту.


Дод.точки доступу:
Жаковский, А.Д.; Буров, B.C.


517.96
Ж 850


    Жук, П. Ф.
    Математическая модель каскада сорбционных аппаратов с диффузией внутри однородно-пористого сорбента [Текст] / П. Ф. Жук, Л. Н. Бондаренко, Н. А. Куляпина // Математичні методи та фізико-механічні поля. - 2011. - Т. 54, № 2. - С. 150-162. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Математика--Математична кібернетика--Моделі
   Математика--Математичний аналіз--Диференціальні та інші функціональні рівняння--Скінченні різниці та функціональні рівняння

   Фізична хімія--Хімічна сорбція



Дод.точки доступу:
Бондаренко, Л. Н.; Куляпина, Н. А.




    Бондаренко, Л. Н.
    Величина коэффициента полезного действия волновой передачи, приходящегося на качение роликов по гибкому колесу [Текст] / Л. Н. Бондаренко, В. В. Колбун, А. Д. Жаковский // Залізничний транспорт України. - 2011. - № 5. - С. 15-16. - Библиогр.: с. 16 (4 назв.)
Рубрики: Хвилеві передачі
   Зубчаті передачі

   Кочення роликів

Кл.слова (ненормовані):
гнучкі колеса -- коефіцієнти тертя
Анотація: Із знайдених радіусів кривизни гнучкого колеса в місці контакту ролика з використанням аналітичної залежності для визначення коефіцієнта тертя кочення доведено, що роль опору коченню роликів по гнучкому кільцю незначна і практично не впливає на к.к.д. хвилевих передач.


Дод.точки доступу:
Колбун, В. В.; Жаковский, А. Д.




    Бондаренко, Л. Н.
    Определение усилия, создаваемого замыкающей пружиной колодочных тормозов грузоподъемных механизмов путевых машин [Текст] / Л. Н. Бондаренко, В. В. Колбун, А. Д. Жаковский // Залізничний транспорт України. - 2012. - № 2. - С. 3-4 : рис. - Библиогр.: с. 4 (3 назв.)
Рубрики: Залізничний транспорт
   Підйомно-транспортні машини

   Вантажопідйомні машини

Кл.слова (ненормовані):
колійні машини -- вантажопідйомні механізми машин -- гальмівні пристрої -- пружини колодкових гальм -- замикаючі пружини
Анотація: У статті стверджується, що формула, яка визначає гальмівний момент гальм колодок дає занижене значення. Величина гальмівного моменту гальм колодок, що приводиться в характеристиці існуючих гальм, завищена і величина перевищення при вугіллі обхвату, рівному 70°, досягає 6%. Для компенсації неточності у величині гальмівного моменту необхідно збільшити зусилля стискування пружини, для чого при обхваті гальмівної колодки в 70° довжину пружини необхідно зменшити на 6%.


Дод.точки доступу:
Колбун, В. В.; Жаковский, А. Д.