Боровик, І.
    Артикуляційні вправи - корисні та цікаві [Текст] / І. Боровик // Дошкільне виховання. - 2001. - № 1. - С. 12-13
Рубрики: Українська мова--Артикуляція





    Боровик, І. М.
    Методологія побудови контрольної роботи з безпеки життєдіяльності для студентів - заочників НАУ [Текст] / І.М. Боровик // Безпека життєдіяльності. - 2007. - № 5. - С. 40
Рубрики: Безпека життєдіяльності--Викладання у ВНЗ--Методологія побудови контрольної роботи
Анотація: Виконання контрольної роботи студентами заочної форми навчання є важливим критерієм контролю їхньої домашньої самостійної підготовки, наданий викладачам ряду навчальних дисциплін. Розуміючи, яке значення надається контрольній роботі, студенти до її виконання ставляться відповідально. Ця обставина має бути закладена в методологію організації контрольної роботи.





    Боровик, І.
    Вдосконалена технологія хлібопекарських дріжджів : дає змогу збільшити вихід продукціїї на 15-20%, підвищити її якість / І. Боровик // Харчова і переробна промисловість. - 2008. - № 1. - С. 22-23
Рубрики: Хлібопекарське виробництво--Дріжджі

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Боровик, І.
    Громадянська освіта в початковій школі [Текст] / І. Боровик // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 4. - С. 45-47.
Рубрики: Громадянська освіта в школі
   Початкова освіта--Громадянська освіта

Кл.слова (ненормовані):
громадянське виховання -- громадянськість
Анотація: Стаття знайомить з метою та завданнями курсу "Громадянська освіта", напрямами впровадження громадянської освіти в початковій школі.





    Боровик, І.
    Право дитини на здоров'я в сім'ї та суспільстві [Текст] : розробка уроку / І. Боровик // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 4. - С. 48-50. : мал.
Рубрики: Захист прав дітей
   Педагогіка--Захист прав дітей

Кл.слова (ненормовані):
права дитини
Анотація: Сценарій уроку, мета якого - ознайомити учнів з міжнародними стандартами прав дитини (Декларацією прав дитини, Конвенцією ООН про права дитини), продовжити формування правових знань школярів, виховання громадянських рис і переконань, дотримання законів України.