Бурко, Ольга.
    Література українського романтизму [Текст] : 9 клас / О. Бурко // Дивослово. - 2011. - № 3. - С. 46-57 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтегровані уроки--Актуалізація опорних знань--Робота з інтернет-джерелами--Порівняльний аналіз творів--Тестові завдання
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури
Анотація: Розкривається суть літературного напряму "романтизм".

Є примірники у відділах:
(.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Бурко, Ольга
    Вивчення оповідання "Каторжна" Бориса Грінченка на принципах етновідповідності, кордоцентризму, діалогічності, проблемності, індивідуалізації [Текст] / Ольга Бурко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 20-23. - Бібліогр.: 19 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Грінченко Борис
Кл.слова (ненормовані):
принцип -- етновідповідність -- кордоцентризм -- діалогічність -- проблемність -- індивідуалізація
Анотація: У статті сфокусовано увагу на методиці вивчення оповідання Б. Грінченка "Каторжна" в старшій школі. Запропоновано вибудувати її на принципах етновідповідності, кардоцентризму, діалогічності, проблемності, індивідуалізації. Акцентовано на взаємопроникненні етнографічних матеріалів, зібраних Б. Грінченком, і художнього тексту "Каторжної". Розширено намір методичного інструментарію вчителя прийомами "Скринька", "Інтелектуальне коло", уявного діалогу з героїнею твору, бліц-характеристикою, рольовою грою в діадах "Маска", незакінченого речення. Реалізація окресленої методики уможливить ефективне вивчення оповідання Б. Грінченка "Каторжна".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)