Бєлєнька, Ганна. Стратифікація суспільства та діти в ньому [Текст] : научное издание / Г. Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 6. - С. 10-12. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): дітознавство -- дитина -- сім`я -- соціальне становище -- педагог -- вихователь Анотація: Мета статті - визначити найактуальніші проблеми сім`ї та дитини у різних стратах суспільства, з`ясувати, які риси повинен мати педагог, щоб успішно працювати з різними дітьми, допомагати сім`ям виховувати їх. Є примірники у відділах: (28.07.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Бєлєнька, Ганна Дитина в природному довкіллі: зауваги до освітньої лінії [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 9. - С. 12-14. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Ознайомлення з навколишнім життям Педагогіка--Дошкільна--Екологічне виховання Кл.слова (ненормовані): Базовий компонент дошкільної освіти -- Державний стандарт дошкільної освіти -- природнича освіта Анотація: Подано роз'яснення та методичні поради від авторів Державного стандарту дошкільної освіти щодо реалізації освітньої лінії Базового компонента - "Дитина у природному довкіллі", яка передбачає формування у дошкільників екологічної та природничої компетентності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бєлєнька, Ганна Родинні читання: відновимо добру традицію! [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 2. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Робота з батьками Педагогіка--Сімейне виховання Кл.слова (ненормовані): навчання читання -- родинне читання -- казка для родинного читання Анотація: Подано поради вихователям щодо традицій українського родинного виховання, ролі сім'ї в організації родинних читань. Автор пропонує вихователям створювати для батьків пам'ятки й добірки ігор, у які можна грати з малюками вдома. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бєлєнька, Ганна Осінні радощі та турботи біля квітника [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 8. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Трудове виховання Педагогіка--Дошкільна--Ознайомлення з навколишнім життям Кл.слова (ненормовані): збір насіння квітів -- природозавча бесіда -- робота на квітнику Анотація: Подано методичні рекомендації щодо виховання у малят потреби в трудовій діяльності, бажання бути корисним, піклуватися про себе, інших, природу, примножувати її красу. Показано, як традиційну працю дітей у природі можна збагатити спостереженнями, слуханнями оповідок, казок, віршів, природознавчими бесідами, творчими імпровізаціями, іграми тощо. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бєлєнька, Ганна Відповідальність формуємо змалку [Текст] / Ганна Бєлєнька; Гання Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 11. - С. 12-17 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Моральне виховання Кл.слова (ненормовані): виховання радістю -- становлення відповідальності -- моральна поведінка Анотація: Подано методичні поради для педагогів і батьків та оповідання для роздумів і бесід з дітьми щодо формування відповідальності у дошкільнят - одного з ключових напрямів морального виховання. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бєлєнька, Ганна Кімнатні рослини в дитячому садку : консультує фахівець [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 7-9 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Безпека життєдіяльності Педагогіка--Дошкільна--Природознавче виховання Кл.слова (ненормовані): санітарні норми -- навчально-матеріальна база -- вазони у груповій кімнаті -- небезпечні кімнатні рослини -- розподіл вазонів за віковими групами Анотація: Подано консультацію фахівця щодо розміщення та використання кімнатних рослин у різних вікових групах дитсадка. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бєлєнька, Ганна Сучасна дитина у світі казки, або Невже покоління Z не читатиме? [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): кліпове мислення -- розумове виховання -- слухання аудіокниг -- розвиток мовлення -- особистість дитини Анотація: В статті розглядаються актуальні проблемні питання щодо того, як зацікавити дітей друкованою книгою, казкою. Представлено рекомендований прелік казок для різних вікових груп. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бєлєнька, Ганна Експериментально-дослідницька діяльність у природі: уточнюємо поняття, актуалізуємо завдання [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 2-7 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Ознайомлення з навколишнім світом Кл.слова (ненормовані): етапи експериментально-дослідницької діяльності -- алгоритм проведення досліду -- експериментування Анотація: "Від народження дитина прагне пізнати все, що її оточує. Спершу малюк обстежує світ органами чуття - роздивляється, обмацує, пробує "на зуб", згодом проводить цілеспрямовані експерименти, на кшалат, які речі тонуть у ванні тощо. Старшому дошкільнику вже по силах здійснювати складніші досліди: висувати гіпотези, перевіряти їх, аналізувати результати, робити висновки. Завдання дорослого - підтримувати пізнавальний інтерес дітей і створювати умови для розвитку їхніх дослідницьких умінь". Даний випуск "ДВ" присвячений цій темі. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бєлєнька, Ганна Кожен день - у радість. Сучасні підходи до організації життєдіяльності дітей у закладах дошкільної освіти [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 2-6 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація Кл.слова (ненормовані): якість дошкільної освіти Анотація: В статті представлено сучасні підходи до організації життєдіяльності дітей у закладах дошкільної освіти. Виділено ключові орієнтири в роботі у новому навчальному році, а саме: орієнтація на зміст і завдання як Базового компонента дошкільної освіти, так і Нової української школи - з огляду на принцип безперервності освіти; посилення роботи в напрямі просвіти батьків задля забезпечення єдності підходів і виховних впливів на дитину з боку родини й закладу освіти; введення гнучкого розпорядку дня для створення комфортних умов перебування дитини у дошкільному закладі; відмова від заняття як основної форми організації освітнього процесу; забезпечення дітям можливості вільного вибору діяльності; збереження позитивного налаштування педагога на зміни в освіті та соціумі як запоруки емоційного комфорту та успішності дітей в оволодінні необхідною життєвою компетентністю. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бєлєнька, Ганна Творчо спрямована особистість народжується в грі [Текст] / Ганна Бєлєнька, Олександр Семенов> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 4. - С. 3-6 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Творче виховання Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- особистість дитини Анотація: "Творча особистість виростає з гри, уяви та фантазії, якими повниться дошкільне дитинстьво. Це відбувається тоді, коли дитина вирішує не діяти "як усі". Добре, коли поруч є мудрий педагог, який допоможе дошкільняті розвивати власну унікальність, розкриє його творчий потенціал. Орієнтиром на цьому непростому шляху стане подана стаття." Дод.точки доступу: Семенов, Олександр Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗПЕРІОД (1) Вільні: ЧЗПЕРІОД (1) |