Вітюк, Валентина. Психологічні фактори формування орфографічних умінь і навичок [Текст] / В. Вітюк> // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 6. - С. 5-7. - Бібліогр. наприкінці ст.: 19 назв. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Орфографія Анотація: Автор аналізує погляди вчених на співвідношення умінь та навичок, механізми формування орфографічних навичок. Розглядаються поняття грамотності, орфографічної пам`яті, визначається залежність між правописними навичками та типом темпераменту. Є примірники у відділах: (12.09.2005р. Інв.4479 (1 прим.) - Б.ц.) |
Вітюк, Валентина Система роботи з орфографії у зв'язку з розвитком мовлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / Валентина Вітюк> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 5. - С. 21-26. - Бібліогр.: 22 назв. Рубрики: Українська мова--Орфографія Кл.слова (ненормовані): орфографія -- орфографічні вміння й навички -- зв'язні висловлювання -- вправи і завдання (репродуктивні, продуктивні,конструктивні, творчі) Анотація: У статті визначено вихідні методичні позиції в розробленні теорії навчання орфографії у зв'язку з роботою над зв'язними висловлюванннями; запропоновано систему роботи щодо вдосконалення орфографічної грамотності учнів основної школи. Автор дослідження наголошує на систематичному залученні школярів до активних форм навчальної діяльності шляхом виконання ними репродуктивних, продуктивних, конструктивних, творчих вправ і завдань. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Вітюк, Валентина. Лінгводидактичний підхід до формування комунікативної компетентності в учнів сучасної школи [Текст] / Валентина Вітюк> // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Педагогічні науки. - 2014. - № 6. - С. 17-21 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. |