Желіба, Олександр.
    Теорія та методика навчання історії: курс лекцій [Текст] / О. Желіба // Історія в школі. - 2012. - № 10. - С. 24-31
Рубрики: Методика викладання історії в школі--Дидактика навчання --Тематичні уроки
Анотація: Автор статті запропонував теоретико-методичну розробку на допомогу вчителю по процесу, формам і принципам навчання історії. Розкрито тему "Життя людей за первісних часів".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Желіба, Олександр.
    Використання умовно-графічної наочності при вивченні історії України: дидактичні засади вивчення питання російсько-французької війни 1812 року у 9 класі [Текст] / Олександр Желіба // Історія в школі. - 2013. - № 1. - С. 33-35 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Наочність
   Засоби навчання--Наочні--Уроки історії

Кл.слова (ненормовані):
ГРАФІКИ -- ТАБЛИЦІ -- ДІАГРАМИ -- СХЕМИ -- СТРІЧКА ЧАСУ
Анотація: Метою статі є визначення дидактичних засад використання умовно-графічної наочності на прикладі вивчення російсько-французької війни 1812 року.





    Желіба, Олександр.
    Урок історії: питання типології. На допомогу викладачу теорії та методики навчання історії у ВНЗ [Текст] / Олександр Желіба // Історія в школі. - 2013. - № 3. - С. 26-33. - Бібліогр. с. 26. - Зміст: Комбінований урок ; Урок новини і вступний урок ; Уроки узагальнення і повторення ; Урок атестації
Рубрики: Уроки історії--Типологія
   Історія--Методика викладання

Анотація: Подано лекцію для студентів ВНЗ по типології уроків історії.





    Желіба, Олександр.
    Теорія та методики навчання історії : форми уроку історії (на допомогу викладачу вищої школиї [Текст] / Олександр Желіба // Історія в школі. - 2014. - № 3. - С. 31-39
Рубрики: Методика викладання у вищій школі--Історія
Анотація: Авторка розкриває суть різних форм уроку- традиційних і нетрадиційних. Подається класифікація і розкривається сутність різних "нетрадиційних уроків", зокрема, таких як :( уроки-подорожі, уроки-зустрічі), рольові форми уроків історії : (рольові ігри, уроки-вистави, уроки-круглі столи, уроки "журналістського розслідування"), ерудовані форми : ("уроки-вікторини", "брейн-ринги", "поле-чудес", "уроки-аукціони") та ін.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Желіба, Олександр.
    Альтернативна історія. Авторська програма факультативного курсу [Текст] / Олександр Желіба // Історія України. - 2014. - Груд. (№ 23). - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Позакласні заходи--Історія України





    Желіба, Олександр.
    Урок історії: спроба відповіді на виклики сьогодення / О. Желіба // Історія в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 4. - С. 15-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
випереджаюче навчання
Анотація: Автор зазначає, що зміна акцентів діяльності вчителя з викладацької до наставницької дасть змогу створити передумови для якісного формування компетентностей вищого рівня (умінь працювати з джерелами знань, здійснювати операції аналізу, синтезу й оцінювання історичних, а також сучасних

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Желіба, Олександр.
    I Всеукраїнський турнір юних філософів та релігієзнавців / О. Желіба // Історія в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 7/8. - С. 7-10
Рубрики: Історична освіта в школі--Олімпіади, турніри, конкурси
Анотація: 6-9 травня 2015 року у с. Зарваниця Тернопільської області відбувся фінальний етап I Всеукраїнського турніру юних філософів та релігієзнавців. Про його перебіг йдеться в публікації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Желіба, Олександр.
    Кримська АСРР у 1921-1939 рр. : історія України, 10 клас / О. Желіба // Історія в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 7/8. - С. 30-39
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас
Кл.слова (ненормовані):
автономія -- кримськотатарський проект
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета:ознайомити учнів з історією кримської автономії в добу НЕПу та сталінської модернізації; визначити передумови створення кримської автономії, її характер, досягнення та поразки економічної політики КрАСРР, особливості здійснення коренізації в Криму; плекати цінності толерантності на прикладі досвіду співжиття кримчан у КрАСРР.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Желіба, Олександр.
    Візуалізація ґендерних студій [Текст] / Олександр Желіба // Історія в рідній школі. - 2020. - № 4. - С. 10-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Ґендерна рівність