Корнійчук, Л. Сергій Подолинський- видатний український вчений, громадський діяч [Текст] / Л.Корнійчук> // Економіка України. - 2000. - N 7. - С. 70-76 Рубрики: Громадські діячі україни--Подолинський С. Вчені України--Подолинський С. Дод.точки доступу: Подолинський, Сергій \про нього\ |
Корнійчук, Л. Фізична економія. Українська школа [Текст] / Л. Корнійчук, В. Шевчук , Л. Воробйова> // Економіка України. - 2006. - № 9. - С. 55-63 Рубрики: Історія економічної думки в Україні--ФІЗИЧНА ЕКОНОМІЯ Кл.слова (ненормовані): ПОДОЛИНСЬКИЙ -- ВЕРНАДСЬКИЙ -- РУДЕНКО Анотація: У даній статті йдеться про фізичну економію, засновником якої є видатний український мислитель С. Подолинський. Його ідеї розвивав В. Вернадський. М. Руденко продовжив їх аналіз і сформулював назву "фізична економія". Дод.точки доступу: Шевчук , В.; Воробйова, Л. Є примірники у відділах: (29.09.2006р. - Б.ц.) (вільний) |
Корнійчук, Л. Фізична економія. Українська школа [Текст] / Л. Корнійчук, В. Шевчук , Л. Воробйова> // Економіка України. - 2006. - № 10. - С. 66-72 Рубрики: Історія економічної думки--ФІЗИЧНА ЕКОНОМІЯ Кл.слова (ненормовані): РУДЕНКО -- ПОДОЛИНСЬКИЙ -- ПОДОЛАННЯ КРИЗИ -- ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ Анотація: В статті розглядається вклад української школи в розвиток фізичної економіки та перспективи її розвитку. Дод.точки доступу: Шевчук , В.; Воробйова, Л. Є примірники у відділах: (24.10.2006р. - Б.ц.) (вільний) |
Корнійчук, Л. Економічне зростання і сталий розвиток [Текст] / Л. Корнійчук> // Економіка України. - 2008. - № 3. - С. 84-91 Рубрики: Економічна думка--Економічне зростання--Сталий розвиток--Еволюція поглядів Анотація: Простежено еволюцію поглядів на економічне зростання і сталий розвиток. Розкрито зміст цих термінів, як його розуміли представники науки різних шкіл та напрямів. Порушено питання про необхідність формування нової соціально-економічної моделі розвитку світової цивілізації. Є примірники у відділах: (вільний) |
Корнійчук, Л. Економічне зростання і сталий розвиток / Л. Корнійчук> // Економіка України. - 2008. - № 4 . - С. 82-90 Рубрики: Економічне зростання--Сталий розвиток, 50-70-ті рр. 20 ст. Анотація: Аналізуються рекомендації учених щодо сприйняття і втілення концепції сталого розвитку, узято до відома розуміння ними необхідності нетрадиційного бачення проблеми. Концепція сталого розвитку концентрує увагу на збереженні довкілля і матеріальних ресурсів, вважаючи це запорукою збереження життя. Є примірники у відділах: (.2008р. - Б.ц.) (вільний) |
Корнійчук, Л. Сталий розвиток і глобальна місія України [Текст] / Л. Корнійчук, В. Шевчук> // Економіка України. - 2009. - № 4. - С. 4-11. - Бiблiогр. в пiдрядк. прим. Рубрики: Економіка України--Сталий розвиток Кл.слова (ненормовані): глобальна місія Анотація: Проаналізовано проблему сталого розвитку. Розкрито зміст економічних теорій, які дослідники пропонують як основу для реалізації сталого розвитку. Визначено глобальну місію України у забезпеченні сталого розвитку. Дод.точки доступу: Шевчук, В. Є примірники у відділах: (.2009р. - Б.ц.) (вільний) |
Корнійчук, Л. Сталий розвиток і глобальна місія України [Текст] / Л. Корнійчук, В. Шевчук> // Економіка України. - 2009. - № 5. - С. 4-14. - Бiблiогр. в пiдрядк. прим. . - поч. у №4 Рубрики: Економічна теорія--Сталий розвиток--Україна Кл.слова (ненормовані): ГЛОБАЛЬНА МІСІЯ Анотація: Проаналізовано проблему сталого розвитку. Розкрито зміст економічних теорій, які дослідники пропонують як основу сталого розвитку. Визначено глобальну місію України у забезпеченні сталого розвитку. Дод.точки доступу: Шевчук, В. Є примірники у відділах: (.2009р. - Б.ц.) (вільний) |
Корнійчук, Л. Теоретичні основи реалізації концепції сталого розвитку [Текст] / Л. Корнійчук> // Економіка України. - 2010. - № 2. - С. 72-83 Рубрики: Сталий розвиток--Теоретичні дослідження Анотація: Визначено проблему сталого розвитку. Розкрито зміст економічних теорій, прихильники яких подають їх як основоположні у формуванні передумов для реалізації концепції сталого розвитку. |
Корнійчук, Л. Політекономія: виникнення і еволюція [] / Л. Корнійчук> // Економіка України. - 2011. - № 1. - С. 80-92. - Бібліогр. в підрядкових примітках Рубрики: Політична економія--Історія і сьогодення Анотація: Розглянуто формування і еволюцію політичної економії. Критично проаналізовано сучасний стан проблеми. Є примірники у відділах: (18.01.2010р. - Б.ц.) (вільний) |
Корнійчук, Л. Я. Історико-економічні дисципліни в системі економічних наук [Текст] / Л. Я. Корнійчук, В. М. Фещенко> // Економічна теорія. - 2011. - № 4. - С. 73-78. - Бібліогр. у підрядк. прим. Рубрики: Економічні науки--Економічна історія Анотація: Обгрунтовано важливу роль історико-економічних дисциплін у системі економічних наук. Дод.точки доступу: Фещенко, В. М. |
Кадієвський, Володимир. Прогностичні ідеї фізичної економії : рецензія / Володимир Кадієвський> // Економіст. - 2012. - № 8. - 3 обкл. Рец. на Корнійчук, Л.Я. Футурологія і прогностичні ідеї фізичної економії / Л.Я. Корнійчук, В.О. Шевчук. - К. : КНЕУ ; НАСОА, 2012. - 72 с. Рубрики: Фізична економія--Прогностичні ідеї--Українська школа Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Корнійчук, Л. П. Учимося описувати процес праці в художньому стилі. Урок розвитку зв’язного мовлення у 8 класі [Текст] / Л. П. Корнійчук> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - N 3(березень). - С. 46-48 Рубрики: Інтегровані уроки--Українська мова Кл.слова (ненормовані): зв’язне мовлення, інтегрований урок -- інтегрований урок -- українська мова -- народознавство -- твір-опис процесу праці -- стилі мовлення -- українська національна кухня -- процес приготування борщу Анотація: Методична розробка інтегрованого уроку зі зв’язного мовлення присвячена особливостям побудови твору – опису процесу праці в художньому стилі. Урок «Український борщ – гордість національної кухні» органічно поєднує вивчення української мови і літератури, усної народної словесності, народознавства, трудового навчання. Звернено увагу на різні стилі мовлення, композиційні особливості розповіді про процес приготування борщу. Розкрито історію виникнення національної страви українців і походження назви борщу, наведено найбільш поширений рецепт його приготування. Урок проілюстровано багатьма прикладами з художньої літератури і фольклору. Зокрема, використано вірші, прислів’я, приказки, стійкі народні порівняння, загадки, віщування, заклинання, замовляння про борщ та його основні інгредієнти. Під час роботи з художніми текстами актуалізовано знання учнів із теорії літератури. У додатку подано зразок твору-опису процесу приготування борщу в художньому стилі. |