Кочерга, О.
    Психофізіологічні особливості діяльності першокласників [Текст] / О. Кочерга; О. // Початкова школа. - 2005. - № 3. - С. 5-9.
Рубрики: Дитяча психологія--Шкільний вік 6-18 років
Кл.слова (ненормовані):
початкове навчання -- першокласники
Анотація: Запропонований матеріал надає поради і тести вчителям початкових класів щодо обізнаності з фізіологічними та психічними особливостями першокласників

Є примірники у відділах:
(19.04.2005р. Інв.52 (1 прим.) - Б.ц.)




    Кочерга, О.
    Психофізіологічні особливості діяльності мозку дитини [Текст] : розподіл функцій між лівою і правою півкулями головного мозку / О. Кочерга // Початкова школа. - 2005. - № 5. - С. 6-8.
Рубрики: Психологія--Дитяча
Кл.слова (ненормовані):
півкулі мозку
Анотація: Стаття розповідає, що відмінностями між логічним і чуттєвим мисленням керують півкулі мозку між якими існує своєрідний розподіл функцій. Дана схема розподілу активності півкуль

Є примірники у відділах:
(24.06.2005р. Інв.3325 (1 прим.) - Б.ц.)




    Кочерга, О.
    Психофізіологічні особливості діяльності мозку дитини [Текст] : розподіл функцій між лівою і правою півкулями головного мозку / О. Кочерга // Початкова школа. - 2005. - № 6. - 10-14; № 5. - С. 6-8.
Рубрики: Психологія--Дитяча
Кл.слова (ненормовані):
півкулі мозку
Анотація: Стаття розповідає, що відмінностями між логічним і чуттєвим мисленням керують півкулі мозку між якими існує своєрідний розподіл функцій. Дана схема розподілу активності півкуль

Є примірники у відділах:
(24.06.2005р. Інв.3325 (1 прим.) - Б.ц.)




    Кочерга, О.
    "Помпа" чи "насос" полеміка триває [Текст] / О. Кочерга, Є. Мейнарович // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2006. - № 1. - С. 21-23. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Технічна термінологія--Тлумачення
Анотація: Автори данної статті обговорюють статтю проф. М. Гінзбурга "Щодо української назви пристроїв напірного переміщення рідини", опубліковану в № 5 за 2005 рік.


Дод.точки доступу:
Мейнарович, Є.




    Кочерга, О.
    Психофізіологічні особливості діяльності дівчаток і хлопчиків [Текст] : (Чому дівчатка і хлопчики сприймають світ по-різному) / О. Кочерга // Початкова школа. - 2006. - № 12. - С. 8-12.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Дитяча--Гендерна
Кл.слова (ненормовані):
психологія статі -- гендерна дитяча психологія -- психологія дівчаток -- психологія хлопчиків
Анотація: Психолого-педагогічний практикум з гендерної дитячої психології

Є примірники у відділах:
(11.12.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
К75


    Кочерга, О.
    Хлопчики: які вони? : Психофізіологічні особливості [Текст] / О. Кочерга // Дошкільне виховання. - 2007. - № 2. - С. 5-7.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Виховання з урахуванням статі
Кл.слова (ненормовані):
Поведінка хлопчиків
Анотація: Про психофізіологічні особливості, які слід враховувати при вихованні та навчанні хлопчиків.

Є примірники у відділах:
(23.02.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
К75


    Кочерга, О.
    Дівчатка: які вони? : Психофізіологічні особливості [Текст] / О. Кочерга // Дошкільне виховання. - 2007. - № 3. - С. 5-8.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Статтеві особливості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія виховання дівчаток -- Емоційність -- Альтруїзм -- Вербальні здібності
Анотація: Про психофізіологічні особливості дівчаток, які необхідно враховувати у виховному процесі.

Є примірники у відділах:
(16.04.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
К75


    Кочерга, О.
    Психофізіологічний розвиток дитини і становлення мислення у віці 6-10 років [Текст] / О. Кочерга // Початкова школа. - 2007. - № 7. - С. 29-31.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Дитяча--Мислення
Кл.слова (ненормовані):
образне мислення -- логічне мислення
Анотація: Психічний розвиток дитини увіці 6-10 роківта розвиток мислення в цей період

Є примірники у відділах:
(11.07.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Кочерга, О. І.
    Асимптотичні властивості розв'язків задачі Коші для виродженої сингулярно збуреної системи диференціальних рівнянь у випадку кратного спектра головного оператора. [Текст] : научно-популярная литература / О.І. Кочерга // Нелінійні коливання. - 2007. - Т. 10, № 2. - С. 247-257. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Задачі Коші--Диференціальні рівняння з виродженнями--Роз'язки--Асимптотичні властивості
Кл.слова (ненормовані):
матриці



CUKK-VDPU
К75


    Кочерга, О.
    Психофізіологічні основи дій молодших школярів [Текст] / О. Кочерга // Початкова школа. - 2008. - № 1. - С. 7-11.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія навчання--темперамент
Кл.слова (ненормовані):
сангвінік -- холерик -- флегматик -- меланхолік -- активність -- саморегуляція
Анотація: Короткий опис найхарактерніших особливостей дитини різних темпераментів

Є примірники у відділах:
(28.01.2008р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Кочерга, О.
    Найпоширеніші негаразди в українській природничій термінології [Текст] / О. Кочерга // Український фізичний журнал. - 2008. - Т. 53, № 4. - С. 400-403. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики: Українська наукова мова--термінологія фізична
Кл.слова (ненормовані):
терміносполуки -- задавнені помілки





    Кочерга, О.
    Психофізіологія учнів початкової школи (Прикладні аспекти) [Текст] / О. Кочерга // Початкова школа. - 2009. - № 2. - С. 55-59.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Фізіологія--Дитяча
Кл.слова (ненормовані):
гігієна дитини -- біоритми -- біологічний вік -- біологічна зрілість -- соматична зрілість -- гармонічність фізичного розвитку -- вундеркінд -- сон -- рух
Анотація: Дослідження природних маркерів психофізіологічного розвитку дитини для їх використання вчителями у побудові навчального процесу в початковій школі. Подаються таблиці: вікові норми маси тіла і зросту здорових дітей; розподіл захворювань у різних вікових групах; схеми оцінки темпів індивідуального зростання і розвитку дітей 6-7 років.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД


517.9
К 755


    Кочерга, О. І.
    Про додатні періодичні розв'язки нелінійних функціонально-диференціальних рівнянь з імпульсною дією [Текст] / О. І. Кочерга, О. І. Неня, В. І. Ткаченко // Нелінійні коливання. - 2008. - Т. 11, № 4. - С. . 501-511. - Бібліогр. : с. 511 (11 назв.)
УДК
Рубрики: Математика--Математичний аналіз--Диференціальні, інтегральні та інші функціональні рівняння, кінцеві різниці, варіаційне числення
Кл.слова (ненормовані):
Теорема Красносельського -- Точка відображення -- Банахів простір -- Моменти імпульсної дії -- Додатній конус


Дод.точки доступу:
Неня, О. І.; Ткаченко, В. І.




    Кочерга, О.
    Психофізіологія дитячої поведінки (шестилітніх першокласників) [Текст] / О. Кочерга // Початкова школа. - 2009. - № 5. - С. 3-7.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Дитяча--Поведінка

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Кочерга, О.
    Хлопчики: які вони? (Психофізіологічні особливості) [Текст] / О. Кочерга // Початкова школа. - 2009. - № 6. - С. 4-7.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Дитяча--Статі
Кл.слова (ненормовані):
поведінка -- мислення -- психічний розвиток
Анотація: Розглядаються психофізіологічні особливості розвитку хлопчиків дошкільного та молодшого шкільного віку, які порівнюються з розвитком дівчаток аналогічного віку.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Кочерга, О.
    Психофізіологічні особливості сприймання навчальної інформації [Текст] / О. Кочерга // Початкова школа. - 2010. - № 4. - С. 58-60.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
бліц-тест -- тип сприймання світу
Анотація: Здійснено аналіз психофізіологічних аспектів сприймання навчальної інформації. Наведено бліц-тест для визначення типу пізнання дорослих, який аналогічно можна провести і для дітей.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Кочерга, О.
    Способи пізнання, якими користуються діти [Текст] / О. Кочерга // Початкова школа. - 2010. - № 5. - С. 4-6.
Рубрики: Психологія--Загальна--Психічні процеси
Кл.слова (ненормовані):
бліц-тест -- сприйняття
Анотація: Запропоновано бліц-тест для визначення способу сприйняття інформації у дітей 6-7 років та дітей 9-10 років. Мета тесту встановити тип сприймання дитини, який притаманний їй у звичних умовах повсякденної діяльності.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Кочерга, О.
    Психофізіологічні особливості сприймання навчальної інформації молодшими школярами [Текст] / О. Кочерга // Початкова школа. - 2010. - № 6. - С. 5-7.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
типи сприйняття -- глядач -- візуал -- слухач -- ауділ -- діяч -- кінестетик
Анотація: В статті описано різні типи сприйняття учнів та наведено декілька діагностичних методик, які дозволяють їх визначити.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Кочерга, О.
    Психофізіологія дозвілля дитини [Текст] / Олександр Кочерга // Початкова школа. - 2010. - № 12. - С. 1-3. - журнал.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психофізіологія--Дитяча
   Педагогіка--Виховання--Санітарно-гігієнічне

Кл.слова (ненормовані):
дитяче дозвілля -- демократичне дозвілля -- дозвілля учня -- психофізіологічні потреби дітей -- комп'ютер -- телебачення
Анотація: У статті описано психофізіологічні аспекти дозвілля дитини; наведено ефективні форми проведення дозвілля, за допомогою яких педагоги та батьки можуть моделювати успішну адаптацію дітей до умов життя та діяльності в сучасному світі.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Кочерга, О.
    Псифізіологічний розвиток дитини перед школою [Текст] / Олександр Кочерга // Початкова школа. - 2012. - № 1. - С. 45-48.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Тести
   Психологія--Дошкільна

Кл.слова (ненормовані):
готовність дитини до школи -- тести для батьків -- тести для дошкільників
Анотація: Подано ряд тестів для перевірки готовності дітей до школи; наведено поради батькам щодо підготовки дітей до школи.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД