Кочерга, О. Психофізіологічні особливості діяльності першокласників [Текст] / О. Кочерга; О.> // Початкова школа. - 2005. - № 3. - С. 5-9. Рубрики: Дитяча психологія--Шкільний вік 6-18 років Кл.слова (ненормовані): початкове навчання -- першокласники Анотація: Запропонований матеріал надає поради і тести вчителям початкових класів щодо обізнаності з фізіологічними та психічними особливостями першокласників Є примірники у відділах: (19.04.2005р. Інв.52 (1 прим.) - Б.ц.) |
Кочерга, О. Психофізіологічні особливості діяльності мозку дитини [Текст] : розподіл функцій між лівою і правою півкулями головного мозку / О. Кочерга> // Початкова школа. - 2005. - № 5. - С. 6-8. Рубрики: Психологія--Дитяча Кл.слова (ненормовані): півкулі мозку Анотація: Стаття розповідає, що відмінностями між логічним і чуттєвим мисленням керують півкулі мозку між якими існує своєрідний розподіл функцій. Дана схема розподілу активності півкуль Є примірники у відділах: (24.06.2005р. Інв.3325 (1 прим.) - Б.ц.) |
Кочерга, О. Психофізіологічні особливості діяльності мозку дитини [Текст] : розподіл функцій між лівою і правою півкулями головного мозку / О. Кочерга> // Початкова школа. - 2005. - № 6. - 10-14; № 5. - С. 6-8. Рубрики: Психологія--Дитяча Кл.слова (ненормовані): півкулі мозку Анотація: Стаття розповідає, що відмінностями між логічним і чуттєвим мисленням керують півкулі мозку між якими існує своєрідний розподіл функцій. Дана схема розподілу активності півкуль Є примірники у відділах: (24.06.2005р. Інв.3325 (1 прим.) - Б.ц.) |
Кочерга, О. "Помпа" чи "насос" полеміка триває [Текст] / О. Кочерга, Є. Мейнарович> // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2006. - № 1. - С. 21-23. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Технічна термінологія--Тлумачення Анотація: Автори данної статті обговорюють статтю проф. М. Гінзбурга "Щодо української назви пристроїв напірного переміщення рідини", опубліковану в № 5 за 2005 рік. Дод.точки доступу: Мейнарович, Є. |
Кочерга, О. Психофізіологічні особливості діяльності дівчаток і хлопчиків [Текст] : (Чому дівчатка і хлопчики сприймають світ по-різному) / О. Кочерга> // Початкова школа. - 2006. - № 12. - С. 8-12. Рубрики: Психологія--Дитяча--Гендерна Кл.слова (ненормовані): психологія статі -- гендерна дитяча психологія -- психологія дівчаток -- психологія хлопчиків Анотація: Психолого-педагогічний практикум з гендерної дитячої психології Є примірники у відділах: (11.12.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
К75 Кочерга, О. Хлопчики: які вони? : Психофізіологічні особливості [Текст] / О. Кочерга> // Дошкільне виховання. - 2007. - № 2. - С. 5-7. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Виховання з урахуванням статі Кл.слова (ненормовані): Поведінка хлопчиків Анотація: Про психофізіологічні особливості, які слід враховувати при вихованні та навчанні хлопчиків. Є примірники у відділах: (23.02.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
К75 Кочерга, О. Дівчатка: які вони? : Психофізіологічні особливості [Текст] / О. Кочерга> // Дошкільне виховання. - 2007. - № 3. - С. 5-8. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Статтеві особливості Кл.слова (ненормовані): Психологія виховання дівчаток -- Емоційність -- Альтруїзм -- Вербальні здібності Анотація: Про психофізіологічні особливості дівчаток, які необхідно враховувати у виховному процесі. Є примірники у відділах: (16.04.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
К75 Кочерга, О. Психофізіологічний розвиток дитини і становлення мислення у віці 6-10 років [Текст] / О. Кочерга> // Початкова школа. - 2007. - № 7. - С. 29-31. Рубрики: Психологія--Дитяча--Мислення Кл.слова (ненормовані): образне мислення -- логічне мислення Анотація: Психічний розвиток дитини увіці 6-10 роківта розвиток мислення в цей період Є примірники у відділах: (11.07.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Кочерга, О. І. Асимптотичні властивості розв'язків задачі Коші для виродженої сингулярно збуреної системи диференціальних рівнянь у випадку кратного спектра головного оператора. [Текст] : научно-популярная литература / О.І. Кочерга> // Нелінійні коливання. - 2007. - Т. 10, № 2. - С. 247-257. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Задачі Коші--Диференціальні рівняння з виродженнями--Роз'язки--Асимптотичні властивості Кл.слова (ненормовані): матриці |
К75 Кочерга, О. Психофізіологічні основи дій молодших школярів [Текст] / О. Кочерга> // Початкова школа. - 2008. - № 1. - С. 7-11. Рубрики: Психологія навчання--темперамент Кл.слова (ненормовані): сангвінік -- холерик -- флегматик -- меланхолік -- активність -- саморегуляція Анотація: Короткий опис найхарактерніших особливостей дитини різних темпераментів Є примірники у відділах: (28.01.2008р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Кочерга, О. Найпоширеніші негаразди в українській природничій термінології [Текст] / О. Кочерга> // Український фізичний журнал. - 2008. - Т. 53, № 4. - С. 400-403. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Українська наукова мова--термінологія фізична Кл.слова (ненормовані): терміносполуки -- задавнені помілки |
Кочерга, О. Психофізіологія учнів початкової школи (Прикладні аспекти) [Текст] / О. Кочерга> // Початкова школа. - 2009. - № 2. - С. 55-59. Рубрики: Фізіологія--Дитяча Кл.слова (ненормовані): гігієна дитини -- біоритми -- біологічний вік -- біологічна зрілість -- соматична зрілість -- гармонічність фізичного розвитку -- вундеркінд -- сон -- рух Анотація: Дослідження природних маркерів психофізіологічного розвитку дитини для їх використання вчителями у побудові навчального процесу в початковій школі. Подаються таблиці: вікові норми маси тіла і зросту здорових дітей; розподіл захворювань у різних вікових групах; схеми оцінки темпів індивідуального зростання і розвитку дітей 6-7 років. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
К 755 Кочерга, О. І. Про додатні періодичні розв'язки нелінійних функціонально-диференціальних рівнянь з імпульсною дією [Текст] / О. І. Кочерга, О. І. Неня, В. І. Ткаченко> // Нелінійні коливання. - 2008. - Т. 11, № 4. - С. . 501-511. - Бібліогр. : с. 511 (11 назв.)
Кл.слова (ненормовані): Теорема Красносельського -- Точка відображення -- Банахів простір -- Моменти імпульсної дії -- Додатній конус Дод.точки доступу: Неня, О. І.; Ткаченко, В. І. |
Кочерга, О. Психофізіологія дитячої поведінки (шестилітніх першокласників) [Текст] / О. Кочерга> // Початкова школа. - 2009. - № 5. - С. 3-7. Рубрики: Психологія--Дитяча--Поведінка Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Кочерга, О. Хлопчики: які вони? (Психофізіологічні особливості) [Текст] / О. Кочерга> // Початкова школа. - 2009. - № 6. - С. 4-7. Рубрики: Психологія--Дитяча--Статі Кл.слова (ненормовані): поведінка -- мислення -- психічний розвиток Анотація: Розглядаються психофізіологічні особливості розвитку хлопчиків дошкільного та молодшого шкільного віку, які порівнюються з розвитком дівчаток аналогічного віку. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Кочерга, О. Психофізіологічні особливості сприймання навчальної інформації [Текст] / О. Кочерга> // Початкова школа. - 2010. - № 4. - С. 58-60. Рубрики: Психологія--Психологія навчання Кл.слова (ненормовані): бліц-тест -- тип сприймання світу Анотація: Здійснено аналіз психофізіологічних аспектів сприймання навчальної інформації. Наведено бліц-тест для визначення типу пізнання дорослих, який аналогічно можна провести і для дітей. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Кочерга, О. Способи пізнання, якими користуються діти [Текст] / О. Кочерга> // Початкова школа. - 2010. - № 5. - С. 4-6. Рубрики: Психологія--Загальна--Психічні процеси Кл.слова (ненормовані): бліц-тест -- сприйняття Анотація: Запропоновано бліц-тест для визначення способу сприйняття інформації у дітей 6-7 років та дітей 9-10 років. Мета тесту встановити тип сприймання дитини, який притаманний їй у звичних умовах повсякденної діяльності. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Кочерга, О. Психофізіологічні особливості сприймання навчальної інформації молодшими школярами [Текст] / О. Кочерга> // Початкова школа. - 2010. - № 6. - С. 5-7. Рубрики: Психологія--Психологія навчання Кл.слова (ненормовані): типи сприйняття -- глядач -- візуал -- слухач -- ауділ -- діяч -- кінестетик Анотація: В статті описано різні типи сприйняття учнів та наведено декілька діагностичних методик, які дозволяють їх визначити. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Кочерга, О. Психофізіологія дозвілля дитини [Текст] / Олександр Кочерга> // Початкова школа. - 2010. - № 12. - С. 1-3. - журнал. Рубрики: Психофізіологія--Дитяча Педагогіка--Виховання--Санітарно-гігієнічне Кл.слова (ненормовані): дитяче дозвілля -- демократичне дозвілля -- дозвілля учня -- психофізіологічні потреби дітей -- комп'ютер -- телебачення Анотація: У статті описано психофізіологічні аспекти дозвілля дитини; наведено ефективні форми проведення дозвілля, за допомогою яких педагоги та батьки можуть моделювати успішну адаптацію дітей до умов життя та діяльності в сучасному світі. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Кочерга, О. Псифізіологічний розвиток дитини перед школою [Текст] / Олександр Кочерга> // Початкова школа. - 2012. - № 1. - С. 45-48. Рубрики: Психологія--Тести Психологія--Дошкільна Кл.слова (ненормовані): готовність дитини до школи -- тести для батьків -- тести для дошкільників Анотація: Подано ряд тестів для перевірки готовності дітей до школи; наведено поради батькам щодо підготовки дітей до школи. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |