Краснова, Н.
    До проблеми діагностики й відбору спеціалістів у галузі соціальної роботи [Текст] / Н. Краснова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - №1. - С. 69-73. - Бібліогр.:5 назв
Рубрики: Соціальна педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
Пролонгований відбір фахівців -- Професійний відбір -- Соціальна робота





    Краснова, Н. П.
    Технології роботи соціального педагога з прийомними сім'ями, які виховують дітей-сиріт з функціональними обмеженнями [Текст] / Н. П. Краснова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - № 2. - С. 80-87. - бібліогр.: 11 назв
Рубрики: Соціально-педагогічна робота з сім'єю
   Соціальна педагогіка--Робота з сім'єю

Кл.слова (ненормовані):
ПРИЙОМНА СІМ'Я -- діти-сироти -- соціально-педагогічні технології
Анотація: Автор розглядає основні технології роботи соціального педагога прийомними сім'ями, які виховують дітей-сиріт з функціональними обмеженнями.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Краснова, Н. П.
    Комунікативна толерантність у професійній діяльності соціального педагога загальноосвітньої школи [Текст] / Н. П. Краснова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2009. - № 1. - С. 71-77. - бібліог.: с. 77
Рубрики: Соціальна педагогіка--Соціальний педагог--Професійна підготовка
Анотація: У статті подано характеристку поняття "толерантність"; розкрито одну з інформативних рис соціального педагога - комунікативну толерантність, її структурні та складові компоненти; визначено соціально-педагогічні технології та модель толерантного соціально-педагогічного середовища загальноосвітньої школи.





    Краснова, Н. П.
    Етика ставлення соціального педагога до своєї праці [Текст] / Н. П. Краснова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2009. - № 4. - С. 84-92. - Бібліогр.: с. 91-92
Рубрики: Професійна підготовка--Соціальний педагог
Кл.слова (ненормовані):
гуманізм та демократизм у соціально-педагогічній роботі -- технологічна компетентність соціального педагога -- принципи соціально-педагогічної діяльності
Анотація: У статті надається характеристика структурних компонентів соціально-педагогічної етики; розкрито основні етичні принципи, на яких базується соціально-педагогічна діяльність; показано етичні компоненти соціально-педагогічної роботи, які зумовлюють професійні особливості та характеристики соціального педагога.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Краснова, Н. П.
    Етичні відносини між соціальним педагогом та педагогічним колективом у навчальному закладі [Текст] / Н. П. Краснова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2010. - № 3. - С. 85-93. - бібліогр.: 9 назв с. 92-93
Рубрики: Соціальна педагогіка--Організація роботи
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічний клімат -- морально-психологічна спільність -- соціально-педагогічна етика службових відносин
Анотація: У статті розкрито етику відносин у системі "соціальний педагог - педагогічний колектив"; подано характеристику сприятливого морально-психологічного клімату в освітньому закладі; показано специфіку соціально-педагогічної етики службових взаємин "по вертикалі" та "по горизонталі".





    Краснова, Н. П.
    Напрями та типові технології діяльності соціального педагога в загальноосвітній школі / Н. П. Краснова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - № 1. - С. 71-82. - бібліогр.: с. 81 6 назв
Рубрики: Соціальна педагогіка--Організація роботи
Кл.слова (ненормовані):
У статті надано класифікацію профільної діяльності соціального педагога; подано характеристику концепцій (соціальна функція людини, охорона та захист прав непвонолітніх, психологічний образ дитини), на яких побудовані напрями діяльності соціального педагога в загальноосвітній школі; розкрито етапи типової технології вирішення конкретної соіцально-педагогічної проблеми.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(11.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Краснова, Н. П.
    Деякі аспекти діяльності соціального педагога в сирітських закладах / Н. П. Краснова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - № 3. - С. 41-48. - бібліогр.: с.47 10 назв
Рубрики: Соціальна педагогіка--Організація роботи
Анотація: У статті розкрито деякі аспекти діяльносіт соціального педагога в сирітських закладах, а саме окреслено мету та напрями роботи з визначення соціального статусу випускника, соцаільну професійну допомогу випускникам та вихованцям інтернатних закладів у їх соціалізації, зміст соціально-профілактичної роботи й роботи із захисту прав та інтересів випускників сирітських закладів.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(04.10.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Краснова, Н. П.
    Сутність методичної роботи в пенітенціарному закладі [Текст] / Н. П. Краснова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 1. - С. 62-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (6 назв) . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Соціальна педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
соціально-виховна робота -- досвід з виправлення засуджених
Анотація: У статті розкито етапи соціально-виховної роботи з ув'язненими, охарактеризовано виправні та формувальні методи діяльності соціального педагога, подано напрями змісту роботи пенітенціарного закладу, проаналізовано роботу методично-виховної ради, показано шляхи накопичення позитивного досвіду виправлення засуджених.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Краснова, Н. П.
    Особливості процесу виховання засуджених жінок [Текст] / Н. П. Краснова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 3. - С. 94-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (7 назв) . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Соціальна педагогіка--Адиктивна поведінка
Кл.слова (ненормовані):
специфіка особистості засудженої жінки -- особливості жіночої злочинності -- форми та методи виховних соціально-педагогічних дій
Анотація: У статті розкрито особливості жіночої злочинності, а саме: сімейно-шлюбні, родинні та сусідські відносини, а також сфера виконання професійних функцій; показано соціальний портрет засудженої, який містить кримінально-правові та психолого-педагогічні характеристики; визначено форми та методи соціально-педагогічної дії, необхідні для виховної роботи із засудженими жінками.


Є примірники у відділах:
(17.10.2012р. - ) (вільний)


Шифр: С060/2012/3
2012р.3
Зміст:
Харченко, С. Я. Значення категорії "соціальність" у пошуках методологічної основи розвитку сучасної соціально-педагогічної науки / С. Я. Харченко. - С.4-13. - Бібліогр.: с. 12-13 (20 назв)
Безпалько, О. В. Вектори розвитку соціальної педагогіки в Україні / О. В. Безпалько. - С.14-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (14 назв)
Стех, Є. О. Аналіз дефініції "Патріотизм" у соціально-педагогічній науці / Є. О. Стех. - С.22-26. - Бібліогр.: с. 25-26 (19 назв)
Чернуха, Н. М. До питань інтеграції в сучасній освіті / Н. М. Чернуха. - С.27-31. - Бібліогр.: с. 29-30 (11 назв)
Бєлецька, І. В. Теоретичні основи соціалізації підлітків за місцем проживання / І. В. Бєлецька. - С.32-38. - Бібліогр.: с. 37-38 (15 назв)
Шахрай, В. М. Профілактика соціальної дезадаптації підлітків через залучення їх до театрально-ігрової діяльності / В. М. Шахрай. - С.39-46. - Бібліогр.: с. 45-46 (10 назв)
Кудашкіна, О. З. Аналіз позитивного та негативного впливу кіберпростору на особистість студентської молоді / О. З. Кудашкіна. - С.47-53. - Бібліогр.: с. 52-53 (16 назв)
Харченко, Л. П. Співробітництво соціального педагога із сім'єю / Л. П. Харченко. - С.54-60. - Бібліогр.: с. 60 (2 назви)
Терновець, О. М. Соціальне сирітство як соціально-педагогічна проблема / О. М. Терновець. - С.61-68. - Бібліогр.: с. 67-68 (9 назв)
Цибулько, Л. Г. Криза сім'ї й сімейних стосунків як фактор соціального сирітства / Л. Г. Цибулько. - С.69-74. - Бібліогр.: с. 73 (5 назв)
Макаренко, А. В. Школа-інтернат як фактор формування соціального здоров'я вихованців / А. В. Макаренко. - С.75-79. - Бібліогр.: с. 78 (6 назв)
Рассказова, О. І. Соціальна ексклюзія як наслідок стигматизації сімей, що виховують дітей з обмеженими можливостями / О. І. Рассказова. - С.80-86. - Бібліогр.: с. 86 (4 назви)
Караман, О. Л. Соціально-педагогічний потенціал регіону і громади виховної колонії для неповнолітніх (за результатами дослідження) / О. Л. Караман. - С.87-93. - Бібліогр.: с. 93 (6 назв)
Краснова, Н. П. Особливості процесу виховання засуджених жінок / Н. П. Краснова. - С.94-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (7 назв)
Є примірники у відділах:
(17.10.2012р. - ) (вільний)




    Краснова, Н. П.
    Аналіз проблеми ділового спілкування в соціально-педагогічній літературі [Текст] / Н. П. Краснова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 86-94. - Бібліогр.: с. 93-94 (7 назв) . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Психологія--Спілкування
   Психологія--Соціальна

Кл.слова (ненормовані):
проблеми етики ділового спілкування -- психологія натовпу -- теорія референтних груп
Анотація: У статті розглянуто проблему впливу духовності народу, що історично сформувалася, на духовний світ його людей, як загалом проблему взаємодії духовного життя особи й суспільства, яка надана в дослідженнях зарубіжних та вітчизняних авторів, а також дві позиції до суперечності між етикою і бізнесом, якої дотримуються прихильники прагматичного та цивілізованого підходів у вирішенні проблем ділового спілкування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Краснова, Н. П.
    Причини конфліктів у діловому спілкування [Текст] / Н. П. Краснова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 1. - С. 18-26. - Бібліогр.: с. 25 (6 назв) . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Психологія--Спілкування
Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- структура конфлікту -- причини конфлікту
Анотація: У статті надано поняття "конфлікт" та структура конфліктів у діловому спілкуванні, до якої належать: об’єкт, предмет, учасники, цілі, мотиви та привід; розкрито раціональну сторону конфлікту, яка виявляється в чітко сформульованому предметі, об’єкті; надано особисте логічне бачення, наведено свої докази й обгрунтування; показано емоційну сторону конфлікту, котра полягає в ірраціональних особливостях людської психіки, коли в сприйнятті іншої сторони наявні симпатії та антипатії, відчуття, стани й емоції; схарактеризовано об’єктивну та суб’єктивну сторони ділових конфліктів; розкрито причини конфліктів, в основі яких лежать "боротьба за існування", "страх чужого", "розподіл ресурсів", "взаємозалежність завдань", "відмінність в способах досягнення цілей", "незадовільні комунікації", "відмінність у психологічних особливостях", "службова залежність положень", "збільшення диференціацій", "зростання ступеня взаємодії сторін" та ін.; проаналізовано причини конфліктів у діловому спілкуванні за деякими напрямами; визначено серед причин конфліктів такі чинники: чинник статті, чинник віку, чинник психологічних травм.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Краснова, Н. П.
    Методика соціально-педагогічного консультування батьків з вирішення проблем дітей різного шкільного віку [Текст] / Н. П. Краснова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 3. - С. 20-31. - Бібліогр.: с. 30 (8 назв) . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Соціальна педагогіка--Сім’я
Кл.слова (ненормовані):
завдання соціально-педагогічного консультування батьків -- соціально-педагогічні проблеми учнів середньої школи
Анотація: У статті розкрито зміст і структуру соціально-педагогічного консультування батьків з вирішення проблем дітей молодших школярів, до яких належать: турбота про погане навчання дитини, яка почала вчитися в першому класі; погані взаємини дитини з іншими дітьми та складні відносини між дитиною та вчителем. Надано рекомендації в розв’язанні цих проблем. Схарактеризовано підлітковий вік (психолого-педагогічні особливості), показано способи вирішення підліткового вікового міжособистісного конфлікту з батьками, зухвалої поведінки підлітка, який порушує норми і правила поведінки, прийняті серед дорослих; скритність підлітків та ізольованість від дорослих; розходження уявлень підлітків і дорослих про те, чим насамперед слід займатися в житті. Визначено особливості консультування батьків юнаків і дівчат, котрі пов’язані, по-перше, з конфліктом через те, що діти, на думку батьків, займаються не тим, чим їм варто займатися перед закінченням школи, по-друге, дружбою з однолітками, які не влаштовують батьків, по-третє, вибором дітьми майбутньої професії, що зовсім влаштовує батьків, по-четверте, у розлученій родині виникають конфлікти через появу в сім’ї іншої людини (вітчима, мачухи), по-п’яте, це конфлікт між дітьми від різних батьків, які змушені жити разом в одній родині, де не встановлені нормальні відносини.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)