Кузьменко, Віра. Індивідуальність в освітньому процесі ДНЗ: Концептуальні принципи та умови їх реалізації [Текст] / В. Кузьменко> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 8. - С. 5-7. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Педагогіка--Теорія виховання--Дошкільне виховання--Індивідуалізація виховання Кл.слова (ненормовані): гуманістичне виховання -- гармонійний розвиток -- індивідуально-диференційований підхід Дескриптори: ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ Анотація: Забезпечення послідовного ставлення до дитини як свідомої та відповідальної особистості, яка має право на власний вибір, прояви нестандартності у діях, поведінці. |
К89 Кузьменко, Віра. Індивідуальний підхід: десять кроків [Текст] / В. Кузьменко> // Дошкільне виховання. - 2006. - № 7. - С. 10-12. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Індивідуалізація виховання Дескриптори: ОСВІТА. ПЕДАГОГІЧНА НАУКА -- ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА -- ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ -- ВРАХУВАННЯ СТАТЕВИХ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ (ДВ) -- ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ Анотація: Стратегія індивідуалізації виховання: від виявлення індивідуальних особливостей дитини до прогнозування тактики навчання і виховання. Є примірники у відділах: (07.09.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Кузьменко, Віра. Виховна психологічна ситуація - засіб розвитку індивідуальностей [Текст] : теоретичний аспект / В. Кузьменко> // Дошкільне виховання. - 2007. - № 8. - С. 6-9. Рубрики: Педагогіка--Дошкільна Кл.слова (ненормовані): поведінка -- емоції -- психологічні ситуації Анотація: Про формування позитивних особистісних якостей: доброти, відповідальності, цілеспрямованості, самостійності, наполегливості у дітей дошкільного віку. |
Бевз, Валентина. Провідні методологічні підходи у навчання математики в профільній школі [Текст] / Валентина Бевз, Віра Кузьменко> // Математика в школі. - 2010. - № 1/2 . - С. 3-7. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Математика--Методика викладання--Процес навчання в профільній школі Дод.точки доступу: Кузьменко, Віра |
Кузьменко, Віра Спостереження - ключ до розуміння дитини [Текст] / Віра Кузьменко, Наталя Цибуляк> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 12. - С. 7-13 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Психологія--Дитяча Освіта--Дошкільна--Моніторинг якості освіти Кл.слова (ненормовані): спостереження наукове -- моніторинг якості освіти -- педагогіка дошкільна -- поведінка дитини -- науковий метод Анотація: Подано поради психологів щодо проведення одного іх найефективніших методів моніторингу якості освіти - наукового спостереження за дошкільнятами. Розглянуто питання організації й проведення спостережень. Описано види спостережень та їх використання. Дод.точки доступу: Цибуляк, Наталя Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |